Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over Robinson Club Daidalos

• 5Florian27-08-2017

Okay, aber unzufrieden mit dem Fahrradverleih.

Schlecht gewartete Räder und obendrein unfreundliche Mitarbeiter!!

• 8xandravanwezel12-06-2011

Fantastische vakantie gehad

Club Diadalos is echt de moeite waard. Het uitzicht is het het mooiste en iedere weer ongelofelijk. Onze vakantiedoelstellingen in volgorde van belangrijkheid: de Zon, Lekker eten (kwalitatief en gevarieerd), Vermaak voor de kinderen 17maanden en 3 jaar, We ontwijken graag de Massa, We houden van Luxe. Deze vakantie voldeed echt aan alles wat bovenstaande betreft. Het eten vonden we erg spannend omdat we allen RIU gewend zijn... waar we ook regelmatig niet echt blij mee zijn. Dit is niet te vergelijken met RIU en zeker niet met een normaal 4 hotel. Dit is zeker 5+ wat betreft het eten. De wijn bij het eten wordt je na 8 dagen wel een beetje zat... maar dan kun je tegen betaling wijn bestellen. Drank bij het zwembad is niet goedkoop. Alles gaat met je pasje (fijn) Voor de de rokers 3,80euro een pakje Camel. We hebben wel een tip: Zorg echt dat je met kinderen een kamer onder 500 hebt. Desnoods ff per mail of telefoon vantevoren proberen re regelen.

• 9TB09-07-2010

Prima verzorgd resort, aanrader!

Zeer mooi resort, fraaie ligging op heuvel. Opzet is als een Grieks dorp. Eten is uitstekend en gevarieerd. Vriendelijk en servicegericht personeel. Kindvriendelijk. Kamer is niet bijzonder groot, maar wel luxe en compleet. Elke dag schoonmaak. Vraag om een kamer laag op de heuvel, anders is het een behoorlijke klim. Duitstalig, maar personeel en meeste gasten spreken ook Engels. Entertainment is niet opdringerig. Kortom, prima club om 2 weken te verblijven.

• 10marianne07-03-2010

geweldige vakantie

Wij zijn hier met onze 2 jongens van 17 en 9 geweest in augustus 2009, na 23 jaar kamperen voor het eerst de zomervakantie in een hotel!!! Echt allemaal een geweldige vakantie gehad ! Superdeluxe kamers(twee 2- persoonskamers naast elkaar ( wij zaten wel helemaal bovenin , wij hebben 1 dag onderin een familiekamer gehad en die was qua badkamer een heel stuk minder !!!) met goede bedden, superdeluxe ruime badkamer , inloopdouche en apart toilet en zelfs een inloopkast !!!! Heerlijk eten, geweldige shows en veel gezelligheid bij de bar en openluchtdansvloer met de 5% Nederlanders die hier waren maar ook met de gelukkig meestal vriendelijke Duitsers, want je zit veelal met ze aan tafel 3 x per dag (8 persoonstafels ) wel goed om je Duits op te halen dus ;-) Full-moonparty was magisch, Beachparty en piratenfeest waren echt geweldig !!!! Maar ook de gala-avonden zijn helemaal af, zoals eigenlijk alles op dit resort ! Echt een aanrader voor een relaxte, luxe vakantie !

• 10karlijn16-09-2009

Geweldig

Een schitterende club, waar aan alles is gedacht. Elke avond een ander uitgebreid buffet en entertainment op zeer hoog niveau in het theater. De club bevindt zich op een prachtige locatie met een schitterend uitzicht en van alle luxe voorzien. De kamers zijn ruim en goed ingericht. Ondanks dat er haast alleen maar duitsers waren, is het ook zeker een aanrader voor nederlanders.

• 9caroline jansen30-08-2009

Verwachtingen zijn overtroffen!

De club ligt prachtig aan de rotskust van Cos. Een adembenemend uitzicht op verschillende andere Griekse eilanden en zelfs Turkije. Nu volgen onze pluspunten en punten voor verbetering:

Positief: + Hele korte transfer van luchthaven naar hotel (15min.). + Ontzettend vriendelijke medewerkers in de club. + Ook het lokale personeel is vriendelijk en spreekt duits of engels. + Buiten of binnen eten, eigen keuze, plaats genoeg ook in het hoofdseizoen. + Hygienische toiletten, overal + Gerenoveerde kamers, met airco + Heerlijk eten + Veel nederlands sprekende Robin's

Verbeterpunten: - Sommige kamers zijn echt ver lopen, vanaf kamernummer 500 en hoger kan het zwaar worden zeker in combinatie met de warmte ..... - De lift naar het strand, op zich prima geregeld maar om de 4 ritjes heeft deze een pauze van 5 minuten... - Het zou best lekker zijn geweest als op het strand nog een bar was... Het beach restaurant was toch weer een paar trappen omhoog..

• 9marian17-07-2008

Duitse club, de verhouding Duits/Ned is ongeveer 95%Duits/5%Ned. Wel jammer dat er bedjes gereserveerd werden bij het zwembad. Vriendelijk personeel, heel veel gezinnen met jonge kinderen. Ook in juni zat het helemaal vol. De ligging is fantastisch. Continu harde wind gehad en soms kon je daardoor niet op het strand zijn.

• 10lisanne13-05-2008

het is echt super daar ! je kan gratis eten, je kamer is heel luxe, je kan gratis naar het strand, alles ! ze zijn héél erg aardig voor kinderen en ze hebben een hele leuke kinderclub !

• 7Angelique23-01-2008

Wij zijn hier met 3 jonge kinderen geweest en het was een leuke vakantie. Eten was elke avond een ander thema. Animatie voor kinderen volop. Ook shows waren SUPER.. Kamers waren daarentegen voor de robinsonprijs erg sober! Ook minpuntje waren de vele mussen die in de eetzaal rondvlogen, zij poepten overal ook op de borden die daar stonden en op het eten, wat ik erg onhygienisch vond. Wel super leuk was de fakkeltocht savonds naar het strand, kinderen konden daar broodjes bakken en ouders lekker borrelen met muziek. Zou zo terug willen als ik zeker zou weten dat er iets aan het mussenprobleem zou zijn gedaan.

• 9Daan02-09-2007

Voor de 3 maal hier geweest, 5e maal Robinson, Club is zeer goed, alleen onze familiekamer is sterk verouderd, slechte bedden,airco,sanitair. Voor de rest top. Volgens ons zijn er wel gerenoveerde kamers beschikbaar, wij zaten op 135 (onderste laag) Heel leuk voor kinderen. Ideaal dichtbij luchthaven (10 min) Buffetten, catzeilen, moutainbiken super. Waren wel nog ruim 1000 euro armer aan drankjes, excursies, sport etc. Zijn 1 week geweest met gezin van 5.

Hotel Robinson Club Daidalos info

• KluisBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)