FamiliehotelWeer vandaag29°20°
7,8

Atlantica Porto Bello Beach vind je op het Griekse eiland Kos bij Kardamena. Hier heb je bij elke maaltijd ruime keuze uit verschillende gerechten. Let er wel op dat de zwembaden bij het hotel zoutwaterbaden zijn. Vlakbij het hotel vind je een rustig waterpark waar je wel zoetwaterbaden hebt. Gelegen bij een mooi zandstrand.

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Porto Bello Beach voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Atlantica Porto Bello Beach in het Nederlands

Leuke vakantie

Marion
28-9-2018

Mooi hotel, vriendelijk personeel. Hotel wel afgelegen, fietsen werd ons afgeraden door de reisleidster.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018
General Manager, MANAGER, 12-10-2018

The Hotel Management. Atlantica Porto Bello Beach

Zeer geslaagde vakantie gehad !

Edwin
20-8-2018

de grote pluspunten van dit hotel zijn het zwembad en het Aquapark , de enorme gastvrijheid, met zeer vriendelijk personeel. Het eten was zowel bij het ontbijt, lunch en diner van prima kwaliteit met zeer uitgebreide keuze mogelijkheden. Het hotel was netjes, schoon zowel de kamers als het zwembad en het centrale gedeelte. Ook bij de strandbar was het prima toeven. Je zou als nadeel kunnen zeggen dat het precies boven de aanvlieg route van het vliegveld ligt, maar wij en de andere gasten die hier logeerden, vonden dat eigenlijk wel wat hebben, wanneer ze boven zee een grote bocht maken en dan de daling inzetten. Als enige minpunt vond ik dat verschrikkelijke handdoekje leggen en snap nog steeds niet dat daar door de hotelketens niks aan gedaan wordt. Kardamena ligt op ongeveer 3 a 4 km. van het hotel maar er rijden vanaf het hotel bussen naar het dorp, dus dat is ook geen probleem. ( ook s'avonds ). tip: excursie naar Bodrum.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
General Manager, MANAGER, 12-10-2018

The Hotel Management.

Atlantica Porto Bello Beach

Geweldig!

Eline
17-8-2017

Voor de eerste keer zijn we naar Kos geweest. We hebben een geweldige ervaring gehad. Eten erg lekker en variërend, vooral toetjes buffet was perfect. Personeel erg vriendelijk, en doen moeite voor je. Ook het aquapark was fantastisch, kids hebben zich hier hele dagen vermaakt. Wel een tip, draag waterschoenen bij het waterpark, ook de volwassenen! Vloer kan namelijk heel erg heet zijn! Verder minpunten van het hotel: -kamers zijn gehorig en borden waren niet altijd schoon. We zouden hier zeker nog een keer terug komen.

Manager, MANAGER, Sat Aug 19 2017 18:18:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer druk

Caroline
2-8-2017

Eten zeer ééntonig en zeer Engels gericht. Verouderde kamer, geen druk op de kraan van bad/douche 's avonds, omdat iedereen dan doucht. Comfortabele bedden, kamers worden heel goed gepoetst. Douchegel slechts 1x aangevuld in 10 dagen en was nochtans leeg. Veel te weinig zonnebedden. Geen redder aan het zwembad. Super personeel! Heel vriendelijk, zij maken heel veel goed.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017
Manager, MANAGER, 12-9-2017

Met vriendelijke groet, Atlantica Porto Bello Beach

Hele leuke vakantie hier gehad

Elly-J
24-7-2017

Na 10 jaar all inclusive 5 sterren hotels in Turkije nu hier naar Kos 4 sterren, maar doet er zeker niet voor onder. Mooiste plekje van Kos met mooi strand en watersporten en gezellige beachbar met heerlijke milkshakes en ijsjes. Ruime kamer, goede airco, overal goede schoonmaak, mooi zwembad, vriendelijk personeel en ontbijt en lunch geweldig, dinner goed. Mooie aangelegde tuin. Leuke glijbanen in aquapark maar hier niet echt gezellig. De shows/avondanimatie kan stukken beter. Het "club"lied opa opa is leuk en de African danceshow was ook goed. Met de bus naar Kardamena, ben je zo, en naar Kos stad (voor de aardbevingen) wat maar €3,50 kost. De aardbevingen en naschokken waren heftig, maar hier kan het hotel niets aan doen. Personeel reageert hier niet op, gaan gewoon door met waar ze mee bezig waren. Enkele verbeterpunten zijn; ook vitrage zodat je daglicht krijgt zonder inkijk, het kleine smalle bad waarin je doucht met gammel doucheophangsysteem vervangen door inloopdouche, meer ligbedjes achter muurtje tussen palmbomenstraatje of onder de vaste schaduwoverkapping dubbel opstellen en de toiletten bij beachbar mogen meer, ruimer en schoner. Oh en iedere dag een grote fles water is ook geen overbodige luxe al kun je wel je gekochte fles water steeds weer gratis laten vullen. Wat echt tegenviel, maar dit ligt niet aan het hotel, is de luchthaven van Kos, wat een chaos. Bij vertrek sta je in rijen buiten in de zon te wachten, ben je binnen beland je uiteindelijk in een wachtkamer van zo'n 4 bij 5 meter voor het hele vliegtuig zonder zitjes of airco. En dat terwijl onze vlucht ook nog eens 40 minuten vertraging had. Wij 3en (dochter van 20) hebben hier een hele leuke vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017
Manager, MANAGER, 2-8-2017

Prima hotel, leuk appartement. Aanrader

Ed
11-1-2017

Ben met twee tieners op vakantie geweest naar Porto Bello Beach. Prima hotel, met all-inclusive-verzorging. Het eten is redelijk tot goed, met uitvoerige buffetten elke avond. Het dessertbuffet is nauwelijks te bevatten. Personeel is er over het algemeen heel correct en behulpzaam. Wij hadden een appartement op de begane grond. Ruime kamers en een prima douche. Appartment was netjes schoon, voorzien van airco. Hotel is goed, ligt aan het strand met een leuk paviljoen. Excursies zijn, zoals overal, duur, maar de boottocht met bbq op een eiland is ons heel goed bevallen. Het hotel heeft een waterpark aan de overzijde van straat. Het zwembad (met poolbar) is heel prettig. Zeker een aanrader! Heeft alles in zich voor een prima vakantie!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016
Hotel Manager, MANAGER, 19-4-2017

The Hotel Management. Atlantica Porto Bello Beach

Top hotel, fijn personeel.

Rogier
3-9-2016

Mooi hotel, goede verzorging en fijn personeel. Een nadeeltje het ligt ietwat afgelegen.

Hotel Manager, MANAGER, Tue Nov 29 2016 13:08:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel

marielle31
7-8-2016

wij zijn hier met onze twee jongens van 15 jaar en 13 jaar geweest. Het is een prima hotel. Mijn zoon heeft glutenallergie en het was goed te doen. bij het buffet staan kaartjes met daarop de allegie informatie. Het is wel belangrijk om allert te blijven want het klopt niet altijd. Het is bij mijn zoon één keer mis gegaan. Gelukkig was hij er niet echt ziek van. De kamers werden keurig schoon gehouden en ook de rest van het park zag er netjes en schoon uit. Het aquapark viel ons een beetje tegen omdat we twee jaar geleden naar een ander park geweest waren en daar waren veel meer glijbanen en was het park veel groter. Het eiland was prachtig, wel war droger dan bv Corfu.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016
Agnes, MANAGER, 8-8-2016

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel!

We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

The Hotel Management.

Atlantica Porto Bello Beach

Goed hotel

Jonas
24-8-2015

Heel goed hotel maar niet doen zonder kinderen of pubers . Pak zeker kamer 205 het is een super goede kamer onze zoon van jaar 14 jaar is zeer groot voor zijn leeftijd en het bed was te klein ze hebben het direct opgelost met een eenpersoonsbed te plaatsen badkamer goed geen bad maar wel zeer grote inloop douche . Personeel veel te galant ga zeker naar de beachbar daar is het veel rustiger dan in de drukke lobbybar eten soms eentonig maar wat ze klaarmaakten was super lekker elke dag verse pizza 's de thema restaurants zijn een aanrader en het zit in de All - inn formule. je kon bij de openbare toiletten in het hotel van de vloer eten . Het water park was super groot en rustig nooit aanschuiven alleen moet je dar wel je eten en drinken betalen . wel weinig stoelen aan het zwembad maar iedereen verdeeld zich toch strand was goed . een zeer groot nadeel waren de vliegtuigen die kwamen zeer laag en je hoorde ze regelmatig . kortom zeer goed leuk hotel zeker doen met kinderen of pubers

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015
George, MANAGER, 5-2-2016

Met vriendelijke groet, The Hotel Management. Atlantica Porto Bello Beach

Prachtig resort met vele mogelijkheden

Fam. S
9-8-2015

Dit is echt een prachtig resort waar we een heerlijke relaxvakantie hebben gehad. Vriendelijk personeel dat altijd voor je klaarstaat. Heerlijk eten in alle restaurants, genoeg keuze. Lekkere cocktails aan de bars. Mooi zwembad, geweldig strand en daarbij een fantastisch waterpark met super glijbanen en goed toezicht. Ook een dikke duim voor het animatieteam. Die voor jong en oud van alles organiseren. Ook het avondentertainment in het amphitheater is erg leuk. In de nabije omgeving van het hotel zijn geen winkeltjes of restaurants te vinden, maar die hebben we niet gemist. Er gaat wel dagelijks meermaals een gratis shuttlebus naar Kardamena. Als we dan toch één minpuntje moeten noemen, is dat het handdoek leggen bij zwembad en strand. Verder is er wat ons betreft niets negatiefs te noemen. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015
Manager, MANAGER, 5-2-2016

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel!

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantica Porto Bello Beach in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantica Porto Bello Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.