Hotel Asteras Resort

Hotel Asteras Resort
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Asteras Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Asteras Resort in het Nederlands

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar.

Diana Vos
14-6-2018

We hebben een heel goed verblijf gehad in dit resort. Dicht bij het strand en op loopafstand van het leuke stadje Kardamena. Een leuke boottocht gemaakt met de Maria Magdalena direct te boeken in de haven. Is het goedkoopst! Eten in hotel was goed, service goed. Kortom een goed verzorgd verblijf en niet duur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asteras Resort in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asteras Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Asteras Resort scoort een 9.07 uit 10 op basis van 12 reviews.