Appartement Pythos

AppartementWeer vandaag29°19°
Appartement Pythos
6,9

8 reviews over Appartement Pythos in het Nederlands

mwah, voor de prijs is het oké

Klaas
21-8-2017

Inderdaad een aardig rustig en leuk appartementen complex , ver weg van strand en vertier .

Ons bevalt dit wel …..

Zeker een auto nodig om boodschappen en het eiland te ontdekken.

Er is ( denk ik ) een wisseling van beheerder geweest, de eigenaar met zijn 2 dochters doen het beheer nu zelf , maar deze heeft er weinig zin in . Deze zijn nl. saggerijnig en zeker niet gastvrij !

Bar is vaker dicht dan open ( gelukkig maar ;-) dat scheelt weer lawaai en dronken toeristen.

De kamers en het complex werden niet vaak schoongemaakt en de lakens zijn in 3 weken 2 keer gewisseld.

We hadden uiteindelijk een leuke vakantie, omdat het eiland zo mooi was, en de stranden zijn rustig en mooi .

Accommodaties op de begane grond hebben een terrasje aan voor- en achterzijde. De zijn niet gescheiden van elkaar waardoor je dicht op je buren zit. De appartementen op de bovenste verdieping hebben alleen een balkonnetje aan voorzijde (niet prettig bij warm weer) en kunnen ook op de achtergalerij zitten. Geen parasols aanwezig.

De inrichting is zeer eenvoudig. Serviesgoed zeer minimaal. Wij hadden zelfs geen koffiezetapparaat of waterkoker.

Het grote zwembad, dat elke dag wordt schoongemaakt, is omringd door ligbedden en parasols. De poolbar was tijdens onze aanwezigheid van 09.00 tot 19.00 uur geopend.

De ligging in een voormalige olijfboomgaard is rustig, maar wel vlakbij het vliegveld waardoor er lawaai van vliegtuigen is, maar nooit 's nachts.

Het Ammes strandje, met ligbedden en parasols, ligt op tien minuten lopen.

In de omgeving zijn ook een aantal taverna's.

Svoronata heeft geen centrum, het is een dorp met verspreid liggende huizen, accommodaties en taverna's.

De eigenaren zijn vriendelijk, maar spreken slecht Engels.

We hadden een prima hoekappartement met 2 kamers op de begane grond.

Er waren 2 terrassen, maar we hebben alleen het terras in de schaduw van de klimop gebruikt. Jammer dat het restaurant niet open was. Voor iedere boodschap moest je 20 minuten lopen.

Wij hadden voor 3 weken een auto gehuurd, dus voor ons was het geen probleem. We konden zelfs gemakkelijk inkopen doen bij de LIDL. Een auto is echt nodig vonden wij, anders heb je niet veel op loopafstand en openbaar vervoer is bijna niets.

Niks mis mee.

Anjo
26-9-2015

Hadden een 4 pers. appartement, en was niks mis mee. Het enige was dat het een karige keukenuitrusting was. Eigenaars en personeel deden hun best om je thuis te laten voelen, aardige mensen. Eenvoudige keuken, maar wel goed. Op donderdagavond een bbq avond, kostte 15,-- Euro en was goed verzorgd met muziek dans en gezelligheid. Veel Engelsen, maar niet van die schreeuwlelijks die je overal tegenkomt.(en niet alleen Engelsen). Kortom een goed en gezellig appartementencomplex. Jammer dat je overal vrij ver vanaf zit.

Plek om tot rust te komen.

hanskengen
20-9-2015

Complex landelijk gelegen. Fraaie tuin. Appartementen matig voorzien van keukengerei. Is al lang aan groot onderhoud toe.Geen vertier in omgeving. Binnen redelijke loopafstand zijn 3 restaurants te vinden.

Familie/eigenaren spreken nauwelijks Engels/Duits etc...Strand binnen redelijke loopafstand. Svoronata is nog duidelijk in beginfase van toerisme.

Fantastiesch

Leo Erne
17-9-2013

Het appartement, de ligging, de mensen die er werken het is fantastisch.

Vooral de mensen daar, ontzettend vriendelijk, hulpvaardig, niets op aan te merken.

Fijn gegeven

h.carlier
7-6-2012

Kleinschalig goed onderhouden park met nette studio's, gelegen in landelijk gebied wel vrij ver van winkels en andere voorzieningen. Goede doucheruimte en een karig ingericht keukenblok. De bedden, 1 pers. en 2 pers, waren schoon maar met slappe vering. Airco aanwezig. Buitendeuren en raam voorzien van horren. Goed onderhouden zwembad met mooi tegelwerk en goede ligbedden en parasols. In het restaurant worden tegen geringe betaling eenvoudige maar lekkere maaltijden opgediend.; Het jonge echtpaar Ivo en Maria die met ouders het park beheren is vriendelijk en zeer behulpzaam. Voor het bezoeken van het eiland ligt het park mooi centraal. Enkele mooie strandjes liggen op enkele kilometers en zijn voor goede wandelaars wel lopend te bereiken. Een auto is echter een must. Mede gezien het feit, dat er voor uitgaansvertier ter plaatse weinig te beleven valt. Kortom m.i. een hele mooie stek voor rustzoekers en mensen die er graag op uit trekken.

Prima verblijf

jjb8789
10-11-2011

Meeste studio's zijn in het nieuwere gedeelte. Ruim en goed uitgerust, zeker naar Griekse begrippen. Wij vonden onze studio wat dicht op het zwembad en de bar liggen en hebben direct gevraagd naar een alternatief. Daarbij zijn we keurig omgeboekt naar een appartement in het oudere gebouw. De inrichting daarvan is wat meer basic en gedateerd, maar alles was er en deed het. Mooi zwembad.

Eigenaren zijn heel vriendelijk en er wordt lekker gekookt in het restaurantje. Eenvoudig, maar goed en betaalbaar. Prima souvlaki en lamskoteletjes!

De accomodatie trekt voornamelijk Engelsen. Soms blijven die wat lang aan de bar blijven hangen, wat enige geluidsoverlast kan veroorzaken. In het oude gebouw hadden we daar geen last van.

Wij zijn hier met veel plezier te gast geweest en kijken terug op een goede vakantie op een leuk eiland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pythos in Svoronáta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pythos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.