7,2

12 reviews over Hotel Livadaki Village in het Nederlands

Mooi hotel maar weinig sfeer

Thomas
18-7-2011

kamers zijn mooi en schoon. Min punt is de airco kst. €45,- p.w. Welke niet de volledige ruimte kan koelen. Het ontbijt is heel erg karig en eentonig. Het zwembad is mooi en schoon, het uitzicht op zee geweldig. De bar is niet gezellig, geen muziek, geen personeel. Eigenaresse Sofia is de enige aanwezige van 10.30 uur tot 23.00 uur. Het kamermeisje en de tuinman welke ook verantwoordelijk zijn voor het verzorgen van het ontbijt spreken geen Engels. Huur van auto of scooter is een pre vanwege de ligging van het hotel.

Gereisd met partner in Tue Jun 21 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kim
17-8-2010

Wij zijn in juli 2 weken naar Livadaki geweest. Bij aankomst leek het nog mooier dan op alle foto´s! Eenmaal in de "familiekamer" aangekomen bleek het dat het 1 kamer was + 1 badkamer, wat dus betekent dat de kinderen bij ons op de kamer lagen. Het ontbijt is (zoals eerder gezegt) zeer simpel en weinig plaats, wat toch zeker verbeterd kan worden. De gezelligheid is heel erg ver te zoeken. Er is een barretje bij het zwembad, waar geen muziek gedraaid wordt. Ook is er vaak geen personeel dat achter de bar staat. Wat dus betekend dat, als je bijvoorbeeld een ijsje wilt, je eerst personeel moet gaan zoeken! Maar de eigenaresse heeft dus nog een hotel (Tara Beach) in skala, bij het strand. Als je daar voorbij loopt zie je altijd iemand achter de bar staan, hoor je muziek. Met andere woorden, daar is wel gezelligheid dus de eigenaresse weet wel hoe het moet (qua gezelligheid), maar bij Livadaki kan ze dit niet creëren... luiheid? En inderdaad een zeer stijle weg naar het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Hotel met mooi uitzicht op zee

Visker
15-8-2010

Ligt wel mooi.Het ontbijt is slecht verzorgt en georganiseerd. je krijgt elke dag het zelfde voorgeschoteld. Alleen wit brood wat niet vers is en thee moet je elke dag vragen,de tafel waar het ontbijt op staat is veel te klein veel wachten dus op andere hotel gasten. De kamers zijn netjes maar erg kaal nog geen schilderijtje aan de muur. Betalen met creditcard kost 5% extra. Dekens waren er niet, volgens de eigenaaresse was het daar toch te warm voor,na aandringen toch dekens gekregen.Onze mening Hotel is te duur gebouwd waardoor geen financiele ruimte voor aankleding en gezelligheid en dit is merkbaar in het gehele hotel echt jammer Het hotel heeft echter wel een mooi aangelegde tuin die goed verzorgd wordt.Voor mensen die van stilte en een sober ontbijt houden een aanrader. Men moet wel goed ter been zijn want het laatste stuk is erg stijl.

Gereisd met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

MOOI UITZICHT , MAAR WEINIG SFEER

wout
25-7-2009

Mooie kamer met mooi uitzicht op zee. Geen activiteiten in het hotel , internet en airco tegen betaling. Helling naar het strand niet voor ouderen geschikt . Ontbijt zeer slecht, vaak niet aangevuld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

Mooie kamer met een prachtig uitzicht.

Peter de Witte
25-7-2009

Kamers zijn erg mooi ingericht en ruim. Het uitzicht over zee is prachtig. Airco kost 45 euro per week. Het ontbijt is er erg eenvoudig. De klim terug naar Livadaki Village vanuit Skala is goed te doen, maar je moet goed ter been zijn. Handdoekwisseling is slechts twee keer per week. Over het geheel zonder meer tevreden.

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel, maar geen sfeer en slecht ontbijt

Angelique Pols
23-7-2009

Wij zijn net terug uit Livadaki Village. We troffen een mooi hotel aan. Wel wat afgelegen, maar dat wisten we van te voren. De sfeer in het hotel is ver te zoeken. Het meeste personeel loopt maar een beetje rond (zelfs eentje met continu mp-3 speler aan!). Als je wat vraagt krijg je niet echt enthousiast respons.

Het ontbijt is echt een afknapper. Heel beperkt... En als klap op de vuurpijl de eieren. De ene dag waren ze gratis (wat mij normaal lijkt bij een hotelontbijt) en de andere dag moest je €1,- per ei betalen! Zo deden ze het om de dag. Het gaat niet om die ene euro, maar om het feit dat je uberhaubt voor je ei moet betalen.

Verder waren de kamers erg mooi en goed verzorgd. De airco kost €45,- per week.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kleinschalig, mooi gelegen hotel

Andre en Henriette Wahl
21-6-2009

Dit hotel ligt boven Skala op een heuvel. De laatste 100 meters zijn erg steil. Maar wie van wandelen houdt kan zich hierin prima vinden. Het is hier erg rustig, doordat het hotel buiten skala ligt. Zwembad en kamers waren prima verzorgd. Geen andere faciliteiten bij het Hotel. Eigenaresse en personeel waren erg vriendelijk. afstand tot centrum is inderdaad 1 km en tot strand 700 meter. Eiland is erg groen, mooie stranden en panorama's. Een auto om het gehele eiland te verkennen is onontbeerlijk.

Gereisd met partner in juni 2009

leuk maar afgelegen

lin
3-6-2009

Ligt een stuk buiten het centrum en centrum is erg rustig

Gereisd met vrienden in oktober 2008
2008

Aangenaam hotel; een aanrader!

Marian
23-9-2008

Gisteren zijn wij terug gekomen van Livadaki vilage, een nieuw hotel. De sfeer is prettig. Door de ligging een geweldig uitzicht. Bij het zwembad kijk je mooi uit op Skala en de zee. Bij helder weer kan je het vasteland goed zien! Je krijgt inderdaad getrainde beenspieren, maar de wandeling naar Skala en terug is goed te doen. Je bent met 10 minuutjes in dit gezellige dorp waar je veel leuke taverna's hebt. Je kan ook via een andere weg naar Skala lopen. Dit is wel iets langer, doch door de minder hellende weg wel gemakkelijker lopen. Een aanrader is ook een wandeling de berg op naar Old Skala. Om het eiland te verkennen is een auto wel een must. Echter in de omgeving van Skala kan je ook heel goed wandelen. Het hotel: vriendelijke mensen, eevoudig ontbijt iedere ochtend vers brood. De kamers van alle gemakken voorzien en de meeste balkons hebben een prachtig uitzicht.

Gereisd met partner in september 2008

Leuke relax bestemming

Vera
19-9-2008

Het appartementen complex is netje en nieuw. De ligging is rustig dit door de steil hellende weg naar het strand en stadje. Als je slecht te been bent is dit niet te doen! De kamers zijn goed, mooi zwembad en eenvoudig ontbijt.

Skala is een rustige plaats waar geen haven is. Het strand is kiezels en waterschoenen zijn een aanrader.

Mooi eiland, veel Engelse bezoekers en lekker eten.

Bij een verblijf in dit appartement getrainde beenspieren aan het eind van de vakantie verzekerd!

Gereisd met partner in september 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Livadaki Village in Skala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Livadaki Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.