Appartement Sandy Beach villas & Apartments

AppartementKleine hotelsWeer vandaag29°20°
Appartement Sandy Beach villas & Apartments
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sandy Beach villas & Apartments voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement Sandy Beach villas & Apartments in het Nederlands

heerlijk rustig!!!

conny
11-7-2018

heerlijke vakantieplek,heel rustig ,mooi zwembad en geen drukte. vlakbij het strand en restaurants.mooie appartement.zonder auto zit je wel erg afgelegen.als je van rust houdt is dit echt een aanrader.de drukte kun je met de auto opzoeken .

Goed met minpunten

Henk.
11-10-2016

De eigenaren, Mario en Natassa (die ook het management voeren) zijn zeer gastvrije lieve mensen. Het complex ziet er prima uit. Zeer schoon en goed onderhouden. Dit geldt voor de tuin , het zwembad en de appartementen.

Wat tegenviel was de summiere inrichting van de keuken (bijv geen koekepan om een eitje te bakken) , de relatief kleine slaapkamers, smalle korte bedden en vooral de wel zeer harde matrassen. De ligging is goed, vlak bij een mooi strand. Van het vliegveld heb je nauwelijks last.Kefalonia een mooi eiland maar de luchthaven is te klein. Regematig chaos als 2 of meer vliegtuigen kort na elkaar aankomen, vliegmaatschappij als grootste vervoerder zou iets moeten doen om dit te verbeteren

Grote tegenvaller

Margreet en Sjoerd Hilversum
30-8-2016

Deze accomodatie is direct aan het internationale vliegveld. Walhalla voor vliegtuigspotters. Veel last ondervonden van start en landingsbaan waar je opkijkt. Kerosinegeur op je mini balkon. Echt vingers in de oren van de ochtend tot de avond. Zeer klein twee kamerappartement. De suite was een keuken, woonkamer ontbreekt.

Ook strand heeft vliegverkeer overlast in hoogseizoen.

Wel wordt het goed schoongehouden en Sandy Beach heeft wel een fijn en mooi zwembad.

Kleinschalig en gastvrij

Martijn
25-6-2016

Wij hebben hier een zeer prettig verblijf gehad. Natassa, Mario en Maria zijn zeer gastvrije mensen en doen er alles aan om je verblijf volledig naar de zin te maken. De BBQ's zijn geweldig door de bijzondere aandacht en passie voor het eten. Het vlees komt vers geschoten uit de bergen. Ons twee kamer appartement was prima ingericht. De schoonmaak was grondig, bijna on-Grieks te noemen. En ook de matrassen waren niet zo hard als vaak in Griekenland het geval is. Het appartement was slechts gescheiden met een deur van een ander appartement, waardoor er wel geluidsoverlast was. Na hierover geklaagd te hebben zijn de desbetreffende buren verplaatst. Het zwembad heeft overigens geen kindergedeelte. Het complex ligt aan het uiteinde van de start- en landingsbaan. Een opstijgend vliegtuig kan even voor wat geluidsoverlast zorgen maar veelal was het spectaculair. Verder was het complex, de tuin, erg mooi aangelegd.

Geweldig, aanrader !

Mieke Gruijters
30-9-2014

Geweldig, super accommodatie, kleinschalig, rust, vlak aan zee

familie gevoel. Ligt vlak bij het vliegveld, heb je geen last van. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Aanrader: bbq bij Mario en Natassa ze kunnen heerlijk koken ! Er zijn in de omgeving een paar eettentjes, daar kun je lekker eten ! Echt Grieks ! Prijs en kwaliteit klopt met wat je krijgt.

Appartementen zijn eenvoudig en alles wat je nodig hebt is er.

Alles wordt prima schoongehouden.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sandy Beach villas & Apartments in Svoronáta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sandy Beach villas & Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.