Hotel Atlantica Porto Bello Beach

Hotel Atlantica Porto Bello Beachsterstersterster

7.9Goed

Griekenland, Kos, Kardamena

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Porto Bello Beach voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi

Atlantica Porto Bello Beach vind je op het Griekse eiland Kos bij Kardamena. Hier heb je bij elke maaltijd ruime keuze uit verschillende gerechten. Let er wel op dat de zwembaden bij het hotel zoutwaterbaden zijn. Vlakbij het hotel vind je een rustig waterpark waar je wel zoetwaterbaden hebt. Gelegen bij een mooi zandstrand.

217 reviews over Hotel Atlantica Porto Bello Beach

• 9Friends27-05-2019

Fantastisch en perfect hotel!

Hotel ligt een aantal km van het stadje Kardamena, lopen is te ver en gebruik van scooter of fiets is niet echt aan te raden i.v.m. veiligheid (donkere weg) en hellingen . Auto is wel aan te raden. Perfect hotel, zeer vriendelijke en gastvrij personeel die er alles aan doen om het je naar je zin te maken. Veel Engelse, Italianen en Duisters in het hotel. Wij waren er in het voorseizoen dus redelijk rustig, weet niet hoe dit in het hoogseizoen is. Door de vele zwembaden en het ruime strand is de drukte goed verspreid. Ook in de restaurants is het 'gezellig druk'. Zeer slimme opzet. Verder wordt alles perfect schoongehouden. Echt een mooie locatie voor een weekje relaxen en af en toe erop uit met de auto.

Hotel Manager, MANAGER, 07-10-2019

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review over uw verblijf in ons hotel Atlantica Porto Bello Royal.

We zijn er erg blij mee dat uw genoten heeft van uw vakantie bij ons en dat onze standaarden uw verwachtingen overtroffen.

Graag verwelkomen wij u weer in de nabije toekomst voor wederom een relaxt verblijf.

Hoogachtend,

Het hotelmanagement Atlantica Porto Bello Beach

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    10Saskia14-05-2018

Heerlijke vakantie

Een heerlijke vakantie! Waren met familie en meerdere leeftijden kinderen. Voor ieder was er wat te doen. Eten was super! Watersporten, animatie, zee en zwembad lagen vlakbij elkaar en natuurlijk nog het glijbanenpark! Het was genieten! Verder waren de kamers netjes, personeel enorm vriendelijk en behulpzaam.

Manager, MANAGER, 28-05-2018

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

The Hotel Management. Atlantica Porto Bello Beach

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 2017
    10Moon03-06-2017

Echt een aanrader!!

Het is een geweldig hotel, mooie, schone kamers. Super vriendelijk personeel. Zeker de dames aan de receptie en niet te vergeten de dames aan de bar van het zwembad en de beachbar. Ze doen alles om het je naar de zin te maken. Het is er zeer schoon. Er zijn verschillende restaurants waar je kunt eten. Wij zijn 2 keer naar het visrestaurant geweest (dit is dan 's middags) en dat is echt aan te bevelen. Je hoeft alleen maar een dag van tevoren je naam op de lijst te zetten die bij de receptie ligt. Er is ook nog een Italiaans en een Grieks restaurant, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Het eten in het buffetrestaurant is namelijk ook heel goed. En het eten is ook nog heel warm als het op je bord ligt. Of je nu om 19.00 uur of om 20.30 gaat eten. Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat het wat afgelegen ligt. Wij hebben een auto gehuurd en zo konden we de leuke plekjes van het eiland bezoeken.

Manager, MANAGER, 08-06-2017

Beste gast,

Met vriendelijke groet, The Hotel Management. Atlantica Porto Bello Beach

Gereisd met vrienden in mei 2017

• Oude reviews

8Guido en Paulette08-10-2013

Zeer goed !

Zeer vriendelijk personeel , heel lekkere gerechten met een zeer grote variatie , nette kamers , en kleine mankementjes worden onmiddelijk verholpen , in een woord aan te bevelen voor een lekkere ontspannen vakantie , mischien een minpuntje , tijdens ons verblijf de tweede helft van september, veel , maar dan ook heel veel kleine baby's en kinderen aanwezig,mischie een aktie kinderen onder de ?? jaar gratis ?voor de rest niets dan positief te melden . ,

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 10Davy04-10-2013

Beste hotel in 10 jaar!

Het beste hotel dat we ooit gedaan hebben in 10 jaar!

Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in september 2013

• 0yvonne van Bentem17-10-2011

Heerlijke plek

We zijn net terug van onze vakantie. Het was weer prima. We zijn voor de tweede keer geweest. Ik had gelezen dat je dan een Vip behandeling krijgt met gratis kluisje (kost 35 euro), gereserveerde tafel. Dit is geen van beide gebeurd (wel een beetje jammer). Wij hadden wel de indruk dat het eten iets minder was dan verleden jaar maar dat wil niet zeggen dat het slecht is. Verleden jaar was er iets meer variatie. De show in het theater zijn hartstikke leuk maar wel jammer dat je op een stenen bank moet zitten (dit had ik ook gelezen dat mensen dit als negatief ervaren) maar dat is het ook echt. Het strand is subliem en heerlijk helder water. Wij hebben genoten en gaan volgend jaar zeker terug en dan maar kijken hoe het nu met die zogenaamde Vip behandeling gaat. Groet Albert en Yvonne van Bentem

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 9Anita Schelkens02-07-2011

Heel goed meegevallen

Porto Bello Beach-hotel is zeker een aanrader. De kamers zijn misschien iets verouderd maar zeker goed onderhouden zoals heel het domein trouwens. Het aanbod op de buffetten was vrij gevarieerd en lekker klaargemaakt. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ook het animatieteam deed erg zijn best iedereen bij de activiteiten te betrekken, zonder opdringerig te zijn. Zij leveren heel goed werk zowel met de kinderen, overdag als bij hun avondshows. Het is misschien wel aan te raden enkele excursies te doen ( vb vulkaaneiland of rondvaart naar 3 eilanden) of om enkele dagen met de auto of scooter Kos te verkennen. Het was een leuke vakantie.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 10Petrae24-11-2009

Fantastisch voor de 4e keer echt een aanrader. Omdat wij voor de 4e keer in dit fantastische hotel verbleven werden we als VIP behandeld. Geweldig... Niet reserveren bij de verschilende restaurants, handdoeken voor bij het zwembad lagen elke dag nieuw/schoon op de kamer. De koelkast werd elke dag bijgevuld enz enz.

Het personeel is TOP je mag niets zelf doen, de kookworkschop was heel leuk ook omdat je een kijkje kan nemen in de keuken. Er wordt uitgelegd hoe je Tsjasikie maakt, echte Griekse salade, mousaka en tot slot naar de taarten bakker. De mensen bij de receptie en de zwembad bar waren ook zo ontzettend lief en behulpzaam. Speciaal voor ons was Sisi een van de animatoren van het animatie team die erg zijn best deed om ook Nederlands te leren......

Kortom we hebben weer een heerlijke vakantie gehad

Gereisd met vrienden in november 2009

• 10Peter, Petra, Bram & Jeanette11-11-2009

Fantastisch voor de 4e keer echt een aanrader

Omdat wij dit jaar met z'n 8e waren is het voor het personeel van de restaurants soms moeilijk om ons een plek te geven (we hadden immers niet gereserveerd) maar ze deden hun uiterste best om ons toch te laten eten.

Kortom we hebben weer een heerlijke vakantie gehad e

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 9Helmie15-05-2009

keigoed hotel

Het is een uitstekend hotel. Wij zijn vroeg in het seizoen geweest en toch was alles optimaal goed. In het Italiaans en Grieks restaurant was het eten lekker, en het buffet restaurant was helemaal goed. Drie keer in de week hebben ze een thema buffet, met mooi opgemaakte en lekkere toetjes en extra eten zoals een speenvarken. Het animatie team is goed ze organiseerde veel. Bij de drie bars kun je bestellen wat je wilt zoals cocktails, champagne en heel veel sterke dranken. De zee is dicht bij met gratis ligbedjes, ook kun je gratis waterfietsen en kanoën. De kamer was goed alleen de kranen en het toilet mag vernieuwd worden. Kranen lopen niet soepel en het toilet blijft lang door lopen. Het stadje Kardamena vonden wij niet zo veel aan, met de hotelbus heen gegaan en terug gelopen ongeveer een half uur lopen. Het weer was tussen de 25 en 30 graden.

Gereisd met vrienden in mei 2009

8 tips over Hotel Atlantica Porto Bello Beach

• c schram, 03-06-2014

Je kunt met de gratis hotel bus naar Kardameda

• a.c. van pelt, 01-06-2012

minpuntje is misschien de loopafstand naar het dorpje kardamena,dit is toch wel 4 km lopen. pluspunt, er gaat regelmatig een gratis pendelbus. voor ons,,,,,het zwembad had misschien zoet water moeten zijn,dit is prettiger voor de kleintjes.

• Veronique, 10-07-2013

Ga lekker een dagje relaxt varen van Kardamena naar Kefalos met: http://www.zeuslazydayz.com

19 vragen over Hotel Atlantica Porto Bello Beach

• wendy keijer, 22-08-2019

aquapark herfstvakantie

Hoi, is het aquapark ook in de herfstvakantie open? en kan je daar gratis in?

• Brenda Reijken, 14-11-2018

Animatie

Kan iemand mij vertellen of ze in de herfstvakantie ook animatie hebben? En zo ja is dat dan ook een mini disco want mijn meiden vinden dat zo leuk 😁 en voor de volwassenen is daarokk animatie voor

rs, 08-03-2019

wij gaan van 21 juli tot 4 aug, 3 kids van 12, 13 en 15

• -, 06-01-2018

Dresscode

Doet het personeel heel moeilijk over de dresscode bij mannen?

Edwin , 20-08-2018

De dresscode bij mannen is dat je ook met een nette korte broek mag dineren ! Je hoeft dus daarvoor niet speciaal een lange broek mee te nemen.

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch