FamiliehotelWeer vandaag30°20°
7,8

Atlantica Porto Bello Beach vind je op het Griekse eiland Kos bij Kardamena. Hier heb je bij elke maaltijd ruime keuze uit verschillende gerechten. Let er wel op dat de zwembaden bij het hotel zoutwaterbaden zijn. Vlakbij het hotel vind je een rustig waterpark waar je wel zoetwaterbaden hebt. Gelegen bij een mooi zandstrand.

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Porto Bello Beach voor je op een rij gezet:

209 reviews over Hotel Atlantica Porto Bello Beach in het Nederlands

zeker voor herhaling vatbaar

denise
31-5-2016

Het hotel word goed onderhouden het is overal even proper, ook de kamers worden netjes gepoetst, het personeel is héél vriendelijk en behulpzaam. De buffetten mochten uitgebreider en meer variatie maar wat er is, is wel lekker. De shuttelbus die bestond niet meer.Bij de info van het hotel staat dat er wifi is op de kamer maar dat is er niet, ook niet op aanvraag.Ondanks alles hebben wij het er toch nog het beste van gemaakt.

Agnes, MANAGER, Mon Aug 08 2016 12:42:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel!

We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

The Hotel Management.

Atlantica Porto Bello Beach

Leuke vakantie gehad in een mooi en schoon hotel

Martijn en Marjolein
21-5-2016

Overal waar je kwam in het hotel was het zeer schoon. De kamers waren prima het enige minpunt was dat de bedden niet erg lekker lagen, je voelde de veren in je rug. Het personeel was erg vriendelijk. Er was een ruime keuze aan eten en bij het zwembad waren er voldoende ligstoelen en parasols aanwezig. Wat wel jammer was is dat er in het resort zelf geen kinderbadje met een speeltoestel aanwezig was. Hiervoor moest je naar het naastgelegen Aquapark. Erg leuk met veel uitdagende glijbanen maar niet geschikt voor kinderen onder de 1.20m.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Agnes, MANAGER, Fri May 27 2016 09:51:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooiiiii

Karin
22-9-2015

Een heerlijk hotel met heel veel zwembaden en daardoor veel privacy. Het strand vonden wij niet in verhouding tot de luxe vh hotel. Bij zo'n *hotel hoort op zijn minst een mooie pier, wat zitzakken of dergelijke. In tegenstelling tot de omschrijving werd er 's avonds geen gala-avond of iets anders georganiseerd. In 1 week: 2x een saxofonist en 1x een gitarist met zangeres. Leuk maar niet speciaal. Qua animatie hadden we meer verwacht. Het hotel maakt echter veel goed qua hygiene, eten en zwembaden. Een applaus voor Olga, Apostolis (bar) en Kornelia (lounge terras). Fijn dat er ook een Nederlands sprekende receptioniste was :-)

Gereisd Met partner in september 2015
Agnes, MANAGER, 5-2-2016

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review over uw verblijf in ons hotel Atlantica Porto Bello Beach.

We zijn er erg blij mee dat uw genoten heeft van uw vakantie bij ons en dat onze standaarden uw verwachtingen overtroffen.

Graag verwelkomen wij u weer in de nabije toekomst voor wederom een relaxt verblijf.

Hoogachtend,

Het hotelmanagement

Super

Rob Boendermaker
29-8-2015

Ik weet niet in welk hotel jij zat Deborah maar porto bello is 4 sterren geen 5 het ligt helemaal niet aan de snelweg dus ik weet niet hoe jij daar aan komt het is daar juist heel rustig eerder wat afgelegen een Turkse gast hebben wij daar nog nooit gezien dus volgens mij ben jij bezig om dit super hotel in een kwaad daglicht te zetten ga volgend jaar weer lekker naar Turkije succes

Gereisd Met partner in augustus 2015
George, MANAGER, 5-2-2016

Met vriendelijke groet,

The Hotel Management. Atlantica Porto Bello Beach.

Goed hotel

Jonas
24-8-2015

Heel goed hotel maar niet doen zonder kinderen of pubers . Pak zeker kamer 205 het is een super goede kamer onze zoon van jaar 14 jaar is zeer groot voor zijn leeftijd en het bed was te klein ze hebben het direct opgelost met een eenpersoonsbed te plaatsen badkamer goed geen bad maar wel zeer grote inloop douche . Personeel veel te galant ga zeker naar de beachbar daar is het veel rustiger dan in de drukke lobbybar eten soms eentonig maar wat ze klaarmaakten was super lekker elke dag verse pizza 's de thema restaurants zijn een aanrader en het zit in de All - inn formule. je kon bij de openbare toiletten in het hotel van de vloer eten . Het water park was super groot en rustig nooit aanschuiven alleen moet je dar wel je eten en drinken betalen . wel weinig stoelen aan het zwembad maar iedereen verdeeld zich toch strand was goed . een zeer groot nadeel waren de vliegtuigen die kwamen zeer laag en je hoorde ze regelmatig . kortom zeer goed leuk hotel zeker doen met kinderen of pubers

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015
George, MANAGER, 5-2-2016

Met vriendelijke groet, The Hotel Management. Atlantica Porto Bello Beach

Prachtig resort met vele mogelijkheden

Fam. S
9-8-2015

Dit is echt een prachtig resort waar we een heerlijke relaxvakantie hebben gehad. Vriendelijk personeel dat altijd voor je klaarstaat. Heerlijk eten in alle restaurants, genoeg keuze. Lekkere cocktails aan de bars. Mooi zwembad, geweldig strand en daarbij een fantastisch waterpark met super glijbanen en goed toezicht. Ook een dikke duim voor het animatieteam. Die voor jong en oud van alles organiseren. Ook het avondentertainment in het amphitheater is erg leuk. In de nabije omgeving van het hotel zijn geen winkeltjes of restaurants te vinden, maar die hebben we niet gemist. Er gaat wel dagelijks meermaals een gratis shuttlebus naar Kardamena. Als we dan toch één minpuntje moeten noemen, is dat het handdoek leggen bij zwembad en strand. Verder is er wat ons betreft niets negatiefs te noemen. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015
Manager, MANAGER, 5-2-2016

Heel goed bevallen

Karin
11-6-2015

Net terug van onze vakantie in Porto bello Beach. Het is ons prima bevallen. Onze eindscore is een dikke 9: Eén minpuntje: de gehorigheid, zowel tussen de kamers als van de vliegtuigen die toch wel laag overvliegen, maar daar tegenover staan zoveel pluspunten dat je dat snel vergeten bent: 1. Schoon! Alles is keurig netjes, zowel de kamers als de openbare ruimtes 2. Heerlijk eten! Zoveel je wilt, zo vaak je wilt en alles heerlijk vers. 3. Vriendelijke medewerkers. met name de dames en heren van de bediening verdienen een grote pluim Ze leggen je echt in de watten. 4. Het zwembad: ook hier weer: schoon! 5. Het strand: voldoende (in mei/juni) gratis ligbedden en parasols, het strand langzaam aflopend in zee. 6. Het aquapark: wederom: netjes, goed toezicht door de lifeguards. 7. Leuke animatie, enthousiast, niet opdringerig 8. Een mooie mix van vnl. west-europese gasten: uit Engeland, Duitsland, Nederland, België, Zweden, Italië. Veelal gezinnen. 9. Een prima prijs-kwaliteit verhouding!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015
manager, MANAGER, 5-2-2016

Super week

Jouke de Vries
24-7-2014

Vakantie doorgebracht in een hotel met een heel vriendelijke sfeer en waar het personeel alles voor je wil doen..

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jul 10 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed 4-sterren hotel

Ester Van de vonder
8-7-2014

-zeer vriendelijk personeel -mooie tuin met veel palmbomen -hotelbus naar Kardamena op regelmatige tijdstippen -lekker eten (wel niet zo uitgebreid als bv in Turkije) -mooi aquapark maar wel zeer streng (< 1.20 m = enkel lazy river en kidspool), dranken zijn er betalend -kamers zijn aan vernieuwing toe -tegels aan zwembad zijn verouderd en worden heet -eerder weinig en verouderde toiletten -à-la-carte-restaurants zijn goed maar wel in buffetvorm en dus te vergelijken met hoofdrestaurant -zoutwaterzwembad, maar dit weet je op voorhand -goede airco op kamer maar wel lawaaierig -weinig opbergruimte in kamer (2 leggers in kast + hangers, 1 schapje in badk.) -WIFI werkt enkel in buurt van receptie -harde matras maar je krijgt een topper wanneer je dit vraagt -strand met kiezeltjes, zee loopt langzaam af -vooral Engelsen en Italianen in hotel, ook veel Belgen, Oostenrijkers, Duiters, Oekraïners,.. -in hoogseizoen op drukste tijdstip aanschuiven in resto -genoeg ligbedden rond het zwembad

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

Rolstoelvriendelijk (Tussen haakjes)

c schram
3-6-2014

Algemene indruk is goed. goed onderhouden tuin. ,kamer ruim en schoon. De douch laat te wensen over, slechte douchekop Omdat mijn partner gebruik maakt van een rolstoel, als je van je kamer naar het zwembad of zee gaat loop het af (glooiend) als je terug gaat moet je nogal stevig duwen, op het strand liggen vlonders en is berijdbaar met de rolstoel en/of kinderwagen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam het eten is goed veel salades (Grieks) maar voldoende andere keus Het hotel ligt afgelegen.de directe omgeving valt tegen. Het bij behorende waterpark ligt toch niet pal naast het Hotel, met klein kinderen moet je een gevaarlijke weg over steken. De animatie is in een openlucht theater naast het hotel ,in mei s, avonds toch fris om buiten te zitten( met rolstoel slecht bereikbaar. Ook storend is dat er steeds laag vliegende vliegtuigen over komen, in het weekendde heel veel .

Gereisd Met partner in mei 2014

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantica Porto Bello Beach in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantica Porto Bello Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.