Aparthotel Silo

29 reviews over Aparthotel Silo

• 2019
    7Monique10-08-2019

Genieten na wat opstartproblemen

In juli 2019 hebben wij hier gezeten. Begin november 2018 al geboekt, reizend als een samengesteld gezin bestaande uit 4 personen, gevraagd om 2 kamers naast elkaar, en niet op de BG te zitten. Geen van beiden kregen wij. om 15.30 konden we de kamers eindelijk in.. bedenk dat men de kamer om 10.00 hooguit 11.00 moet verlaten, mooi op tijd. Mijn vriend werd in een oude kamer geplaatst die de inrichting nog had uit de jaren 80, een vies muf hok. Slecht onderhouden ook. In de omschrijving stond dat alle kamers gerenoveerd waren. Ik zelf zat met dochter wel in een gerenoveerde kamer (303), in een ander gebouw. Contact met de reisleiding opgenomen, zij zijn zelfs naar het hotel toe gekomen. Foto’s genomen. Zij hebben ons wat dat betreft wel goed geholpen, moet ik toegeven! Mijn vriend kreeg de volgende dag een kamer bijna naast ons. Was het wél mogelijk Prima bedden, keuze uit hoofdkussen, mooie tuin. Relaxed Prachtig eiland!

• 6Hillie De Boer20-07-2019

Pas op voor studio siruis

De stank van vocht en schimmel kwam ons tegenmoet toen we binnenkwamen ,de gordijnen zwart van de schimmel, klerenkast , keukenkastjes stinkend van de schimmel het bed voelde gewoon nat zo klam en vochtig . Meteen gevraagd om een andere kamer maar helaas volgeboekt,l raar want we zagengasten vertrekken. Hostess van de touroperator heeft fotos van de schimmel gemaakt , ze zei dat je hier geen mensen in kunt zetten omdat je dan ziek wordt. We hebben maar liefst 9 dagen in dat vieze hok gezeten toen zijn we verhuisd naar de kamer erboven , ook een sombere aftandse toestand maar het stonk in ieder geval niet . Verder is bij thalassa/Silo alles er mooi en netjes fijn zwembad en bedjes . Maar ik vond het geen 2200 euro (zonder onbijt) waard . Iedere avond hoestend in een klam vochtig bed. Bij boeking gevraagd om een gerenoveerde kamer maar niet gekregen wij hadden pech en na ons zijn er weer ander mensen die de pech hebben om kamer 204 te zitten

• 7Jolanda Oosterling17-07-2019

studio in gebouw Siruis valt tegen

Studio geboekt, met 2 personen. De studio's zagen er op de site van de organisator mooi en fris uit. Wat schrokken we toen we binnenkwamen! somber en zeer sober. Dit had geen 1200 euro pp mogen kosten voor 2 weken. Gevraagd voor een andere kamer, helaas zat het vol. De reisleidster gebeld, deze kwam kijken en maakte foto's. Ze zei dat ze vrijwel geen verschil zag met de foto's van de site. Dit was natuurlijk absurd. De kamer van de onderburen was nog erger: schimmel in de gordijnen en een vochtig bed van de schimmel. Misschien zaten we in het verkeerde gebouw? het gebouw heet Sirius. Volgens de ober waren sommige kamers gerenoveerd en andere niet. Ik zou iedereen aanraden geen studio te boeken.Er zijn wel mooie kamers in het hoofdgebouw. Personeel is zeer vriendelijk. Ontbijt is prima en ontbijtzaal mooi en gezellig. Zwembad heeft heerlijke bedden. Een grote bier kost 5 euro een frisje kost 4 euro. Eten bij de poolbar is prima.

• 2018
    8Coby15-06-2018

Heerlijke vakantie

Geweldig complex in een mooie ruime tuin. Heerlijke bedden en een mooie badkamer en een ruime slaapkamer met keukentje en gratis kluis. Rustig gelegen en op loopafstand van restaurantjes, winkels en strand. Schoon en heel vriendelijk personeel. Er is een winkeltje voor de eerste benodigdheden zoals water, brood, melk enz. Klein zwembad aanwezig met ligbedden en parasols. Bar/restaurant met eenvoudige kaart voor lunch of diner. Aanrader,!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Sibien02-10-2017

Fantastisch hotel heerlijk relaxed

Wij vonden alles goed veel zelfgemaakt eten vooral de cake en ook veel voor als je vegetarisch bent Lassi zelf stelt niet veel voor lange winkelstraat met restaurants. Kamers waren prima in orde goede bedden Fijn zwembad en heerlijke tuin

Gereisd met partner in september 2017

• 8Ap en Joke24-09-2017

Fijne plek om Kefalonia te gaan ontdekken

Silo hotel is een fijne plek om te verblijven. Ruime studio's, ruime tuin, fijn zwembad, minimarkt en poolbar. De schoonmaak is prima in orde. Alles ziet er verzorgd uit en wordt goed bijgehouden. Het zwembad is prima om even af te koelen. Bij de poolbar kan je vers brood bestellen. Het eten is prima. Misten wel een gezellige bar om na het eten nog even een drankje te doen.

Wij verbleven in studio 201 op de begane grond. Een fijne studio met ruim terras. Enige minpuntje was het hoogteverschil binnen vanuit de voordeur naar het woon/slaapgedeelte. Deden 's-nachts het badkamerlicht aan en de deur op een kier om te voorkomen dat bij nachtelijk toiletbezoek je van het trapje kukelde. Verder dik in orde en fijne bedden.

De ligging is rustig. Ongeveer 10 minuutjes lopen naar de hoofdweg. Daar vind je meteen rechts aan de overkant een supermarkt. Zowel links als rechts zijn restaurants en linksaf richting Argostoli staan er een paar pinautomaten, bushalte en taxi. Lassi op zich is niet veel bijzonders. Eén lange straat met winkeltjes en restaurants.

Je kunt kiezen uit 2 grotere stranden en 1 kleintje. Wij gingen regelmatig naar het grotere strand. Daar was het wel wat drukker maar als je vroeg ging, zo rond 10 uur, kon je lekker aan de buitenrand een plekje kiezen en had je bijna geen last van mede-strandgangers. De bediening van Costa Costa liep rond voor de bestellingen. 2 bedjes en 1 parasol kosten 7 euro. Heerlijke zee, geen kiezels. Wel via de trap of de hellingproef doen.

Kefalonia is prachtig. Wel bergje op en bergje af maar dat geeft dan weer schitterende vergezichten. Omdat het hoog ligt waait het er meer dan op andere eilanden.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Fam. Roos18-08-2017

Prima complex op het prachtige Kefalonia

Silo is prachtig gelegen appartementencomplex met alles op loopafstand van de hoofdstraat van Lassi met veel gezellige restaurantjes en supermarkten, vlakbij meerdere zandstranden, en toch een gemoedelijk en rustig stukje Lassi. Alles is netjes en schoon. Bij de poolbar kun je een heerlijk koud drankje halen, of een heerlijke lunch eten. wij hadden het ontbijt erbij genomen, en was eenvoudig maar vers en lekker. veel werd vers gebakken door de dames van de poolbar. Het zwembad is heerlijk toeven op een warme dag. Een klein nadeel is dat de naastgelegen complexen ook gebruik mogen maken van het zwembad en de poolbar. Het kan dan best druk zijn, ook tijdens de lunch. De appartementen zijn schoon en netjes, hebben prima boxspring bedden. Airco moet je wel voor betalen maar die heb je echt wel nodig in Augustus met die warmte. De kluis is inbegrepen. Als je meer van het prachtige eiland wil zien raad ik aan om een auto te huren. Prima wegen en alles staat aangegeven. Er zijn veel leuke dorpjes en mooie strandjes om te ontdekken. Wij komen zeker nog een keer terug op het prachtige Kefalonia. Van ons een dikke 10 !!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10S. Offereins10-08-2017

Geweldig

Op een goede plek, duchtbij strand en centrum en tich heerlijk rustig. App Silo zijn een echte aanrader

Gereisd met partner in juni 2017

• 9P.Mondi17-09-2016

Het was daar geweldig

Alles was goed niets op aan te merken

Gereisd met partner in september 2016

• 10Sjoerdje Offereins15-09-2016

Geweldige plek

Vlakbij centrum, toch rustig gelegen en binnen loopafstand van het strand, helemaal top

Gereisd met partner in juni 2016

Aparthotel Silo info