Hotel Asteras Resort

4 reviews over Hotel Asteras Resort in het Nederlands

Nooit Meer.

Anneke en Dick,
6-11-2018

Van het animatieteam hoef je niets te verwachten. Voor cappuccino moet je bij de bar extra bijbetalen. In het restaurant, lounge, terras en bij het zwembad liepen katten. Advies: ga nooit in Oktober naar dit Resort, daar alles op het einde loopt.

Nooit meer

Gabrielle,
21-10-2018

Dit is een geheel Italiaans georiënteerd hotel. Er zit niets Grieks bij, zelfs het eten is elke dag pizza en spaghetti. Wel koud helaas. Wij zullen dit hotel nooit meer bezoeken. Vriendelijkheid was nergens te vinden. Zwerfkatten die in het hotel lopen en in 1 keer op je tafel springen. Wij hebben een officiële klacht ingediend bij het hotel.

Nooit meer

Dineke Datema,
25-9-2018

Het hotel is zeker geen 4 sterren waard. Het personeel is niet vriendelijk, er zijn alleen maar Italiaanse gasten, ook de animatie is Italiaans en alles is erg oud. Wij zijn net aangekomen en voelen ons hier niet thuis, ook de omgeving rondom het hotel valt erg tegen en is erg doods.

Neckermann Reizen

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar.

Diana Vos,
14-6-2018

We hebben een heel goed verblijf gehad in dit resort. Dicht bij het strand en op loopafstand van het leuke stadje Kardamena. Een leuke boottocht gemaakt met de Maria Magdalena direct te boeken in de haven. Is het goedkoopst! Eten in hotel was goed, service goed. Kortom een goed verzorgd verblijf en niet duur.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asteras Resort in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asteras Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.