Hotel Atlantica Porto Bello Beach

Hotel Atlantica Porto Bello Beach

7.7Goed

Griekenland, Kos, Kardamena

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 810p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.7Goed

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi

Atlantica Porto Bello Beach vind je op het Griekse eiland Kos bij Kardamena. Hier heb je bij elke maaltijd ruime keuze uit verschillende gerechten. Let er wel op dat de zwembaden bij het hotel zoutwaterbaden zijn. Vlakbij het hotel vind je een rustig waterpark waar je wel zoetwaterbaden hebt. Gelegen bij een mooi zandstrand.

190 reviews over Hotel Atlantica Porto Bello Beach

• 2019
    8Martijn Uitslag03-10-2019

Goed hotel

Mooi en netjes onderhouden hotel. Alles is goed voor elkaar, alleen jammer dat de duidelijk aangeven regel dat je geen strandbedjes mag reserveren niet wordt gehandhaafd.

Hotel Manager, MANAGER, 07-10-2019

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw positieve review over uw verblijf in ons hotel Atlantica Porto Bello Royal.

We zijn er erg blij mee dat uw genoten heeft van uw vakantie bij ons en dat onze standaarden uw verwachtingen overtroffen.

Graag verwelkomen wij u weer in de nabije toekomst voor wederom een relaxt verblijf.

Hoogachtend,

Het hotelmanagement Atlantica Porto Bello Beach]

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Friends27-05-2019

Fantastisch en perfect hotel!

Hotel ligt een aantal km van het stadje Kardamena, lopen is te ver en gebruik van scooter of fiets is niet echt aan te raden i.v.m. veiligheid (donkere weg) en hellingen . Auto is wel aan te raden. Perfect hotel, zeer vriendelijke en gastvrij personeel die er alles aan doen om het je naar je zin te maken. Veel Engelse, Italianen en Duisters in het hotel. Wij waren er in het voorseizoen dus redelijk rustig, weet niet hoe dit in het hoogseizoen is. Door de vele zwembaden en het ruime strand is de drukte goed verspreid. Ook in de restaurants is het 'gezellig druk'. Zeer slimme opzet. Verder wordt alles perfect schoongehouden. Echt een mooie locatie voor een weekje relaxen en af en toe erop uit met de auto.

Hotel Manager, MANAGER, 07-10-2019

Geachte Gast,

Hoogachtend,

Het hotelmanagement Atlantica Porto Bello Beach

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    9M13-11-2018

Voor herhaling vatbaar

Een heerlijk hotel. Fantastisch en rustig waterpark op korte afstand van het hotel met altijd lege bedjes. Wij waren er in het hoogseizoen en bij het zwembad van het hotel waren de bedjes wel altijd bezet. Op het strand waren er vanaf de middag wel altijd vrije bedjes. Minpunt vonden mijn kinderen van 8 en 12 dat al het entertainement Italiaans of Engels was en dat het zwembad bij het hotel zout water heeft (zwembaden bij het waterpark hebben chloor water). Ook de gasten waren veel van Italië Engeland of Duitsland weinig Nederlanders. Verder een goede service en lekker eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Dam11-10-2018

Erg leuk!

Vriendelijk personeel, goede hygiëne, alle ruimte bij het zwembad en het strand. Mooie zee en zand zand op het strand

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Marion28-09-2018

Leuke vakantie

Mooi hotel, vriendelijk personeel. Hotel wel afgelegen, fietsen werd ons afgeraden door de reisleidster.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 9Edwin20-08-2018

Zeer geslaagde vakantie gehad !

de grote pluspunten van dit hotel zijn het zwembad en het Aquapark , de enorme gastvrijheid, met zeer vriendelijk personeel. Het eten was zowel bij het ontbijt, lunch en diner van prima kwaliteit met zeer uitgebreide keuze mogelijkheden. Het hotel was netjes, schoon zowel de kamers als het zwembad en het centrale gedeelte. Ook bij de strandbar was het prima toeven. Je zou als nadeel kunnen zeggen dat het precies boven de aanvlieg route van het vliegveld ligt, maar wij en de andere gasten die hier logeerden, vonden dat eigenlijk wel wat hebben, wanneer ze boven zee een grote bocht maken en dan de daling inzetten. Als enige minpunt vond ik dat verschrikkelijke handdoekje leggen en snap nog steeds niet dat daar door de hotelketens niks aan gedaan wordt. Kardamena ligt op ongeveer 3 a 4 km. van het hotel maar er rijden vanaf het hotel bussen naar het dorp, dus dat is ook geen probleem. ( ook s'avonds ). tip: excursie naar Bodrum.

The Hotel Management.

Atlantica Porto Bello Beach

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 1Ontevreden klant10-08-2018

Nooit weer

Werkelijk waar het slechtste hotel waar ik ooit heb gezeten, is voor mensen die veel willen eten tegen de slechtste voorwaarden. Tevens moet je het leuk vinden om om 8 uur s’morgens je deken op je stoel te leggen want dat doet de rest van de tokkies ook.

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback.

Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Atty van Emmerloot21-05-2018

heel mooi en goed behalve dat stelen ..

prachtig hotel vriendelijk personeel lekker eten mooie omgeving , wel veel trappen niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. ik vond hetgeweldig op een ding na , er zijn een paar schoenen van me gestolen ,ik ben in veel hotels geweest maar dit heb ik nog nooit meegemaakt, dit kan natuurlijk niet. jammer voor zo'n mooi leuk hotel dat er kennelijk toch een rotte appel rond loopt

Manager, MANAGER, 28-05-2018

Alleen gereisd in mei 2018

• 10Saskia14-05-2018

Heerlijke vakantie

Een heerlijke vakantie! Waren met familie en meerdere leeftijden kinderen. Voor ieder was er wat te doen. Eten was super! Watersporten, animatie, zee en zwembad lagen vlakbij elkaar en natuurlijk nog het glijbanenpark! Het was genieten! Verder waren de kamers netjes, personeel enorm vriendelijk en behulpzaam.

Manager, MANAGER, 28-05-2018

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

8Eline17-08-2017

Geweldig!

Voor de eerste keer zijn we naar Kos geweest. We hebben een geweldige ervaring gehad. Eten erg lekker en variërend, vooral toetjes buffet was perfect. Personeel erg vriendelijk, en doen moeite voor je. Ook het aquapark was fantastisch, kids hebben zich hier hele dagen vermaakt. Wel een tip, draag waterschoenen bij het waterpark, ook de volwassenen! Vloer kan namelijk heel erg heet zijn! Verder minpunten van het hotel: -kamers zijn gehorig en borden waren niet altijd schoon. We zouden hier zeker nog een keer terug komen.

Manager, MANAGER, 19-08-2017

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Hotel Atlantica Porto Bello Beach info

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch