Camping Poros Beach

Camping Poros Beach
7,5

4 reviews over Camping Poros Beach in het Nederlands

Wij huurden een studio op deze camping maar de camping zag er ook prima uit. De 4-persoonsstudio had een schitterend uitzicht op zee. Wij zaten in de hoger gelegen rij, dus dicht bij de receptie. Daardoor wat afgelegen van de camping. Druiventakken gaven schaduw op het ruime terras. De inrichting van de studio was voldoende. Elke dag kwam er een schoonmaakster. Het strand is makkelijk en snel bereikbaar. Op het strand bedjes en parasols te huur voor 6 euro maar er staan ook gratis bedjes voor de campinggasten. Beheer is in handen van een pittige dame gekleed in bikini die op een brommer over camping rijdt. Voor onze puberzoons was er niks te beleven. Een tafeltennistafel was welkom geweest!

Hele mooie verzorgde camping

Mangert
30-7-2011

Mooie camping, door kronkelig weggetje te bereiken. Aan mooi kiezelstrand, met schitterende zee, gratis ligbedden. Voor 2 jongens van 15 en 16 jaar niets te beleven. Goede schaduwrijke plekken.

Mooi, maar voor een paar dagen.

Fam. Dikstaal
4-6-2010

Mooi gelegen locatie. We hebben er een paar dagen in een appartement gezeten. De receptie, winkel en zwembad liggen behoorlijk hoog en het het is best een klim. Wij waren er met twee kleine kinderen en dat was geen aanrader.

Helaas was het bijzonder rustig en waren de meeste restaurants nog niet open of de boel aan het klaar maken voor het seizoen.

We hebben een aantal aanbieders voor Poros Beach voor je op een rij gezet:

Kleine gezellige camping, schitterende ligging aan typisch griekse baai. Kleine plaatsen met krappe indeling maar wel beregezellig. 50 mtr. van kleine boulevard met diverse horeca & winkeltjes.

Campingreceptie-winkeltje-zwembad-restaurant liggen in hoger gedeelte. Pittige trappen maar is niet altijd nodig. Aan strand zijn ook genoeg faciliteiten. Laatste 2 km over smalle, deels steile, bochtige weg naar beneden. Eventjes zweten maar je krijgt er het "echte" Griekenland voor terug. Juli 2007 hebben we er een superweek gehad !

We hebben een aantal aanbieders voor Poros Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Poros Beach in Poros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Poros Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Poros Beach scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.