Hotel Atlantica Porto Bello Beach

Hotel Atlantica Porto Bello Beach
7,8

8 tips over Hotel Atlantica Porto Bello Beach

Edwin, 20-8-2018
Mak eens een overtocht naar Bodrum. En het bergdorpje Zia is ook erg leuk, wij hebben zowel Bodrum als Zia bezocht met een excursies van de touroperator.
Ester Van de vonder, 8-7-2014

huur een auto in het hotel en verken het eiland: mooi is Limnionas (mooi strandje met 1 visrestaurant met lekker eten), bergdorpje Zia met mooie winkeltjes, Kos-stad,...

We hebben een excursie geboekt in Kardamena naar Nysiros (= veel goedkoper dan met reisbureau die tevens vertrekt vanuit Kos-stad waardoor de boottocht langer duurt). Vulkaan is de moeite om te bezoeken en ook het dorpje Mandraki is mooi.

c schram, 3-6-2014
Je kunt met de gratis hotel bus naar Kardameda

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Porto Bello Beach voor je op een rij gezet:

Veronique, 10-7-2013

Ga lekker een dagje relaxt varen van Kardamena naar Kefalos met:

Linda, 1-10-2012

Animatieteam was super !

Dorpje Kardamena is leuk om eens door te kuieren.

Bea Kuiper, 14-8-2012

Het visrestaurant is een aanrader, lekker vis vanaf de buitenbarbeque en de drankjes werden aan de tafel uitgeserverd !

De matrassen zijn erg hard, toen ik dit had aangegeven lag er 's avonds een topdek op de matrassen wat zalig was, prima geslapen en wat een service ! Echt fantastisch.

a.c. van pelt, 1-6-2012

minpuntje is misschien de loopafstand naar het dorpje kardamena,dit is toch wel 4 km lopen.

pluspunt, er gaat regelmatig een gratis pendelbus.

voor ons,,,,,het zwembad had misschien zoet water moeten zijn,dit is prettiger voor de kleintjes.

willem, 22-10-2011

Huur een auto, kan prima in het hotel, en rij in een dag het eiland over. Vooral de Thermen bij Kos en een bezoek aan oud Pyli zijn een aanrader.

Ook het pauwenbos bij Plaki is zeer de moeite waard.