FamiliehotelWeer vandaag33°21°
7,8

Atlantica Porto Bello Beach vind je op het Griekse eiland Kos bij Kardamena. Hier heb je bij elke maaltijd ruime keuze uit verschillende gerechten. Let er wel op dat de zwembaden bij het hotel zoutwaterbaden zijn. Vlakbij het hotel vind je een rustig waterpark waar je wel zoetwaterbaden hebt. Gelegen bij een mooi zandstrand.

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Porto Bello Beach voor je op een rij gezet:

209 reviews over Hotel Atlantica Porto Bello Beach in het Nederlands

Zeer druk

Caroline
2-8-2017

Eten zeer ééntonig en zeer Engels gericht. Verouderde kamer, geen druk op de kraan van bad/douche 's avonds, omdat iedereen dan doucht. Comfortabele bedden, kamers worden heel goed gepoetst. Douchegel slechts 1x aangevuld in 10 dagen en was nochtans leeg. Veel te weinig zonnebedden. Geen redder aan het zwembad. Super personeel! Heel vriendelijk, zij maken heel veel goed.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017
Manager, MANAGER, 12-9-2017

Met vriendelijke groet, Atlantica Porto Bello Beach

Hele leuke vakantie hier gehad

Elly-J
24-7-2017

Na 10 jaar all inclusive 5 sterren hotels in Turkije nu hier naar Kos 4 sterren, maar doet er zeker niet voor onder. Mooiste plekje van Kos met mooi strand en watersporten en gezellige beachbar met heerlijke milkshakes en ijsjes. Ruime kamer, goede airco, overal goede schoonmaak, mooi zwembad, vriendelijk personeel en ontbijt en lunch geweldig, dinner goed. Mooie aangelegde tuin. Leuke glijbanen in aquapark maar hier niet echt gezellig. De shows/avondanimatie kan stukken beter. Het "club"lied opa opa is leuk en de African danceshow was ook goed. Met de bus naar Kardamena, ben je zo, en naar Kos stad (voor de aardbevingen) wat maar €3,50 kost. De aardbevingen en naschokken waren heftig, maar hier kan het hotel niets aan doen. Personeel reageert hier niet op, gaan gewoon door met waar ze mee bezig waren. Enkele verbeterpunten zijn; ook vitrage zodat je daglicht krijgt zonder inkijk, het kleine smalle bad waarin je doucht met gammel doucheophangsysteem vervangen door inloopdouche, meer ligbedjes achter muurtje tussen palmbomenstraatje of onder de vaste schaduwoverkapping dubbel opstellen en de toiletten bij beachbar mogen meer, ruimer en schoner. Oh en iedere dag een grote fles water is ook geen overbodige luxe al kun je wel je gekochte fles water steeds weer gratis laten vullen. Wat echt tegenviel, maar dit ligt niet aan het hotel, is de luchthaven van Kos, wat een chaos. Bij vertrek sta je in rijen buiten in de zon te wachten, ben je binnen beland je uiteindelijk in een wachtkamer van zo'n 4 bij 5 meter voor het hele vliegtuig zonder zitjes of airco. En dat terwijl onze vlucht ook nog eens 40 minuten vertraging had. Wij 3en (dochter van 20) hebben hier een hele leuke vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017
Manager, MANAGER, 2-8-2017

Echt een aanrader!!

Moon
3-6-2017

Het is een geweldig hotel, mooie, schone kamers. Super vriendelijk personeel. Zeker de dames aan de receptie en niet te vergeten de dames aan de bar van het zwembad en de beachbar. Ze doen alles om het je naar de zin te maken. Het is er zeer schoon. Er zijn verschillende restaurants waar je kunt eten. Wij zijn 2 keer naar het visrestaurant geweest (dit is dan 's middags) en dat is echt aan te bevelen. Je hoeft alleen maar een dag van tevoren je naam op de lijst te zetten die bij de receptie ligt. Er is ook nog een Italiaans en een Grieks restaurant, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Het eten in het buffetrestaurant is namelijk ook heel goed. En het eten is ook nog heel warm als het op je bord ligt. Of je nu om 19.00 uur of om 20.30 gaat eten. Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat het wat afgelegen ligt. Wij hebben een auto gehuurd en zo konden we de leuke plekjes van het eiland bezoeken.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Heel leuk hotel

Peter boodt
30-5-2017

Het is een leuk maar enigszins gedateerd hotel en kan wel wat onderhoud gebruiken. Tot zover de "minpuntjes" het hotel,zwembad,strand en waterpark is echt schoon de personeelsleden zijn allemaal erg aardig. De restaurants zijn goed netjes en schoon het eten is gevarieerd en zeker smakelijk. Het zijn wel buffet restaurants maar dat was voor ons geen probleem etengoed op temperatuur. Kamers zijn wat kaal ingericht(zeezicht) maar de bedden zijn uitstekend.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Heerlijk!

Rimke
28-5-2017

Prachtige accommodatie. Een mooie kamer met moderne badkamer. Uitzicht over de tuin richting het zwembad en de zee. Eten heerlijk, elke dag anders. 's ochtends een uitgebreid ontbijtbuffet van een Engels ontbijt tot pannekoeken, brood (wel >10 soorten) en een hele tafel vol zoetige hapjes. 's middags en 's avonds veel keus. Vers gebakken pizza's (4 soorten) en sommige avonden een thema avond met bijv. mexicaans eten. Mogelijkheid tot eten in het italiaanse of griekse buffetrestaurant. Hiervoor dien je je een dag van te voren in te schrijven. Animatieteam voor jong en oud. Van darten, volleybal tot waterpolo. Vanaf 10.00 uur tot 01.00 uur onbeperkt drinken. Tot 18.00 drinken bij de poolbar anders bij de beachbar. Beachbar serveert ook hotdogs, hamburgers, ijs, cake, fruit etc. Cocktails (>20 soorten) inbegrepen in all inclusive.

Gereisd Alleenreizend in mei 2017

Prima hotel, leuk appartement. Aanrader

Ed
11-1-2017

Ben met twee tieners op vakantie geweest naar Porto Bello Beach. Prima hotel, met all-inclusive-verzorging. Het eten is redelijk tot goed, met uitvoerige buffetten elke avond. Het dessertbuffet is nauwelijks te bevatten. Personeel is er over het algemeen heel correct en behulpzaam. Wij hadden een appartement op de begane grond. Ruime kamers en een prima douche. Appartment was netjes schoon, voorzien van airco. Hotel is goed, ligt aan het strand met een leuk paviljoen. Excursies zijn, zoals overal, duur, maar de boottocht met bbq op een eiland is ons heel goed bevallen. Het hotel heeft een waterpark aan de overzijde van straat. Het zwembad (met poolbar) is heel prettig. Zeker een aanrader! Heeft alles in zich voor een prima vakantie!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016
Hotel Manager, MANAGER, 19-4-2017

The Hotel Management. Atlantica Porto Bello Beach

Niet doen! wij hadden een rat in bed!

Petra seuren
3-10-2016

We waren in eerste instantie blij met de kamer in de tuin.Snachts een rat in bed gehad die over het hoofd van mijn partner liep.dachten eerst aan een kakkerlak, maar na aanhoudende geluiden trok ik het nachtkastje aan de kant en vluchtte er een rat weg.gelijk naar de receptie gegaan,maar ze reageerden niet verrast.voor de nacht een andere kamer gekregen en de dag erna de spullen opgehaald onder begeleiding van een hotelmedewerker.hij zette de deur open(,we hadden een kamer in de tuin op de benedenverdieping.) Zo van als het beest wil kan hij weer naar buiten.de keutels lagen op de vloer.we kregen een fles wijn en wat fruit en een verontschuldiging,en een kamer op de 2de etage.we hebben nog contact gehad met een duitse reisleidster van touroperator, maar zij reageerde met de woorden:dat kan gebeuren....nou,na 40x reizen naar buitenlandse hotels vind ik dit niet normaal. In deze huisjes slapen gezinnen met kinderen,ze moesten eens weten.amper 4 uur na dat wij onze spullen hadden opgehaald, logeerden er al weer nieuwe mensen in dat huisje.blijkbaar hebben ze veel last van ratten want er stonden ratte-lokdozen.maar zolang ze er voer neerleggen voor de katten,zullen de ratten niet aan het lokvoer komen.voor ons dus nooit meer!

Gereisd Met partner in september 2016

Leuk, maar we niet nog eens

Nicole
8-9-2016

Het is een leuk opgezet hotel, het waterpark wat erbij hoort is ook echt heel erg leuk met serieuze glijbanen en top supervisors. Wij hebben al behoorlijk wat hotels in diverse landen gezien. Dit hotel heeft voor ons toch teveel kleine minpuntjes, waardoor we niet meer zouden gaan... Kamers kaal qua inrichting en de vloer was niet heel schoon, de airco maakt veel lawaai. Uitzetten is haast geen optie, want dan wordt het bloedheet binnen. Extra betalen voor een kluisje en maar 3 x per week schone zwembadhanddoeken krijgen, vind ik niet echt service, dit hoort er bij een 4* hotel toch wel bij. Het eten was lekker, maar niet veel variatie. De zaal binnen erg kaal (kantine). Bedjes waren al om 7 uur in de ochtend gereserveerd en dan soms pas om 12 bezet. Je moest zeker een half uur in de rij staan om te reserveren voor het Grieks of Italiaans restaurant (waarom niet restricties, 2x per kamer per week). Bij de beachbar was er wel wat te snacken te krijgen, bij de zwembadbar cake en koekjes. Al met al, allemaal wat magertjes. Verder heel erg Italiaans georiënteerd, zelfs een avond alleen gericht op Italianen. Daarnaast vliegen er zeker zon 20/30 vliegtuigen over per dag. Dat laatste zou ons niet direct storen, maar alle puntjes meegenomen, is daar toch wel wat over te zeggen. Al met al hebben we een leuke vakantie gehad met onze kinderen, maar we zouden niet voor een tweede keer dit hotel bezoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Top hotel, fijn personeel.

Rogier
3-9-2016

Mooi hotel, goede verzorging en fijn personeel. Een nadeeltje het ligt ietwat afgelegen.

Hotel Manager, MANAGER, Tue Nov 29 2016 13:08:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel

marielle31
7-8-2016

wij zijn hier met onze twee jongens van 15 jaar en 13 jaar geweest. Het is een prima hotel. Mijn zoon heeft glutenallergie en het was goed te doen. bij het buffet staan kaartjes met daarop de allegie informatie. Het is wel belangrijk om allert te blijven want het klopt niet altijd. Het is bij mijn zoon één keer mis gegaan. Gelukkig was hij er niet echt ziek van. De kamers werden keurig schoon gehouden en ook de rest van het park zag er netjes en schoon uit. Het aquapark viel ons een beetje tegen omdat we twee jaar geleden naar een ander park geweest waren en daar waren veel meer glijbanen en was het park veel groter. Het eiland was prachtig, wel war droger dan bv Corfu.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016
Agnes, MANAGER, 8-8-2016

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel!

We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

The Hotel Management.

Atlantica Porto Bello Beach

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantica Porto Bello Beach in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantica Porto Bello Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.