Appartement Yellow House

Appartement
8,3

3 reviews over Appartement Yellow House in het Nederlands

2006

Vorig jaar juli hier geweest, erg naar onze zin gehad was

Ellen
16-1-2006

Vorig jaar juli hier geweest, erg naar onze zin gehad (prijs/kwaliteit verhouding was zeer goed). Belair was de touroperator die dit app. in bestand had, maar heb begrepen dat die failliet is. Weet iemand hoe ik nu Yellow House kan boeken voor dit jaar, of heeft iemand hun website/emailadres?

Gereisd Anders in januari 2006
2005

Ook wij zijn in aug

niet
11-9-2005

Ook wij zijn in aug.2005 geweest. Hebben ook een heerlijke vakantie gehad. Het appartement is voor griekse begrippen goed, wij hadden een app.op de begane grond met een ruim terras. Neem alleen extra handdoeken mee want twee maal per week schone is niet echt veel.Prijs kwaliteit is ok.

Gereisd Anders in Sun Sep 11 2005 13:50:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In augustus 2005 hebben wij 2 weken door gebracht in dit 2

m.deken
10-9-2005

In augustus 2005 hebben wij 2 weken door gebracht in dit appartement. De kamers zijn eenvoudig, maar doeltreffend. Aanwezig zijn 2 pit kookplaat, koelkast met vries gedeelte, oventje,waterkoker ,broodrooster, strijkbout+ plank. Het kleine complex is rustig gelegen met aan de overkant van de weg een gezellige Poolbar waar je gratis gebruik mag maken v.h zwembad en de ligbedden. Het strand is op 5 min lopen en het centrum en de winkels op 8 min. De appartementen op de begane grond beschikken over elk een eigen terras variërend in grote. De appartementen op de 1e verdieping hebben de bschikking over een eigen balkon. Schoonmaak 2X per week. Wij hebben er een hele fijne tijd gehad !

Gereisd Anders in september 2005

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Yellow House in Lassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Yellow House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.