Aparthotel

26 reviews over Aparthotel Silo in het Nederlands

Top vakantie gehad!

Monique,
12-7-2018

Wij verbleven in app. 303 op de begane grond met terras. Keken op grasveld en schuin op zwembad. Veel privacy. Mooie ruime kamer met kleine badkamer (douche). Kleine keuken aanwezig (niet gebruikt alleen koelkast). Minpunt: Handdoeken worden 2x per week verwisseld en beddengoed 1x. Ontbijt was heel lekker, vers fruit en veel zelfgemaakte producten. Voldoende gevarieerd brood en beleg. Geen bediening aan tafel, ook niet overdag en ‘s avonds. Winkeltje aanwezig. Voornamelijk (ouderen) Engelsen op het complex, die soms erg luid aanwezig waren. Costa Costa strand 10 min lopen vanaf bovenkant bos. Mooi zandstrand met een schitterend zee! Lassi: winkelstraat met restaurantjes. Favoriet: Butler’s house en Phaedra (stifado!). Bus naar Argostoli €1,50 pp (1x per uur). Lopend langs de kust ook heel mooi! Schildpadden gespot in de haven. Met de veerboot naar Lixouri €2,80 pp (1x per kwartier). Kefalonia: mooi schoon groen eiland! Top vakantie!

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijke vakantie

Coby,
15-6-2018

Geweldig complex in een mooie ruime tuin. Heerlijke bedden en een mooie badkamer en een ruime slaapkamer met keukentje en gratis kluis. Rustig gelegen en op loopafstand van restaurantjes, winkels en strand. Schoon en heel vriendelijk personeel. Er is een winkeltje voor de eerste benodigdheden zoals water, brood, melk enz. Klein zwembad aanwezig met ligbedden en parasols. Bar/restaurant met eenvoudige kaart voor lunch of diner. Aanrader,!

Gereisd met partner in mei 2018

Fantastisch hotel heerlijk relaxed

Sibien,
2-10-2017

Wij vonden alles goed veel zelfgemaakt eten vooral de cake en ook veel voor als je vegetarisch bent Lassi zelf stelt niet veel voor lange winkelstraat met restaurants. Kamers waren prima in orde goede bedden Fijn zwembad en heerlijke tuin

Gereisd met partner in september 2017

D-reizen

Fijne plek om Kefalonia te gaan ontdekken

Ap en Joke,
24-9-2017

Silo hotel is een fijne plek om te verblijven. Ruime studio's, ruime tuin, fijn zwembad, minimarkt en poolbar. De schoonmaak is prima in orde. Alles ziet er verzorgd uit en wordt goed bijgehouden. Het zwembad is prima om even af te koelen. Bij de poolbar kan je vers brood bestellen. Het eten is prima. Misten wel een gezellige bar om na het eten nog even een drankje te doen.

Wij verbleven in studio 201 op de begane grond. Een fijne studio met ruim terras. Enige minpuntje was het hoogteverschil binnen vanuit de voordeur naar het woon/slaapgedeelte. Deden 's-nachts het badkamerlicht aan en de deur op een kier om te voorkomen dat bij nachtelijk toiletbezoek je van het trapje kukelde. Verder dik in orde en fijne bedden.

De ligging is rustig. Ongeveer 10 minuutjes lopen naar de hoofdweg. Daar vind je meteen rechts aan de overkant een supermarkt. Zowel links als rechts zijn restaurants en linksaf richting Argostoli staan er een paar pinautomaten, bushalte en taxi. Lassi op zich is niet veel bijzonders. Eén lange straat met winkeltjes en restaurants.

Je kunt kiezen uit 2 grotere stranden en 1 kleintje. Wij gingen regelmatig naar het grotere strand. Daar was het wel wat drukker maar als je vroeg ging, zo rond 10 uur, kon je lekker aan de buitenrand een plekje kiezen en had je bijna geen last van mede-strandgangers. De bediening van Costa Costa liep rond voor de bestellingen. 2 bedjes en 1 parasol kosten 7 euro. Heerlijke zee, geen kiezels. Wel via de trap of de hellingproef doen.

Kefalonia is prachtig. Wel bergje op en bergje af maar dat geeft dan weer schitterende vergezichten. Omdat het hoog ligt waait het er meer dan op andere eilanden.

Gereisd met partner in september 2017

Prima complex op het prachtige Kefalonia

Fam. Roos,
18-8-2017

Silo is prachtig gelegen appartementencomplex met alles op loopafstand van de hoofdstraat van Lassi met veel gezellige restaurantjes en supermarkten, vlakbij meerdere zandstranden, en toch een gemoedelijk en rustig stukje Lassi. Alles is netjes en schoon. Bij de poolbar kun je een heerlijk koud drankje halen, of een heerlijke lunch eten. wij hadden het ontbijt erbij genomen, en was eenvoudig maar vers en lekker. veel werd vers gebakken door de dames van de poolbar. Het zwembad is heerlijk toeven op een warme dag. Een klein nadeel is dat de naastgelegen complexen ook gebruik mogen maken van het zwembad en de poolbar. Het kan dan best druk zijn, ook tijdens de lunch. De appartementen zijn schoon en netjes, hebben prima boxspring bedden. Airco moet je wel voor betalen maar die heb je echt wel nodig in Augustus met die warmte. De kluis is inbegrepen. Als je meer van het prachtige eiland wil zien raad ik aan om een auto te huren. Prima wegen en alles staat aangegeven. Er zijn veel leuke dorpjes en mooie strandjes om te ontdekken. Wij komen zeker nog een keer terug op het prachtige Kefalonia. Van ons een dikke 10 !!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig

S. Offereins,
10-8-2017

Op een goede plek, duchtbij strand en centrum en tich heerlijk rustig. App Silo zijn een echte aanrader

Gereisd met partner in juni 2017

Het was daar geweldig

P.Mondi
17-9-2016

Alles was goed niets op aan te merken

Gereisd met partner in september 2016

Geweldige plek

Sjoerdje Offereins
15-9-2016

Vlakbij centrum, toch rustig gelegen en binnen loopafstand van het strand, helemaal top

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk hotel, geweldig personeel

Kroon
8-8-2016

Het Silo Hotel is prachtig door de goed onderhouden tuin, erg ruime kamers, fijne zwembad en de zee op loopafstand. De sfeer is bijzonder aangenaam, ontspannen en je voelt je direct welkom. Het personeel is echt geweldig. Ze zijn vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Het plaatsje Lassi is niets voor ons. Eén drukke toeristische winkelstraat en meer niet. Argostoli is heel leuk. Het westen en noorden van Kefalonia sprak ons meer aan.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een meer dan geweldige week.

S. Dijkstra
13-7-2016

Het ligt geweldig mooi in een rustige omgeving maar dicht genoeg bij het centrum en stranden. Men doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Hier komen we graag terug, een erg mooi Grieks eiland.

Gereisd met partner in juli 2016

• Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Silo in Lassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Silo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.