Hotel Tara Beach

7.6Goed

• Jacuzzi

52 reviews over Hotel Tara Beach

• 8lieshout_129-10-2013

mooie ligging, dicht bij strand en dorpje

kamers mogen wat ruimer, zeker de badkamer. echt Gieks

Gereisd met partner in september 2010

• 8Evalina Bar23-09-2012

gezellig knus hotel!!

Net terug van een eenweek in Tara Beach hotel in Skala. Erg fijn hotel lekker knus en personeel erg vriendelijk. Samen met Jannis, Lauren en Caterina erg veel plezier gehad in de poolbar. In de omgeving is er genoeg te doen . De restaurants en barretjes zijn op loopafstand en het strand aan de overkant. Verder kan je er goed wandelen . Met een bus het hele eiland over geweest naar Agistroli,Melisana meer Drogatti grotten Wijnproeverij en diverse dorpjes bezocht. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2012

• 8Mia & Henk Rietman13-09-2012

Hele mooie plek

Hotel Tara Beach maakt een verzorgde indruk. Tuin ziet er erg mooi uit. De kamers zijn gedateerd. Met name de badkamer. Kamer wordt echter wel elke dag schoongemaakt en regelmatig van schone handdoeken en bedlinnen voorzien. Het ontbijt is, zoals iedereen al opmerkt, sober. Neem dus zelf wat beleg mee als je hogere eisen stelt. Voor de lunch kun je prima terecht bij de bar. Personeel is vriendelijk en wil het je naar je zin maken. Ligging is perfect met het strand zo dicht voor de deur. Restaurantjes in overvloed. Wij vonden Old Village,Manorhouse en Aquarius zeer de moeite waard. Het café aan het eind van de hoofdstraat is ook een aanrader. Met een auto hebben we het eiland verkend en wij vonden het de moeite waard. Al met al een fantastische vakantie gehad!!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8George09-09-2012

Mooie plek voor een relaxte zonvakantie

Leuk hotel direct aan het strand (tip: waterschoenen) met voldoende zonbedden en parasols op een mooi eiland (tip: scooter en/of autotrip). Aan de rand van een klein overzichtelijk stadje met leuke restaurants, terassen en bars om de hoek. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kamers eenvoudig, enigzins gedateerd sanitair, maar netjes en dagelijks schoon. Het ontbijt is 'spartaans' simpel, maar misschien kan er door de scherpe prijs niet meer af. Mooi barretje bij het zwembad voor de middag- en avondborrel. Publiek in Skala is 45-plus, dus lekker rustig.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Martijn23-07-2012

Geweldig hotel, super aardige mensen

Hotel Tara Beach ligt echt prachtig in het rustige stadje Skala, restaurants genoeg op minder dan 5 minuten lopen. De straat over steken en je zit op het strand, of gewoon lekker in het zwembad springen, het kan allemaal. Personeel heel behulpzaam en erg aardig. Eigenaar altijd vriendelijk en indien er problemen zijn lost hij dat zo snel mogelijk op. Eten 's ochtends is simpel, maar voldoende, (Brood 3 soorten, mogelijkheid tot toasten, 3 soorten jam, kaas/ham, sinaasappels, Griekse yoghurt en honing, koffie/thee/melk/vruchtensap). Voor de middag kun je in de 'snackbar' terecht waar je o.a. salades, pasta, omeletten en burgers kunt krijgen. Hier kun je ook terecht voor de drankjes voor bij het zwembad. Kamers zijn ruim genoeg, balkon is ruim zat om de handdoeken en zwemkleding te drogen. Kamers worden dagelijks schoongemaakt en vrijwel iedere dag krijg je schone handdoeken, prima service! Ook is er in de lobby/eetzaal en gedeeltelijk bij het zwembad en de snackbar gratis WiFi!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Richard24-06-2012

Heerlijke vakantie gehad !

wij zijn netterug van een weekje skala , tara beach De prijs/ kwaliteit vrehoudinh is uitstekend , ondanks het karig ontbijt . Dat namen we op we op de koop toe , want verder isnhet en super aanrader ! Jonge stelletjes die willen stappen en feesten komen bedrogen uit , al is het zeker geen bejaarden bestemming .. Jannis , familie en personeel zeer vriendelijk en hulpzaam wanneer nodig . Kamer netjes en schoon , incl de bedden . Geboekt via touroperator, gaan we zeker nog een keer doen . Neem wel Airco , anders word je lek geprikt door de muggen Heerlijk zwembad met goede poolbar , prima eten . Restaurants ? Old village , flamingo ,carvela , en le pines . De laatste serveert als enigste heerlijke filterkoffie , op 2 minuten lopen van het hotel Kortom , een heerlijk gelegen hotel , Aan het strand , mooie tuin . Zeker ,eer dan z,n geld waard , chapo touroperator!

Gereisd met partner in juni 2012

• 9h.asscheman24-06-2012

Geweldig Hotel

Heerlijk een week in Tara Beach geweest,de ligging is perfect , aan zee en vlak bij het centrum van Skala. Mooi zwembad waar altijd wel een bedje vrij was en alles zag er schoon uit . En als je een paar dagen een auto huurt kan je het hele eiland bekijken ( erg mooi en groen eiland ) sóchtends een keer naar Argostoli om in de haven kijken als de schildpadden gevoerd worden en ook het Melisani meer is de moeite waard.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Carla en René17-09-2011

Echte aanrader

Wij verbleven in een kamer met zij zeezicht en een uitzicht op de mooie tuin. Het ontbijt is karig maar voor ons was dit voldoende. Personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam, de eigenaren zijn erg stug en komen onvriendelijk over. De kamer was basic maar erg netjes en goed schoongemaakt, het bedlinnen en de terrasmeubilair zijn wel aan vervanging toe.

Gereisd met partner in september 2011

• 7Esther24-08-2011

Een leuk hotel, verwacht geen luxe

Wij verbleven 8 dagen in dit hotel. De eerste dagen zaten we in een kamer met zeezicht, maar dit was één van de oudere kamers. De douche was niet schoon en het stonk er enorm. We kregen een andere kamer, deze was beter. Het zwembad is mooi! In het centrum vind je erg veel leuke restaurants. We hebben er iedere middag en avond heerlijk kunnen eten. Het ontbijt van het hotel was eenvoudig, maar voor ons prima. Zelf wat smeerkaas en pasta meenemen, geen probleem. Wij vonden Kefalonia een mooi eiland, soms misten we de authentieke sfeer. De aardbeving van 1953 heeft helaas veel mooie dorpjes verwoest.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 6Dennis,Ingrid,Lisa13-08-2011

Goede ligging maar weinig vertier en extra's

Wij zijn hier met onze dochter van 5 jaar 2 weekjes geweest. De plussen : Het hotel ziet er leuk uit en ook de tuin word goed onderhouden.Zwembad is heerlijk en het kleine kindergedeelte is ook prima.De ligging is perfect pal aan het strand en het gezellige centrum op nog geen 5 min lopen. De minnen : Het personeel is correct maar vrij afstandelijk. Bij de bar weinig keuze in maaltijden en ook relatief duur.Er word geen muziek gedraaid en de sfeer nodigd niet uit om er lekker te gaan zitten. Zoals al beschreven is het ontbijt erg karig. Bedjes op het strand zijn van het hotel maar niet gratis voor de gasten 6€ pd. Over het Eiland en Skala: Jammer is dat Skala (Kefalonia) vrij bekend is bij de engelsen er waren er dan ook veel. Het eiland is vrij modern en mist de griekse sfeer. Natuur is erg mooi en auto huren een aanrader. Het weer, de locatie en de gezellige mensen die we daar hebben leren kennen maakte deze vakantie tot een succes. Maar volgend jaar ergens anders naartoe.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Hotel Tara Beach info