FamiliehotelWeer vandaag33°21°
7,8

Atlantica Porto Bello Beach vind je op het Griekse eiland Kos bij Kardamena. Hier heb je bij elke maaltijd ruime keuze uit verschillende gerechten. Let er wel op dat de zwembaden bij het hotel zoutwaterbaden zijn. Vlakbij het hotel vind je een rustig waterpark waar je wel zoetwaterbaden hebt. Gelegen bij een mooi zandstrand.

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Porto Bello Beach voor je op een rij gezet:

32 reviews over Hotel Atlantica Porto Bello Beach in het Nederlands

2008

uitstekend hotel

Wijnand en Riekie
29-10-2008

Vriendelijke personeel, zeer goed eten in buffet vorm, schone kamers, mooi aangelgde tuin.

Gereisd Familie in oktober 2008

goed bevallen !!

Saskia Boeren-Haagen
24-10-2008

Mooi hotel, zeer vriendelijk personeel en lekker eten. Mooie tuin en zeer dicht bij het strand. Wij waren hier in de herfstvakantie en de animatie voor zowel volwassenen en kinderen was wel minimaal!

Gereisd Familie in oktober 2008

heerlijk om uit te rusten!

Shirley
4-10-2008

Ik ben net terug van een heerlijke 10 dagen Porto Bello Beach. De ontvangst aan de receptie is super. Onze kamer was groot, super schoon en alles wat je nodig hebt was aanwezig. Een gezellige poolbar met leuke meiden die echt met plezier werken. Aan het strand heerlijk rustig. Het eten is goed/warm en er is veel variatie. Het is jammer dat er buiten het hotel weinig te doen is: dat wisten we dan ook wel bij het boeken van de reis. Wanneer je wil kun je gebruik maken van activiteiten door animatie team, zij laten je heerlijk met rust. kortom heerlijke plek om uit te rusten en te doen wat je zelf wilt.

Gereisd Familie in Sat Oct 04 2008 08:33:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel

Bianca
28-8-2008

Wij zijn net terug en hebben het goed naar ons zin gehad. Mooie schone kamer, goed eten vooral het visrestaurant en de italiaan zijn een aanrader. Aardig personeel. Animatie inderdaad erg op de italianen gericht.

Gereisd Familie in Thu Aug 28 2008 19:26:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor een gezellige familievakantie!!

Sandra
26-8-2008

Eergisteren teruggekomen van een heerlijke vakantie. Wij vonden het eten juist heerlijk, genoeg keus, goede kwaliteit en erg leuk om ook te eten in het Italiaanse en Griekse restaurant. Geen kakkerlak gezien trouwens. De kamers zeer schoon, elke dag schone handdoeken. Personeel overal vriendelijk. Minpuntjes: de slechte bedjes bij het zwembad en de harde muziek af en toe. Strandbedden daarentegen heerlijk. De beplanting is erg mooi. Goede all inclusive formule. Een aanrader voor mensen met kinderen, groot of klein. Autohuur makkelijk te regelen in hotel. Excursie hadden wij geboekt bij Captain's Travel in Kardamena. Verliep niet vlekkeloos en we kregen geen compensatie, dus dit kantoortje raden wij af. Prima vakantie gehad!!

Gereisd Familie in augustus 2008

Prima hotel, met een rustige ligging....

Dennis Speelmeijer
25-8-2008

Na aankomst was onze kamer niet beschikbaar, maar het managment heeft dit op alle fronten perfect opgelost door ons een betere familiekamer (met zeezicht ipv zijzeezicht) te geven, vip-cards voor de restaurants, gratis kluishuur en op de laatste dag mochten we gebruikmaken van de kamer tot aan vertrek. Zeer vriendelijk personeel. Een echte aanrader...

Gereisd Familie in Mon Aug 25 2008 12:33:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk en aan te bevelen!

Marc
19-8-2008

Leuk en goed verzorgd complex. Personeel vriendelijk en erg behulpzaam. Animatie was niet best maar wellicht komt dat omdat wij verwend zijn op eerdere vakanties.

Jammer dat alles erg Italiaans georienteerd is en dat juist de Italianen er met name in het restaurant er een erg grote bende van maken. Catastrofe!

voor ons geen herhaling

Robin en Leen
17-8-2008

Het hotel is niet zo lang geleden overgenomen door de atlantica keten. De kamer die wij hadden was keurig gerenoveerd en liet niets te wensen over. De zwembaden waren matig onderhouden, veel vuile tegels en stukken stukwerk weg. Hier zijn ze duidelijk (nog) niet aan de renovatie toe gekomen. De overlooproosters verzakten op best wat plaatsen, waardoor niet echt veilig. Qua kindvriendelijkheid, vonden wij het niet echt hoog, weliswaar voor onze kinderen < 6 jaar. 's middags was er een kinderbuffet van de alpiclub waar de kids gebruik van mochten maken. 's avonds was deze er niet en was het het gewone buffet. Het personeel in de bediening is over het algemeen vriendelijk en behulpzaam. Over het algemeen een hotel die men stap voor stap aan het renoveren lijkt te zijn, maar hebben nog wel behoorlijk wat werk om naar de 5 sterren te gaan die in dit forum staan. Wij zouden het op dit moment 3 sterren geven.

Mooi hotel!!

Jan
12-8-2008

Net terug van een 8-daagse reis naar Portobello Beach. Schitterende vakantie gehad, alleen spijtig van het zoutwater zwembad. Fantastische animatrice: Magaly, neem voor haar een Duvel mee met de groeten van de mensen zonder bagage.

Jammer...

Adriaan
9-8-2008

Ik heb verschillende mensen gesproken die ernstige voedselvergiftigingen hebben opgelopen aldaar, ook bij de touroperators is daar melding van gemaakt. Verder: Ernstig vervuild, de poep (pardon) loopt gewoon in een geul door het hotelcomplex, deze geur was soms op hete dagen te ruiken tijdens het eten in een van hun 'restaurants' (Zo zou je ze niet moeten noemen, het is meer een soort gaarkeuken maar dan ook nog eens van zeer slecht niveau en de kakkerlakken lopen vrij rond)

Het management van dit resort steekt zijn kop in het zand, bij de voedselvergiftigingen zeggen ze gewoonweg: 'Ja het is een warm land, dan krijg je dat) Aldus een meneer Vasilis Gastos (of iets dergelijks)

Kijk dus gewoon uit, ik ben het jaar daarvoor bij een ander all inclusive resort geweest (Robbinson) en daar was niets mis mee.

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantica Porto Bello Beach in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantica Porto Bello Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.