FamiliehotelWeer vandaag31°20°
7,8

Atlantica Porto Bello Beach vind je op het Griekse eiland Kos bij Kardamena. Hier heb je bij elke maaltijd ruime keuze uit verschillende gerechten. Let er wel op dat de zwembaden bij het hotel zoutwaterbaden zijn. Vlakbij het hotel vind je een rustig waterpark waar je wel zoetwaterbaden hebt. Gelegen bij een mooi zandstrand.

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Porto Bello Beach voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
Traveltroef
Traveltroef
Beachcheck
Beachcheck

1 review over Hotel Atlantica Porto Bello Beach in het Nederlands

2007

Zeer fantastisch hotel en goede ligging ,de slechte is op

Miclotte Pieter
28-5-2007

Zeer fantastisch hotel en goede ligging ,de slechte kritiek is niet op zijn plaats van sommige klanten,het is een all inclusief hotel dus kulinaire hoogstand kan je niet voor die prijs krijgen ,dat er vliegtuigen over vliegen wal ja dat heb je op elk eiland dus zoiets weet je op voorhand .eten is zeer uitgebreid en de grieken doen echt fantastisch hun best ,de animatie van het hotel is ook zeer goed verzorgd door een Belgisch en Italiaans team.

Gereisd Zakelijk in mei 2007

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantica Porto Bello Beach in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantica Porto Bello Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.