Hotel Astra Village

HotelHotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°20°
Hotel Astra Village
8,6

5 reviews over Hotel Astra Village in het Nederlands

Mooi hotel op een groen en bloemrijk eiland

Jan en Mirjam Romeijn
30-7-2017

Goed hotel met vriendelijk personeel op een groen en mooi eiland. Het eten is in buffetvorm en zeer afwisselend.

Het hotel ligt op een goede uitvalbasis voor toertochten over het eiland. Je hebt wel een auto nodig. Er zijn een aantal leuke havendorpjes en kloosters om te bezichtigen en leuke restaurantjes voor onderweg. Het hotel ligt vlak bij het vliegveld maar wij hebben hier geen hinder van ondervonden. Het strand ligt op 5 minuten lopen van het hotel en je kan daar bedjes en een parasol huren.

Dear guest,

I would like to thank you for your review.

I am glad that you enjoyed our facilities & services.

A car hire is suggested as the island is big, and there are too many things to explore. There are many rental options on offer at reception for all our guests at very good rates.

Looking forward to offering you our hospitality in the future,

Heel fijn!

Es
9-7-2017

Prima kamer, bad met douchegordijn ( redelijk uniek voor Griekse begrippen), goed ontbijt, geen last van de vliegtuigen ondanks zo dichtbij het vliegveld.

Mooie plek voor jongeren

John
14-9-2015

Omdat het eiland zeer heuvelachtige is heb je een auto of een scooter nodig als je wat van het eiland wilt zien prachtige natuur en stranden

Dear guest,

Thank you very much for your review.

The island is big and it is definately adviced for a car rental rather than a motobike. The beaches are countless, each one is a special paradise to explore.

Looking forward to offering you our hospitality in the future,

Best Regards

Mooi verzorgd en luxe complex

Lars de Willigen
19-1-2015

Al voor de tweede keer geboekt, mooi en luxe accomodatie. Erg vriendelijke mensen en een prina zwembad. In de bar kan je heerlijke pizza bestellen en wat te drinken. Het ontbijt en restaurant zijn uitstekend met een vrij kleine kaart. Plaats zelf klein en afgelegen maar het complex biedt genoeg. Lekker groot, mooi en strak zwembad. Kamers niet bijzonder maar voldoende voor Griekse begrippen. Strand dichtbij en een absolute aanrader! Wel vervoer regelen! Tot Augustus 2015 Gr Lars (17 Jaar)

Dear guest,

Thank you for your nice review. I hope that we have offered you our best hospitality and we are looking forward to see you again in the future.

rustig

Karin
20-7-2014

Voor rustzoeker een ideaal appartement. Vlakbij de luchthaven, je ziet de vliegtuigen stijgen en landen maar met 4 vliegtuigen gemiddeld per dag geeft dat geen overlast. Personeel zeer vriendelijk, ontbijt ronduit goed, alleen iets meer restaurants in de buurt zou prettig zijn. Auto huren aanbevolen.

Irene Kouvielou, MANAGER, 8-12-2017
I would like to thank you for this review, hoping to welcome you again in the future

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astra Village in Svoronáta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astra Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.