Hotel White Rocks

Hotel White Rocks

8.2Fantastisch

Griekenland, Kefalonia, Lassi

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 879p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.2Fantastisch

10 reviews over Hotel White Rocks

• 8rene van ham18-09-2008

Ligging hotel was goed.

Personeel was heel vriendelijk. Kamers en service waren in ok. Ontbijtbuffet was goed. Avondeten kon veel beter ( geen verse ingredienten gebruikt)

Gereisd met partner in september 2008

• 8R.B.te Pas21-05-2008

Bungalow kamer was beslist niet groter dan de hotelkamer. Wij hadden om een bad gevraagd niet gekregen maar geen belemmering hierdoor. Ligging was geweldig.

Gereisd met partner in mei 2008

• 8gerry peereboom20-05-2008

mooi hotel ,geweldige ligging .je moet wel goed ter been zijn . veel trappen en het is een groot complex.leuke cocktailbar. geweldig personeel en alles erg schoon. Ik miste wel het griekse eten

Gereisd met partner in mei 2008

• 8J. Bartelds03-04-2008

Het is een mooi hotel op een prachtige locatie. Het ligt wel aan de doorgaande weg naar Lassi, maar aan de achterkant heb je uitzicht op zee en het schiereiland. Zorg er wel voor dat je een kamer in het hotel boekt met zeezicht, anders zit je op de weg te kijken vanaf je balkon. Op het privéstrand kun je heerlijk zonnen op bedjes met parasol (gratis) en rond het zwembad is het ook heerlijk toeven. Handdoeken om mee te nemen liggen op de kamer. Het eten is heerlijk, de griekse keuken. Als vegetariër eet je eveneens heerlijk. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, ze regelen alles voor je. Wij vonden de kamers in het hotel op het eerste gezicht een beetje tegenvallen. De kamers zijn redelijk sober ingericht maar erg schoon. Wij hebben hier twee heerlijke weken gehad en gaan zeker nog een keer terug. Kefalonië is een prachtig eiland om verliefd op te worden. Met een huurauto kun je het hele eiland bekijken.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Johan en Rianne30-10-2007

Een prima hotel met een riant stuk grond, waar het aardig klimmen en dalen is om van het ene stukje naar het andere te komen. Minder tot niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Wij hadden een bungalow in de tuin, vlakbij het zwembad en met uitzicht op zee. Geweldig. Zou niet in het hotel zelf hebben willen logeren. Overwegend Engelsen en dus ook het eten op hen afgestemd. Hlaf pension was verplicht en wij hebben supersnel het diner omgeruild voor de lunch, die echt Grieks home-made en voortreffelijk was.Personeel is vaak al vele jaren in dienst en zeer vriendelijk.Een enkeling spreekt het hoognodige Engels. Prima hotel met voor NL begrippen geen 4 maar 3. Degelijk goed maar geen enkele luxe. Wij waren hier 14 dgn eind sept.2007

Gereisd in oktober 2007

• 9Hans en Ineke van Houwelingen27-06-2007

Wat vooral opviel was de vriendelijkheid van het personeel, de service was perfect. Er waren veel Engelsen en dar was aan de menukeuze te merken. Toch waren er genoeg Griekse specialiteiten op het menu, ook de lunch. Wel een stukje lopen naar het privé strand. We hadden een fantastische tijd !! Hans en Ineke

Gereisd met partner in juni 2007

• 8Quin en Mariska15-09-2006

Heel mooi hotel prachtige ligging, gezellige kamers en heel schoon!!!! Klein knus privestrandje van het hotel aan de ene kant en aan de andere kant een mooi zandstrand (publieke strand). Het dorpje Lassi ligt op loopafstand van het hotel, hier zijn een aantal touristen winkeltjes en restaurantjes, argostolli bereikbaar met de bus of taxi.Een auto huren is zeker aan te raden.

Gereisd in september 2006

• 7Manon11-08-2006

Mooi gelegen acco, zie beoordeeling manon, maar waar je zeker rekening mee moet houden is beslist geen 7/8 broek met makkelijke schoenen want je word er op gewezen, nadeel ook is geen buffet sávonds het is puur de upper-class engelsen en rijke grieken die er zitten, wij hebben een dochter die makkelijk is en gestreken aan tafel kan en wil zitten.. anders is dat niet echt leuk, het eten is prima en de service erg goed ..vriendelijke bediening en s'morgens is het buffet ontbijdt erg goed... Wij zaten eerst in bungalow nr 53 (58 is de laatste) en dat was heel erg ver lopen met een 3 jarige wij hebben dat aangegeven en gelijk werd er een andere kamer gegeven nr 3 wat goed te doen was... veel strappetje en hoogtes maar dat is in heel kefallonia... Als je naar Kefallonia gaat neem white rocks want er is veel te doen.. en mooi uitzicht...

Gereisd met partner in juli 2006

• 9charles03-08-2006

Een mooi hotel, vriendelijke bediening het ontbijt was erg goed het diner was iets minder wij dachten een buffet, maar helaas een keuze menu. De kamers waren heel goed een prachtige badkamer alleen een ijskastje met hoteldrank erin vonden wij niks. Twee stranden een kiezelstrand en een zandstrand op het zandstrand mochten ook de grieken komen.Kregen ook strandlakens dat was ideaal. Verder een prachtig eiland

Gereisd in augustus 2006

• 9Frits Spiekerman15-07-2006

Ruime kamers. Goede bedden. Gevarieerd eten (diner). Mooi zwembad (gratis ligbedden), eigen strandje. Winkels op kwartier lopen. Elk uur een bus naar Argostoli (halte 10 min. lopen) Vrij veel Engelsen (wel het rustige soort)

Gereisd met partner in juni 2006

0 tips over Hotel White Rocks

1 vraag over Hotel White Rocks

• tojomady, 08-01-2016 Rapporteren

touroperator

bij welke touroperator hebben jullie deze geboekt... kan niets vinden..

Jolanda

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats