Hotel Akti Palace

Hotel Akti Palace

6.3Voldoende

Griekenland, Kos, Kardamena

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 741p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.3Voldoende

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Hotel Akti Palace op Kos is erg rustig en niet geschikt voor kinderen. Je vindt hier een zwembad, naastgelegen strand en meerdere restaurants. Ook kun je gratis gebruik maken van waterfietsen en kajaks. Wil je eens wat anders? Dan kun je ook gebruik maken van het eten en de faciliteiten op Akti Beach Resort. Kardamena ligt op 30 minuten lopen.

66 reviews over Hotel Akti Palace

• 2019
    4Familie G14-09-2019

Nooit meer

Absoluut geen 5 waard. Met 3 zouden ze het hier misschien net redden. Eerst maar eens zorgen voor iets vrolijker,vriendelijker,attenter personeel. Zeker tijdens het ontbijt loopt er een grijze chagrijnige oude man die met het servies smijt en je het liefst negeert. Je moet bijna smeken om je koffie. Achter het buffet staat een mevrouw omeletjes/uitsmijters/pannekoeken te bakken met een blik op haar gezicht waar je bijna bang van wordt. Als je naar het fruit kijkt, lijkt het in eerste instantie vers maar, bij nader inzien blijkt veel gewoon bedorven, de slechte stukken worden er afgesneden en telkens wordt de schaal weer terug gezet. We hebben er na een hap van bedorven grapefruit op gelet en helaas werd ons vermoeden bevestigd. De kamers leken ogenschijnlijk fris en schoon.....maar ook helaas,hier ook weer een teleursteling. Het is stoffig, vies,vlekken overal,beddengoed niet fris wit (net als de badlakens)en met gaten! Schandalig vo

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 4R kos02-08-2019

Nooit meer akti pakace

Nooit meer ! Veel Te kleine familiekamers , extra bedden 80x140 voor onze kids van 14 en 18 ! Na vier dagen gevraagd om andere kamer , van het kastje naar de muur gestuurd !! Nooit geen manager gezien! RestsurantPersoneel is overvriendelijk. Drinken word geserveerd en duurt soms erg lang , jammer voor all-in.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Carla02-07-2019

Niet meer

Akti was altijd ons favoriet. Maar na de laatste keer zagen we verslechtering. Zonde prima vakanties daar gehad. Maar dit was voor ons de laatste keer. Je betaald er goed geld voor. Dus dan mag je ook wat verwachten. Alles wat aan laatste reviews geplaatst is is waar. Ik vind dat heel jammer. Maar Akti Beach is echt beter met zijn 4 sterren en goedkoper. Dus doe er je voordeel mee.

• 9Joke18-05-2019

Vriendelijk!

Prima hotel, maakt 5 sterren waar! Ruime kamer, schoon, goede bedden, fijne douche, gevarieerde buffetten, uitstekende service en vooral ontzettend aardige, hulpvaardige medewerkers!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    7m.huf21-10-2018

ik vond het tegenvallen.nooit meer

dat het een saai hotel is en echt niet voor jongelui maar ouderen er was zelfs geen Griekse muziek of avond de muziek viel je bij in slaap.hotel ernaast akti beach was beter ook kwa eten. ik heb zelfs in deze vakantie geen rode wijn op dat was azijn.en zeker voor 5 sterren.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 8Eva11-10-2018

Lekker ontspannen

Dit is een lekker rustig en mooi hotel. Af te raden om hier met kinderen heen te gaan, daar is het naastgelegen Akti Beach beter geschikt voor. Daar kun je overigens altijd nog heen om de drukte op te zoeken. Als gast van Akti Palace mag je daar eten en gebruik maken van alle faciliteiten. Akti Palace is duidelijk wel iets chiquer dan Akti Beach, maar vooral veel rustiger. Recht voor het hotel een stand met fijne ligbedden, kristalheldere zee en leuke visjes om te bekijken. Wel waterschoenen meenemen als je niet van kiezels tussen je tenen houd. Eten niet gastronomisch goed maar dat weet je van tevoren als je voor een all inclusive vakantie gaat. Het was vers en smaakvol, meer verwachtte ik ook niet. Het personeel is onwijs vriendelijk en behulpzaam. De dames van de spa zijn erg aardig en goed in hun werk. Geen nutteloze 'aai' massages. Op ca. 30minuten wandelafstand ligt het plaatsje Kardamena dat de moeite waard is om te bezoeken.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 3R uit Nieuwegein06-10-2018

zeer slecht

dit hotel is echt slecht het eten was lauw en weinig keus er was niks te doen , het stonk zelfs naar mest je moest een half uur wachten op je drankjes zelf halen mocht absoluut niet dit was buiten hun regels je betaald te veel als je voor dit hotel kiest wij mochten gelukkig ook gebruik maken van het andere hotel Akti Beach daar is alles veel beter , het eten ruime keuze en drinken mocht je onbeperkt pakken bij Akti Palace absoluut niet ook de ligbedjes waren veel beter

bij Akti Beach stinkt het totaal niet

voor mij geen Akti Palace 5 sterren meer je kan beter voor 4 sterren gaan voor Akti Beach

• 7anruwe02-10-2018

1e en laatste keer

• rustig, schoon park ruim van opzet. niet veel kinderen om deze tijd. geen luide muziek. -- eten lauw, weinig variatie, a la carte restaurants een farce. lauw, flauw eten, geen keuze en met 65 min. moet je weg zijn, wij zijn daarna naar het restaurant gegaan voor wat rauwkost en toetje. Badkamer had een niet verstel/draaibare douchekop van zeker 25 jaar oud. het was onmogelijk (in het bad) de vloer droog te houden, geen thermostaatkraan. Trage bediening bij de bar, ook al waren er geen andere gasten. 15 min. wachten heel normaal. Het onderlaken bedekte niet geheel de matras. Daarbij 1 bovenlaken. Na 2x vragen kregen we dekbedden. wel badstof slofjes maar geen badjassen. Wij zaten al in veel 4 hotels en dachten nu Luxe te gaan. In geen enkel opzicht 5* waard.

• 9Wim & Diane20-09-2018

Even op adem komen !

Zeer rustig gelegen hotel. Moderne inrichting. Héél vriendelijk personeel vanaf de receptie tot en met de bars, restaurants, housekeeping. Wij hebben elke dag in zee kunnen zwemmen. Voldoende bedjes aan het strand. Wij hadden zeezicht en 1ste verdieping gevraagd en ook gekregen. Wij gaan zeker nog wel eens terug !!

• 8N Danser31-08-2018

Mooi compleet vriendelijk en net hotele

Mooi net en modern hotel, zeer vriendelijk hotel, mooi zwembad en strand. Op het strand ook goede bedjes.

Op het strand wordt niet aan 'handdoekjes' leggen gedaan (op een enkeling na). Het strand is een mix van steentjes en kiezels. Wij hadden dichte handschoentjes meegenomen (zijn ook verkrijgbaar) bij winkeltje bij het hotel of het hotel ernaast. Net in de zee liggen wel zakken zodat je makkelijker kunt lopen. Zee is mooi helder en snorkelen is hier prima te doen.

All in is erg compleet en 24/7 wat te krijgen. Kwaliteit eten is goed maar niet heel bijzonder maar zeker wel goed voor all in.

Personeel erg vriendelijk, vooral in het restaurant, bij de bar en in de welness. Welness is ok maar niet bijzonder, massages waren top.

Zeer complete hotel en zijn bijzonder tevreden! Het is dat we nooit 2 keer naar hetzelfde gaan anders waren we hier zeker terug gekomen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Europees-Aziatisch, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Nederlands, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk