Aparthotel Silo

Aparthotel Silo
8,8

4 tips over Aparthotel Silo

Joke, 24-9-2017

Huur een auto voor een paar dagen en ga het eiland ontdekken. Er zijn routes naar het noorden en zuiden.

Ga vanuit Argostoli met de veerboot naar Lixouri. Dit duurt ongeveer een half uurtje.

Vanuit Lassi kan je om de punt heenlopen naar de hoofdstad. Deze tocht is ongeveer 10 kilometer. Neem wel voldoende water mee want je komt weinig winkeljes onderweg tegen.

Mirjam, 21-5-2015
Kefallonia is een prachtig mooi eiland, zeker de moeite waard om met een auto te verkennen, de wegen zijn prima!
B. Gerrits, 15-5-2015
Restaurant Buthler's house en Maria in Katelios

We hebben een aantal aanbieders voor Silo voor je op een rij gezet:

L. de Jonge, 8-6-2014
Restaurant Sirtaki is op woensdagavond een aanrader. Is er echte authentieke Griekse muziek. Echt een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Silo voor je op een rij gezet: