FamiliehotelWeer vandaag31°22°
7,8

Atlantica Porto Bello Beach vind je op het Griekse eiland Kos bij Kardamena. Hier heb je bij elke maaltijd ruime keuze uit verschillende gerechten. Let er wel op dat de zwembaden bij het hotel zoutwaterbaden zijn. Vlakbij het hotel vind je een rustig waterpark waar je wel zoetwaterbaden hebt. Gelegen bij een mooi zandstrand.

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Porto Bello Beach voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Atlantica Porto Bello Beach in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

M
13-11-2018

Een heerlijk hotel. Fantastisch en rustig waterpark op korte afstand van het hotel met altijd lege bedjes. Wij waren er in het hoogseizoen en bij het zwembad van het hotel waren de bedjes wel altijd bezet. Op het strand waren er vanaf de middag wel altijd vrije bedjes. Minpunt vonden mijn kinderen van 8 en 12 dat al het entertainement Italiaans of Engels was en dat het zwembad bij het hotel zout water heeft (zwembaden bij het waterpark hebben chloor water). Ook de gasten waren veel van Italië Engeland of Duitsland weinig Nederlanders. Verder een goede service en lekker eten.

Erg leuk!

Dam
11-10-2018

Vriendelijk personeel, goede hygiëne, alle ruimte bij het zwembad en het strand. Mooie zee en zand zand op het strand

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit weer

Ontevreden klant
10-8-2018

Werkelijk waar het slechtste hotel waar ik ooit heb gezeten, is voor mensen die veel willen eten tegen de slechtste voorwaarden. Tevens moet je het leuk vinden om om 8 uur s’morgens je deken op je stoel te leggen want dat doet de rest van de tokkies ook.

General Manager, MANAGER, Fri Oct 12 2018 06:19:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback.

Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Matig

Lisa
7-8-2017

Alle frisdrank en water heeft een chloorsmaak. Men maakt gebruik van leidingwater en 'zuivert' dat. Bleh echt smerig. In 't winkeltje kun je wel flessen water kopen voor 1 euro, dat valt dan weer mee.

Zwembad is gevuld met zout-zeewater. In t Aquapark aan de overkant is er wel normaal zwemwater.

Het eten is goed, iedere dag kleine wisselingen in 't vlees wat het afwisselend genoeg maakt voor een week.

Al met al matig.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017
Manager, MANAGER, 7-8-2017

Heel leuk hotel

Peter boodt
30-5-2017

Het is een leuk maar enigszins gedateerd hotel en kan wel wat onderhoud gebruiken. Tot zover de "minpuntjes" het hotel,zwembad,strand en waterpark is echt schoon de personeelsleden zijn allemaal erg aardig. De restaurants zijn goed netjes en schoon het eten is gevarieerd en zeker smakelijk. Het zijn wel buffet restaurants maar dat was voor ons geen probleem etengoed op temperatuur. Kamers zijn wat kaal ingericht(zeezicht) maar de bedden zijn uitstekend.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017
Manager, MANAGER, 8-6-2017

Met vriendelijke groet, The Hotel Management. Atlantica Porto Bello Beach

Leuk, maar we niet nog eens

Nicole
8-9-2016

Het is een leuk opgezet hotel, het waterpark wat erbij hoort is ook echt heel erg leuk met serieuze glijbanen en top supervisors. Wij hebben al behoorlijk wat hotels in diverse landen gezien. Dit hotel heeft voor ons toch teveel kleine minpuntjes, waardoor we niet meer zouden gaan... Kamers kaal qua inrichting en de vloer was niet heel schoon, de airco maakt veel lawaai. Uitzetten is haast geen optie, want dan wordt het bloedheet binnen. Extra betalen voor een kluisje en maar 3 x per week schone zwembadhanddoeken krijgen, vind ik niet echt service, dit hoort er bij een 4* hotel toch wel bij. Het eten was lekker, maar niet veel variatie. De zaal binnen erg kaal (kantine). Bedjes waren al om 7 uur in de ochtend gereserveerd en dan soms pas om 12 bezet. Je moest zeker een half uur in de rij staan om te reserveren voor het Grieks of Italiaans restaurant (waarom niet restricties, 2x per kamer per week). Bij de beachbar was er wel wat te snacken te krijgen, bij de zwembadbar cake en koekjes. Al met al, allemaal wat magertjes. Verder heel erg Italiaans georiënteerd, zelfs een avond alleen gericht op Italianen. Daarnaast vliegen er zeker zon 20/30 vliegtuigen over per dag. Dat laatste zou ons niet direct storen, maar alle puntjes meegenomen, is daar toch wel wat over te zeggen. Al met al hebben we een leuke vakantie gehad met onze kinderen, maar we zouden niet voor een tweede keer dit hotel bezoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Leuke vakantie gehad in een mooi en schoon hotel

Martijn en Marjolein
21-5-2016

Overal waar je kwam in het hotel was het zeer schoon. De kamers waren prima het enige minpunt was dat de bedden niet erg lekker lagen, je voelde de veren in je rug. Het personeel was erg vriendelijk. Er was een ruime keuze aan eten en bij het zwembad waren er voldoende ligstoelen en parasols aanwezig. Wat wel jammer was is dat er in het resort zelf geen kinderbadje met een speeltoestel aanwezig was. Hiervoor moest je naar het naastgelegen Aquapark. Erg leuk met veel uitdagende glijbanen maar niet geschikt voor kinderen onder de 1.20m.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Agnes, MANAGER, Fri May 27 2016 09:51:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel!

We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Heel goed bevallen

Karin
11-6-2015

Net terug van onze vakantie in Porto bello Beach. Het is ons prima bevallen. Onze eindscore is een dikke 9: Eén minpuntje: de gehorigheid, zowel tussen de kamers als van de vliegtuigen die toch wel laag overvliegen, maar daar tegenover staan zoveel pluspunten dat je dat snel vergeten bent: 1. Schoon! Alles is keurig netjes, zowel de kamers als de openbare ruimtes 2. Heerlijk eten! Zoveel je wilt, zo vaak je wilt en alles heerlijk vers. 3. Vriendelijke medewerkers. met name de dames en heren van de bediening verdienen een grote pluim Ze leggen je echt in de watten. 4. Het zwembad: ook hier weer: schoon! 5. Het strand: voldoende (in mei/juni) gratis ligbedden en parasols, het strand langzaam aflopend in zee. 6. Het aquapark: wederom: netjes, goed toezicht door de lifeguards. 7. Leuke animatie, enthousiast, niet opdringerig 8. Een mooie mix van vnl. west-europese gasten: uit Engeland, Duitsland, Nederland, België, Zweden, Italië. Veelal gezinnen. 9. Een prima prijs-kwaliteit verhouding!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015
manager, MANAGER, 5-2-2016

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel!

Goed 4-sterren hotel

Ester Van de vonder
8-7-2014

-zeer vriendelijk personeel -mooie tuin met veel palmbomen -hotelbus naar Kardamena op regelmatige tijdstippen -lekker eten (wel niet zo uitgebreid als bv in Turkije) -mooi aquapark maar wel zeer streng (< 1.20 m = enkel lazy river en kidspool), dranken zijn er betalend -kamers zijn aan vernieuwing toe -tegels aan zwembad zijn verouderd en worden heet -eerder weinig en verouderde toiletten -à-la-carte-restaurants zijn goed maar wel in buffetvorm en dus te vergelijken met hoofdrestaurant -zoutwaterzwembad, maar dit weet je op voorhand -goede airco op kamer maar wel lawaaierig -weinig opbergruimte in kamer (2 leggers in kast + hangers, 1 schapje in badk.) -WIFI werkt enkel in buurt van receptie -harde matras maar je krijgt een topper wanneer je dit vraagt -strand met kiezeltjes, zee loopt langzaam af -vooral Engelsen en Italianen in hotel, ook veel Belgen, Oostenrijkers, Duiters, Oekraïners,.. -in hoogseizoen op drukste tijdstip aanschuiven in resto -genoeg ligbedden rond het zwembad

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

Goed Hotel, MAAR......

Ringers
26-8-2013

Porto Bello Beach is een goed hotel, MAAR... Wat niet in de brochure staat is dat het hotel op rechte lijn ligt met de luchthaven. Een 30 tal vliegtuigen scheren over het hotel om 20 seconden later te landen op de luchthaven. Neem nooit kamer 715. Van de 10 dagen hebben we 8 dagen moeten bellen voor warm water in de badkamer. kennelijk was dit probleem alleen voor ons. Het eten is goed. Veel variatie, maar toch elke avond bijna hetzelfde. Personeel is zeer vriendelijk. Ik heb al wel betere 4 sterren hotels gehad. Kamers: proper, maar ouds ingericht. Animatie is in de dag en 's avonds goed. Ze doen hun best om je te amuseren. Mini disco is leuk, helaas moet je daarna wel 3 kwartier wachten voordat de show begint. Bij de avondshow in de arena is er helaas geen bar. Jammer. Veel Italianen en Russen, weinig Belgen. Als algemene waardering geef ik het een 7.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantica Porto Bello Beach in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantica Porto Bello Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.