Hotel Kalypso

Hotel Kalypso

8.8Fantastisch

Griekenland, Kefalonia, Poros

Op vakantie geweest naar Kalypso?

8.8Fantastisch

• Jacuzzi
  • Sauna

2 reviews over Hotel Kalypso

• 2019
    9Urszula Debinska12-09-2019

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Ik kan dit hotel ten zeerste aanbevelen. Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen en geserveerd. Het hotel is erg schoon en elegant. De kamers beschikken over airconditioning en gratis wi-fi. Vanuit de kamer hadden we een prachtig uitzicht op de zee. Vanaf het hotel hadden we 4m naar het strand en 10m naar het zwembad. Een verblijf in het hotel was een waar genoegen!

Despina, Owner, 17-09-2019

Thank you but we think you have stayed in the hotel Kalypso in Poros nit in our hotel in Sami. We are not the same but our photos are used for the hotel in Poros. Please specify. Thank you.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8van Dijk01-07-2015

rustig gelegen familiehotel

Eenvoudig, wat gedateerd, schoon hotel. We hadden een groot hoekbalkon met zeezicht. Gelegen aan zee met een weg ertussen. Vriendelijke eigenaar met lieve kinderen. Ook behulpzaam. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Zeer eenvoudig ontbijt. Geen restaurant, maar genoeg restaurants in de buurt. Op zondag geen schoonmaak kamers, verder iedere dag. Gebruik zwembad bij naastgelegen hotel.(zout water). Koelkast op kamer. Geen plaatselijke busverbinding. Niet toeristisch. Meerdere supermarktjes in de buurt.

Despina, Owner, 17-09-2019

Thank you for your review but we have just found out we are in Poros. As far as we know we are located in Karavomilos in Sami. Where have you really been?? In Sami or Poros? I think you wanted to review the hotel in Poros which is different. Thank you.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages