FamiliehotelWeer vandaag32°20°
7,8

Atlantica Porto Bello Beach vind je op het Griekse eiland Kos bij Kardamena. Hier heb je bij elke maaltijd ruime keuze uit verschillende gerechten. Let er wel op dat de zwembaden bij het hotel zoutwaterbaden zijn. Vlakbij het hotel vind je een rustig waterpark waar je wel zoetwaterbaden hebt. Gelegen bij een mooi zandstrand.

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Porto Bello Beach voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Atlantica Porto Bello Beach in het Nederlands

heel mooi en goed behalve dat stelen ..

Atty van Emmerloot
21-5-2018

prachtig hotel vriendelijk personeel lekker eten mooie omgeving , wel veel trappen niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. ik vond hetgeweldig op een ding na , er zijn een paar schoenen van me gestolen ,ik ben in veel hotels geweest maar dit heb ik nog nooit meegemaakt, dit kan natuurlijk niet. jammer voor zo'n mooi leuk hotel dat er kennelijk toch een rotte appel rond loopt

Gereisd Alleenreizend in mei 2018
Manager, MANAGER, 28-5-2018

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

The Hotel Management. Atlantica Porto Bello Beach

Heerlijk!

Rimke
28-5-2017

Prachtige accommodatie. Een mooie kamer met moderne badkamer. Uitzicht over de tuin richting het zwembad en de zee. Eten heerlijk, elke dag anders. 's ochtends een uitgebreid ontbijtbuffet van een Engels ontbijt tot pannekoeken, brood (wel >10 soorten) en een hele tafel vol zoetige hapjes. 's middags en 's avonds veel keus. Vers gebakken pizza's (4 soorten) en sommige avonden een thema avond met bijv. mexicaans eten. Mogelijkheid tot eten in het italiaanse of griekse buffetrestaurant. Hiervoor dien je je een dag van te voren in te schrijven. Animatieteam voor jong en oud. Van darten, volleybal tot waterpolo. Vanaf 10.00 uur tot 01.00 uur onbeperkt drinken. Tot 18.00 drinken bij de poolbar anders bij de beachbar. Beachbar serveert ook hotdogs, hamburgers, ijs, cake, fruit etc. Cocktails (>20 soorten) inbegrepen in all inclusive.

Gereisd Alleenreizend in mei 2017
Manager, MANAGER, 8-6-2017

Beste gast,

Met vriendelijke groet, The Hotel Management. Atlantica Porto Bello Beach

Twijfelachtig

Jacinta
31-8-2009

Indien je als gezin hier verblijft denk ik dat je een prima vakantie kunt hebben. Als alleen reizende is het niets, geen nederlander te bekennen en je vind nergens aansluiting. Het personeel vond ik niet zo vriendelijk als gehoopt. Ben in Griekenland iets anders gewend. De kamer vond ik niet echt schoon, stoffig. Jammer dat de kamers zo gehorig zijn, je hoorde de hele nacht water stromen van het toilet en de douche, stoelen over de plavuizen vloer schuiven. Als je een kamer dicht bij het theather hebt kun je de schow letterlijk volgen (en niet slapen) moest op de laatste dag nog de luch gbetalen omdat ik de dag van aankomst al een lunch had gehad...vreeemd. Kluisjes bleken niet gratis te zijn, ook geen gevulde mininbar...Het eten was wel erg goed! Echt goede vis en vlees.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2009

2007

Supergoed hotel,héél lekker eten,propere personeel.Te voet

Martine M.
10-7-2007

Supergoed hotel,héél lekker eten,propere kamers!Vriendelijk personeel.Te voet naar Kardamena:45' langs de baan,is te doen!Ligzetels+kussen en paraplu ook gratis aan het strand!Zee loopt langzaam af,dus ideaal voor niet-zwemmers en kinderen.Animatoren zijn Italiaans maar spreken Engels.Jetair animatrice is ook aanwezig.Een hotel om rustig te relaxen en te genieten van het heel mooi eilandje!Misschien een mispuntje:er is geen fietsenverhuur in het hotel zelf.

Gereisd Alleenreizend in juni 2007

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantica Porto Bello Beach in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantica Porto Bello Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.