Appartement Huize Vangelis

24 reviews over Appartement Huize Vangelis in het Nederlands

een mooi app

habing
25-9-2017

mooi app badkamer wel wat klein vooral als je slecht ter been bent

je moet wel theedoek en zo mee nemen wordt goed schoon gehouden

Oude reviews (archief)

Fijne plek om je vakantie door te brengen.

Willie & Monique
12-10-2015

Heerlijke plek om je vakantie door te brengen.

De bedden en de handdoeken werden 3 X per week verschoond.

Alles is netjes en schoon.

De badkamer en keukentje mogen wat ons betreft wat minder "authentiek".

Er was een fijn zwembad en de eigenaar was heel vriendelijk.

Huize Vangélis ligt op 20 minuten loopafstand van het centrum van Sami.

Rustig en landelijk

Astajmarin
21-7-2015

Prima appartement om zonder kinderen naartoe te gaan. Wij hadden appartement 2 en hier schijnt in het hoogseizoen de zon vanaf 12 uur op je balkon. Er is nauwelijks beschutting (alleen een heel klein stuk parasolletje) tot 21.00 uur kon je hier dus niet zitten. De buitenlamp was de eerste dag stukgegaan, dit aangegeven bij de hostess, maar bij vertrek was hij nog niet gerepareerd. Konden daar dus niet lezen. De andere kamers hadden wel schaduw en licht. In voor- en naseizoen misschien minder belangrijk. Maar in hoogseizoen essentieel, voor ons in ieder geval. Kamer 2 dus.

Heerlijk zwembad, daar wel schaduw van parasol en Sami is erg gezellig met lekkere eettentjes en vriendelijke mensen.

Lekker rustig

Linda en John
    1-7-2015

Een prima kamer met ruim balkon.Een minpunt was de kleine doucheruimte.Maar ja we hadden water en het is nou eenmaal griekenland.Gelukkig goede airco.

Het loopje naar het centrum was te doen maar op de fiets waren we er zo,wel 13,50 per dag per fiets.

Een auto bij Avis, straat achter de haven gehuurd,scheelt best veel omdat bij de haven de hoofdprijs rekent als je zegt dat je bij Ross zit.

Heerlijke,de beste Beef Stifado bij Mermade.Ook de kipfilet met champigonsaus was heerlijk en je kan gewoon vragen om aardappels of rijst i.p.v de eeuwige friet.

Ithaki leuk voor een dag.Fiscardo en Asos heel gezellig.

Rustig gelegen appartement

Fred
    3-7-2014

Huize Vangelis in Sami is heel rustig gelegen, de afstand naar het dorp is tamelijk groot, een auto, scooter of fiets is zeer zeker aan te raden. Het dorp Sami heeft enkele leuke restaurants, en wat winkeltjes.

Mooi gelegen rustige locatie

Fons van den Berg
    14-9-2013

Een studio in Huize Vangelis is ruim genoeg en bovendien voorzien van een flink balkon, het klimaat is zodanig dat je meestal buiten verkeert. Het is heerlijk om na een trip gebruik te maken van het zwembad. Er zijn voldoende bedjes en parasols. Er zijn geen voorzieningen voor kinderen. De wandeling van een half uurtje naar de restaurants en tavernes loopt door een stukje agrarisch gebied met vele diersoorten en deels door een gezellige woonwijk met heel vriendelijke bewoners. Het aanbod aan eetgelegenheden is verrassend gevarieerd, favorieten Rivièra (Italiaans), Familia (iets betere klasse) en Mermaid (Griekse keuken).

De Vangelis appartementen zijn een prima plek. Weliswaar is de afstand tot het dorpje iets groter dan ideaal, maar daar krijg je veel ruimte rondom het appartement voor terug. Als je een auto wilt huren, blijkt de ene verhuurder een vaste (hoge) prijs te hanteren als blijkt dat je verblijft in appartement Vangelis. Bij een andere autoverhuurder in Sami bleek het huurtarief de helft lager te zijn! Dus ik adviseer om ter plekke bij meerdere autoverhuurders te informeren. Dat levert je een besparing op. Veel plezier!

Een fijne bestemming

heer Veen
    31-5-2012

De eigenaar verzorgt alles tot in de puntjes, het beddengoed en de handdoeken en badlakens worden om de drie dagen keurig vervangen.

Prima appartementencomplex!

John en Linda
    8-9-2011

Wij zijn 1 week in Huize Vangelis geweest en dat is prima bevallen. Ruime kamers, grote balkons, goed onderhouden tuin met zwembad. Sami is een leuk plaatsje voor 1 week met leuke restaurantjes aan het water. Verder is het eiland erg mooi, leuke plaatsen, vooral Assos en Fiskardo. Hele mooie natuur, erg groen en veel mooie stranden met azuurblauw water. Aanrader is het strand van Anti-Samos, dat is heel mooi gelegen met goede parkeermogelijkheid. Een auto is zeker aan te raden, daar het eiland erg groot is en met de scooter is dat niet te doen. Wij zijn voor het eerst met touroperator geweest en dat is zeker een aanrader! Zeer goed georganiseerd.

Leuke rustige appartementen

Leonie
    26-7-2011

Wij hebben ons uitstekend vermaakt bij Vangelis. De appartementen verschillen volgens mij niet veel van elkaar qua inrichting dus ze zien er netjes uit! Ook vonden wij dat we veel ruimte hadden ten opzichte van andere Griekse appartementen. Het zwembad is goed onderhouden en goed schoon. De eigenaar spreekt inderdaad geen woord Engels, dus bij problemen moet je meteen met de touroperator bellen. Het centrum van Sami vonden wij geen topper, zeker niet wanneer je hier 15 dagen wilt eten. Om meer van het eiland te zien heb je zeker een auto of scooter nodig! De natuur is overigens prachtig en ook de stranden zijn top! Skala was wat ons betreft geen bezoek waard, dit is een badplaats met alleen Engelse toeristen. De hoofdstad was wel super, vooral met de zeeschildpadden die je er kunt zien. Wij hebben een top vakantie gehad op Kefalonia en Vangelis is een echte aanrader voor mensen die niet te druk willen zitten maar wel lopend naar het centrum willen (de weg is redelijk tot goed verlicht)

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Vangelis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Vangelis in Sami, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Vangelis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Huize Vangelis scoort een 8.26 uit 10 op basis van 24 reviews.