Hotel White Rocks

GriekenlandKefaloniaLassi

8.2FantastischScore uit 12 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 12 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

12 Reviews over White Rocks

• 8rene van ham18-09-2008

Ligging hotel was goed.

Personeel was heel vriendelijk. Kamers en service waren in ok. Ontbijtbuffet was goed. Avondeten kon veel beter ( geen verse ingredienten gebruikt)

• 7eddy en freddy04-06-2008

lekker rustig eiland , zeer vriendelijk personeel , niets is teveel , nadeel is veel klimmen , niet echt 4 sterren , maar hotel en bungelows zijn zeer schoon , dagelijks schone handdoeken en beddegoed , leuke dagtochten , vliegen met arkefly uitstekend ! mooie stranden en zee , natuur erg groen , meer ouderen aanwezig en geen commercieel eiland , echt relaxed !!

• 8R.B.te Pas21-05-2008

Bungalow kamer was beslist niet groter dan de hotelkamer. Wij hadden om een bad gevraagd niet gekregen maar geen belemmering hierdoor. Ligging was geweldig.

• 8gerry peereboom20-05-2008

mooi hotel ,geweldige ligging .je moet wel goed ter been zijn . veel trappen en het is een groot complex.leuke cocktailbar. geweldig personeel en alles erg schoon. Ik miste wel het griekse eten

• 8J. Bartelds03-04-2008

Het is een mooi hotel op een prachtige locatie. Het ligt wel aan de doorgaande weg naar Lassi, maar aan de achterkant heb je uitzicht op zee en het schiereiland. Zorg er wel voor dat je een kamer in het hotel boekt met zeezicht, anders zit je op de weg te kijken vanaf je balkon. Op het privéstrand kun je heerlijk zonnen op bedjes met parasol (gratis) en rond het zwembad is het ook heerlijk toeven. Handdoeken om mee te nemen liggen op de kamer. Het eten is heerlijk, de griekse keuken. Als vegetariër eet je eveneens heerlijk. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, ze regelen alles voor je. Wij vonden de kamers in het hotel op het eerste gezicht een beetje tegenvallen. De kamers zijn redelijk sober ingericht maar erg schoon. Wij hebben hier twee heerlijke weken gehad en gaan zeker nog een keer terug. Kefalonië is een prachtig eiland om verliefd op te worden. Met een huurauto kun je het hele eiland bekijken.

• 8Johan en Rianne30-10-2007

Een prima hotel met een riant stuk grond, waar het aardig klimmen en dalen is om van het ene stukje naar het andere te komen. Minder tot niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Wij hadden een bungalow in de tuin, vlakbij het zwembad en met uitzicht op zee. Geweldig. Zou niet in het hotel zelf hebben willen logeren. Overwegend Engelsen en dus ook het eten op hen afgestemd. Hlaf pension was verplicht en wij hebben supersnel het diner omgeruild voor de lunch, die echt Grieks home-made en voortreffelijk was.Personeel is vaak al vele jaren in dienst en zeer vriendelijk.Een enkeling spreekt het hoognodige Engels. Prima hotel met voor NL begrippen geen 4 maar 3. Degelijk goed maar geen enkele luxe. Wij waren hier 14 dgn eind sept.2007

• 9Hans en Ineke van Houwelingen27-06-2007

Wat vooral opviel was de vriendelijkheid van het personeel, de service was perfect. Er waren veel Engelsen en dar was aan de menukeuze te merken. Toch waren er genoeg Griekse specialiteiten op het menu, ook de lunch. Wel een stukje lopen naar het privé strand. We hadden een fantastische tijd !! Hans en Ineke

• 8Quin en Mariska15-09-2006

Heel mooi hotel prachtige ligging, gezellige kamers en heel schoon!!!! Klein knus privestrandje van het hotel aan de ene kant en aan de andere kant een mooi zandstrand (publieke strand). Het dorpje Lassi ligt op loopafstand van het hotel, hier zijn een aantal touristen winkeltjes en restaurantjes, argostolli bereikbaar met de bus of taxi.Een auto huren is zeker aan te raden.

• 7Manon11-08-2006

Mooi gelegen acco, zie beoordeeling manon, maar waar je zeker rekening mee moet houden is beslist geen 7/8 broek met makkelijke schoenen want je word er op gewezen, nadeel ook is geen buffet sávonds het is puur de upper-class engelsen en rijke grieken die er zitten, wij hebben een dochter die makkelijk is en gestreken aan tafel kan en wil zitten.. anders is dat niet echt leuk, het eten is prima en de service erg goed ..vriendelijke bediening en s'morgens is het buffet ontbijdt erg goed... Wij zaten eerst in bungalow nr 53 (58 is de laatste) en dat was heel erg ver lopen met een 3 jarige wij hebben dat aangegeven en gelijk werd er een andere kamer gegeven nr 3 wat goed te doen was... veel strappetje en hoogtes maar dat is in heel kefallonia... Als je naar Kefallonia gaat neem white rocks want er is veel te doen.. en mooi uitzicht...

• 9nelly03-08-2006

een mooi hotel. vriendelijk personeel, het ontbijt was geweldig. het diner was een keuze menu. Er waren twee stranden een kiezelstrand en een zandstrand daar kwamen ook de grieken. Strandlakens kregen wij van het hotel. Het eiland is prachtig.

Hotel White Rocks info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV