FamiliehotelWeer vandaag30°21°
7,8

Atlantica Porto Bello Beach vind je op het Griekse eiland Kos bij Kardamena. Hier heb je bij elke maaltijd ruime keuze uit verschillende gerechten. Let er wel op dat de zwembaden bij het hotel zoutwaterbaden zijn. Vlakbij het hotel vind je een rustig waterpark waar je wel zoetwaterbaden hebt. Gelegen bij een mooi zandstrand.

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Porto Bello Beach voor je op een rij gezet:

46 reviews over Hotel Atlantica Porto Bello Beach in het Nederlands

2007

Wij zijn afgelopen dinsdagnacht terug gekomen en we hebben

Jeroen en Marloes
14-9-2007

Wij zijn afgelopen dinsdagnacht terug gekomen en we hebben 't heerlijk gehad!! Erg mooi hotel, lekker eten ( wel weinig afwisseling, maar dat kun je terugvinden in de verschillende restaurants op het complex ) Minpuntjes : - Het animatieteam is erg gericht op Italianen. - De zwembaden zijn zout water. - Er is geen pinautomaat, dus neem geld mee als je 'ns wat in winkeltje wilt kopen.

Een aanrader : huur een buggy en rij naar Kos-stad ( erg leuk stadje ) en rij door de bergen via Zia terug, prachtig!!

Gereisd Anders in september 2007

ik ben net terug van een week in dit hotel en het was er

Leen
11-7-2007

ik ben net terug van een week in dit hotel en het was er echt heel goed. Vooral het personeel en zeker het 'animation team'. Er is altijd iets te beleven en de mensen zijn er heel erg vriendelijk. Het eten was ook goed en voor de verandering kon je naar een van de restaurantjes gaan. Het allerbeste vond ik de shows door het animation team. Super om de dag mee af te sluiten. Allesz samen was dit een zeer goede vakantie...

Gereisd Anders in juli 2007

Ik ben van 5/6 tot 12/6 in Porto Bello Beach geweest

Martine Maertens
10-7-2007

Ik ben van 5/6 tot 12/6 in Porto Bello Beach geweest.Een supergoed hotel!Vriendelijk personeel,héél lekker eten en veel variatie in de buffetten.De 4 keuzerestaurants hebben ook lekker eten, je moet wel vroeg in de morgen reserveren voor sommige o.a. voor het visrestaurant en het Aziatisch restaurant.De kamers ruim, proper, badkamer in mooie tegeltjes!Te voet naar Kardamena is het ongeveer 45'doorstappen langs de baan.De zee gaat langzaam af dus ideaal voor niet-zwemmers en kinderen!Aan het strand zijn de paraplus,ligzetels+kussen gratis.Mits een waarborg kan je strandlakens van het hotel gebruiken.Een minpuntje misschien : er was geen fietsverhuur mogelijk van het hotel zelf.

Gereisd Anders in juli 2007

Preisdaler

We zijn de laatste week van augustus op vakantie geweest

anne en pieter
29-6-2007

We zijn de laatste week van augustus op vakantie geweest in Porto Bello Beach vorig jaar. De animatie was schitterend... Een aanrader voor kinderen!! Het eten was behoorlijk goed. De kamers waren sober maar proper. De all-in service was ook heel goed en er was een groot aanbod! De eerste nacht hadden we lawaai van vliegtuigen maar de volgende dagen waren er heel wat minder vluchten en waren we dat gewoon. Het personeel was ook heel vriendelijk. Er was maar één nadeel aan: je moest heel vroeg reserveren voor een speciale restaurant (bv. de visrestaurant zat elke dag overvol). Maar het is een heel goed hotel!!

Gereisd Anders in juni 2007

wij zijn net een weekje in Porto Bello Beach geweest

Naomi Rosbeek
12-6-2007

wij zijn net een weekje in Porto Bello Beach geweest.We hebben het heel erg naar ons zin gehad,Porto Bello Beach is een heel mooi sfeervol park.mooi zwembad,mooi strand,eten was goed.dit gaan we zeker nog een keer doen.Echt een aanrader.Er komen wel regelmatig laagvliegende vliegtuigen over,maar wij hadden er geen last van.

Gereisd Anders in juni 2007
2006

Om hier 21 dagen een vakantie door te brengen is een ramp

Willem van Kempen
27-12-2006

Om hier 21 dagen een vakantie door te brengen is een ramp 14 september en 5 oktober waren we gelukkig weer thuis, komt waarschijnlijk omdat we aan het einde van het seizoen zaten, er bleek niets van een kindvriendelijk hotel, electrakasten in bijv. de ontspanningsruimte die gewoon openstonden, kapotte stoelen, een gat in de vloer waar een stoel overheen was gezet. In de Lounge stonden keurige bankstellen, maar als je daar op gezeten had zaten er op je huid allemaal verfspikkeltjes. Het eten was na 3 dagen eentonig en bleek erg smaakloos. Het personeel kon hieraan niets veranderen vanwege het budget. Wij hadden All Inclusive geboekt maar moesten in het winkeltje water kopen omdat het leidingwater daar geen drinkwater is. Schone kamers was ook en utopie. Het hotel bleek voor 90% van ons verblijf in de aanvliegroute van het vliegveld te liggen. Mijn klacht ligt nu bij Touroperator.

Gereisd Anders in Wed Dec 27 2006 19:04:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kort samen gevat: goede service, gevarieerd/goed eten, en

D.C
25-10-2006

Kort samen gevat: goede service, gevarieerd/goed eten, schone en zeer mooie ruime suite's met zz, op en top aardig personeel, niets is ze teveel!!! Zwembad zoutwater, maar goed te doen mooi strand en Kardamena is een gezellig plaatsje. Een zeer goede vakantie gehad en perfect voor een vakantie met kleine kinderen. Heb alleen maar lof over dit hotel.

gerard, pieta, wobbe, anneke

Pieta de Waard
14-10-2006

gerard, pieta, wobbe, anneke. Wij vonden het geweldig. Mooi hotel, mooie kamers met zeezicht. Wij hebben iederemorgen voor de volgende dag ingeschreven op een restaurant. Alles even lekker behalve het visrestaurant dat vonden we wat minder. Personeel heel vriendelijk.Kamers goed schoon. Niets dan lof.

Gereisd Anders in Sat Oct 14 2006 12:54:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

kamers zijn schoon en netjes

Sjaak
11-10-2006

kamers zijn schoon en netjes. wij hebben geen last gehad van bedjes die bezet werden maar het hotel zat ook lang niet meer vol. Geen animatie gezien. 's avonds is het een saaie boel, geen leuke muziek of iets dergelijks. Om uit te rusten een prima complex maar als je iets wilt beleven moet je hier niet zijn. Het eten was niets bijzonders, weinig smaak en vaak koud. Personeel wel erg vriendelijk, vooral Sebastian die bij de zwembadbar staat.

Wij hadden een toffe vakantie in Porto Bello Royal (12/9

Conny en Luc
1-10-2006

Wij hadden een toffe vakantie in Porto Bello Royal (12/9 tem 19/9). Al de negatieve commentaren die reeds gegeven werden zijn fel overdreven (zeg maar onterecht). Personeel zeer vriendelijk en gedienstig. Het eten prima en voldoende keuze (iets minder was het Aziatisch restaurant). Wij hebben geen enkele keer problemen gehad om te reserveren in de restaurants (gewoon een dag op voorhand gaan). In de bar ook lekkere cocktails en alle dranken voldoende verkrijgbaar. Kamer was prima onderhouden, ook de badkamer. Zelfs de zwembaden en alle wandelpaden werden dagelijks schoongemaakt. Wij hadden een kamer met prachtig zeezicht (op bijna het laagste punt van het domein, met heel veel trappen als gevolg). Je hoort inderdaad vliegtuigen overvliegen, maar dit is geen storende factor (misschien is dit wel het enige geluid dat je hoorde omdat het verder zo rustig was). Wij gaan zeker terug !

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantica Porto Bello Beach in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantica Porto Bello Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.