Appartement Baha Ammes

AppartementHotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag31°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Baha Ammes voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Baha Ammes in het Nederlands

Met jonge kinderen

Unieke plek lekker dichtbij vliegveld

Lizette
22-8-2014

fijne eigenaar, mooie ruime appartementen, groot zwembad, leuke bar, fijn en goed restaurant, rustige ligging

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Baha Ammes in Svoronáta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Baha Ammes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.