FamiliehotelWeer vandaag30°22°
7,8

Atlantica Porto Bello Beach vind je op het Griekse eiland Kos bij Kardamena. Hier heb je bij elke maaltijd ruime keuze uit verschillende gerechten. Let er wel op dat de zwembaden bij het hotel zoutwaterbaden zijn. Vlakbij het hotel vind je een rustig waterpark waar je wel zoetwaterbaden hebt. Gelegen bij een mooi zandstrand.

58 reviews over Hotel Atlantica Porto Bello Beach in het Nederlands

Niet doen! wij hadden een rat in bed!

Petra seuren
3-10-2016

We waren in eerste instantie blij met de kamer in de tuin.Snachts een rat in bed gehad die over het hoofd van mijn partner liep.dachten eerst aan een kakkerlak, maar na aanhoudende geluiden trok ik het nachtkastje aan de kant en vluchtte er een rat weg.gelijk naar de receptie gegaan,maar ze reageerden niet verrast.voor de nacht een andere kamer gekregen en de dag erna de spullen opgehaald onder begeleiding van een hotelmedewerker.hij zette de deur open(,we hadden een kamer in de tuin op de benedenverdieping.) Zo van als het beest wil kan hij weer naar buiten.de keutels lagen op de vloer.we kregen een fles wijn en wat fruit en een verontschuldiging,en een kamer op de 2de etage.we hebben nog contact gehad met een duitse reisleidster van touroperator, maar zij reageerde met de woorden:dat kan gebeuren....nou,na 40x reizen naar buitenlandse hotels vind ik dit niet normaal. In deze huisjes slapen gezinnen met kinderen,ze moesten eens weten.amper 4 uur na dat wij onze spullen hadden opgehaald, logeerden er al weer nieuwe mensen in dat huisje.blijkbaar hebben ze veel last van ratten want er stonden ratte-lokdozen.maar zolang ze er voer neerleggen voor de katten,zullen de ratten niet aan het lokvoer komen.voor ons dus nooit meer!

Gereisd Met partner in september 2016

zeker voor herhaling vatbaar

denise
31-5-2016

Het hotel word goed onderhouden het is overal even proper, ook de kamers worden netjes gepoetst, het personeel is héél vriendelijk en behulpzaam. De buffetten mochten uitgebreider en meer variatie maar wat er is, is wel lekker. De shuttelbus die bestond niet meer.Bij de info van het hotel staat dat er wifi is op de kamer maar dat is er niet, ook niet op aanvraag.Ondanks alles hebben wij het er toch nog het beste van gemaakt.

Agnes, MANAGER, Mon Aug 08 2016 12:42:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel!

We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Met vriendelijke groet,

The Hotel Management.

Atlantica Porto Bello Beach

Mooiiiii

Karin
22-9-2015

Een heerlijk hotel met heel veel zwembaden en daardoor veel privacy. Het strand vonden wij niet in verhouding tot de luxe vh hotel. Bij zo'n *hotel hoort op zijn minst een mooie pier, wat zitzakken of dergelijke. In tegenstelling tot de omschrijving werd er 's avonds geen gala-avond of iets anders georganiseerd. In 1 week: 2x een saxofonist en 1x een gitarist met zangeres. Leuk maar niet speciaal. Qua animatie hadden we meer verwacht. Het hotel maakt echter veel goed qua hygiene, eten en zwembaden. Een applaus voor Olga, Apostolis (bar) en Kornelia (lounge terras). Fijn dat er ook een Nederlands sprekende receptioniste was :-)

Gereisd Met partner in september 2015
Agnes, MANAGER, 5-2-2016

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review over uw verblijf in ons hotel Atlantica Porto Bello Beach.

We zijn er erg blij mee dat uw genoten heeft van uw vakantie bij ons en dat onze standaarden uw verwachtingen overtroffen.

Graag verwelkomen wij u weer in de nabije toekomst voor wederom een relaxt verblijf.

Hoogachtend,

Het hotelmanagement

Super

Rob Boendermaker
29-8-2015

Ik weet niet in welk hotel jij zat Deborah maar porto bello is 4 sterren geen 5 het ligt helemaal niet aan de snelweg dus ik weet niet hoe jij daar aan komt het is daar juist heel rustig eerder wat afgelegen een Turkse gast hebben wij daar nog nooit gezien dus volgens mij ben jij bezig om dit super hotel in een kwaad daglicht te zetten ga volgend jaar weer lekker naar Turkije succes

Gereisd Met partner in augustus 2015
George, MANAGER, 5-2-2016

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

The Hotel Management. Atlantica Porto Bello Beach.

Rolstoelvriendelijk (Tussen haakjes)

c schram
3-6-2014

Algemene indruk is goed. goed onderhouden tuin. ,kamer ruim en schoon. De douch laat te wensen over, slechte douchekop Omdat mijn partner gebruik maakt van een rolstoel, als je van je kamer naar het zwembad of zee gaat loop het af (glooiend) als je terug gaat moet je nogal stevig duwen, op het strand liggen vlonders en is berijdbaar met de rolstoel en/of kinderwagen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam het eten is goed veel salades (Grieks) maar voldoende andere keus Het hotel ligt afgelegen.de directe omgeving valt tegen. Het bij behorende waterpark ligt toch niet pal naast het Hotel, met klein kinderen moet je een gevaarlijke weg over steken. De animatie is in een openlucht theater naast het hotel ,in mei s, avonds toch fris om buiten te zitten( met rolstoel slecht bereikbaar. Ook storend is dat er steeds laag vliegende vliegtuigen over komen, in het weekendde heel veel .

Gereisd Met partner in mei 2014

Fantastisch gewoonweg!!

kenny van geel
4-10-2013

voor de 2de keer verbleven in porto bello beach! Het was onze huwelijksreis en het was gewoonweg af! We waren VIP gasten! Echt alles werd voor ons gedaan! Champagne ontbijt , tafel gereserveerd , suite kamer gehad,...

Dit hotel is gewoonweg top!

Volgend jaar er heen voor de 3 keer!

Echt meer dan een aanrader!!

Gereisd Met partner in september 2013

Op naar de 8e keer

Veronique
10-7-2013

Relaxte sfeer. Mooie ligging, niet op loopafstand van Kardamena. s avonds is het hotel redelijk rustig en biedt niet veel entertainment, mocht je dat zoeken. Wij komen hier al vele jaren, blijft een tophotel. Ontzettend aardig personeel, goeie service, alles netjes verzorgd en meer dan voldoende keus in buffet. Mooi strand met langzaam aflopende zee, geen kiezels. Kan maar 1 nadeel bedenken, en dat komt misschien omdat het hoogseizoen was, de ligbedjes zowel op strand als bij zwembad werden al vroeg bezet door handdoeken. Nog nooit eerder hier meegemaakt. Maar ondanks dit kleine tegenvallertje, hopen wij toch voor de 8e keer nog eens terug te gaan!

Gereisd Met partner in juni 2013

Super!!!!!!!!!!!!!!!

Kenny Van Geel
8-11-2012

Super vakantie gehad dit jaar!! Het beste hotel ooit! Reeds terug geboekt voor volgend jaar maar dan voor 14 dagen ipv 9 omdat het zo goed was en we er nog wat langer willen blijven!! Super lekker gevarieerd eten en super animatie team en op en top vriendelijk personeel!

Echt een mega grote aanrader voor iedereen!!

Gereisd Met partner in januari 2012

Gewoonweg formidabel !!

Linda
1-10-2012

Een aanrader voor iedereen. Jong en oud worden hier op hun wenken bediend. Allemaal even vriendelijk.

Gereisd Met partner in Thu Sep 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super plek!!!! Meer dan 4 sterren waard!

kenny van geel
28-9-2012

Voor de 1ste keer verbleven in porto bello beach en dit was werkelijk fantastisch!! Kamer elke dag gepoest , het buffet in het restaurant was zo overweldigend dat je net wist wat te kiezen , super mooi onderhouden en proper zwembad! Overal vriendelijk personeel ( zo vriendelijk heb ik het nog nooit geweten) Echt waar mensen dit hotel is een aanrader!! Wij gaan volgende jaar ZEKER terug!!!

Gereisd Met partner in september 2012

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch