Géén boekingskosten

Appartement info

84 Reviews over Seaview Village

• 9Frits Van Maarschalkerweerd15-06-2022

Weer fantastische ervaring

3e keer alweer Effi en Elenni kennen we alweer een tijdje Heerlijk om ze weer te zien en lekker bijpraten De ligging is top, vlak aan zee Kamer is top, airco aanwezig maar niet gebruikt en bedden zijn prima Gastvrij, heel vriendelijk , kortom mooie plek in Lassi Restaurants vlakbij en ook de supermarkten

• 9Natuur
  • 10Klaassen06-10-2021

Zeker nog een tweede keer

Geweldig appartement met zeezicht super groot balkon en rustig gelegen . Wij vonden de bedden erg hard. Maar voor de rest in een woord top

• 10Natuur
  • 9Angela24-08-2021

Fantastische plek met een heldere zee

Een auto is wel een must om wat van het eiland te zien.

• 8Ina28-07-2021

Uitstekend, lekker fris en schoon appartement!

Ik zat met mijn twee dochters in een 2-kamer appartement. Eigenlijk was het een slaapkamer met open keuken. De inrichting was licht en fris. Het appartement was schoon. De bedden sliepen goed, al was 1 van de matrassen wel aan vervanging toe (je voelde de springveren). Het keukenblok was nieuw en modern, mooier dan ik in Griekenland gewend ben. Er was een keramische kookplaat, waterkoker, broodrooster en zelfs een filter-koffiezetapparaat!!! Er was een megagroot balkon, het leek wel een voetbalveld. We moesten dit 'terras' weliswaar delen met 2 andere appartementen, maar ik heb er nooit een anders gezien. Elke 2 dagen werd er schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. Jammer genoeg heeft dit complex geen zwembad, maar wij konden gratis zwemmen bij hotel Lorenzo aan dezelfde weg. Genoeg winkels en restaurants in de buurt evenals mooie stranden. Geen receptie. Vragen kun je stellen aan de schoonmaaksters of mailen naar de eigenaresse.

• 9Kroes10-07-2019

Heerlijk verblijf

Heerlijk rustig gelegen met overal citroenbomen! Strand en hoofdstraat op loopafstand. Het appartement heeft zelf geen zwembad, maar je mag het zwembad van Hotel Lorenzo gebruiken, iets verderop tegenover restaurant Aqua Marina. Appartement is goed onderhouden, alles zag er netjes uit! Zeker de moeite waard om weer eens naar terug te keren.

• 8Germa16-06-2019

Fijne vakantie gehad lekker rustig

Verouderde appartementen. Wel goed bed. Geen receptie je loopt verloren rond bij aankomst. Iedere dag schoonmaak en handdoeken. Vriendelijke schoonmaaksters. Keuken en vooral kookplaat is aan vervanging toe. Duurde eeuwigheid om eitje te koken. Lekker eten in de vele restaurants. De vliegtuigen vliegen laag over appartement. Geen zitjes aanwezig als je moet wachten tot de bus je ophaalt. Je moet om 10 uur uit appartement wat supervroeg is. Wel een appartement waar je de koffers kunt laten en ook kunt douchen voor vertrek.

• 6Esther middeldorp03-06-2019

Nooit meer

Dat het bed zo hard is dat we zijn gaan verhuizen was niet tedoen wij vonden het vreselijk dat balkon waar je met iedereen zat maar voor dat geld kan je ook niets verwachten dus wij kiezen voortaan toch voor wat duurders

• 8Denise04-09-2018

Prima accommodatie

De ligging was ideaal. Er zijn verschillende strandjes op loopafstand.

Ons appartement (nr 12) had een mega terras. Binnen 1 minuut waren we in het zwembad. Wat een heerlijk zwembad was.

Er werd goed en regelmatig schoongemaakt!

• 5Sjaak26-07-2018

Mij niet meer gezien daar

Kort samengevat de locatie was goed dicht bij het centrum en strandje zwemmen kon je bij silo klein zwembadje dicht op elkaar wel een mooie grootte tuin waar je het bedje kon plaatsen ontbijten kon je ook bij silo voor 7 euro redelijk ontbijt ook kan je morgens broodjes halen al zijn die niet altijd afgebakken nu even over het appartement in een woord verschrikkelijk we kregen kamer 15 een kamer appartement we werden onder in een hol gezet waar we 14 dagen lang in een rioollucht sliepen het was niet te harden op de badkamer ook kwam de lucht in de slaapkamer dus op de foto s lijkt het allemaal mooi maar krijg je kamer 15 dan heb je een probleem ik hoop dat de reisorganisatie dit ook leest dan moeten ze de kamer van de lijst schrappen

• 9Dick van Braak08-10-2017

Sea View Village...een top appartementencomplex

We waren in Sea View Village in Lassi, het is een appartementencomplex met leuke appartementen. Dit was voor ons de tweede keer dat we er waren. De kamers zijn koel, de zon staat er niet op, het uitzicht is ook goed, je kijkt niet naar een blinde muur...de service is ook goed, om de dag verschoning van de bedden en handdoeken. Het ligt rustig gelegen. Vriendelijke medewerkers, behulpzaam. Ruimte voor parkeren. Zwemmen mag je bij de buren, hotel Silo..Ik heb geen onvertogen woorden...super!

Appartement Seaview Village info

• CafeNiet beschikbaar