Appartement San Lorenzo Residence

Appartement info

Meer appartement info

14 reviews over Appartement San Lorenzo Residence

• 4Govert Pruissen27-09-2017

Leuk maar toch ook Slecht!!

De locatie is prima. Slecht was ons appartement, dit had door constructiefouten Vloerverwarming! De vloer was op sommige plaatsen meer dan 40 graden C. warm en dan dag en nacht. Bij het indienen van een klacht over de vloerverwarming bleek dat dit bekend was bij de receptie, een ander appartement werd aangeboden, maar wij wilden absoluut Niet verhuizen, als compensatie kregen we 6 uur per nacht "gratis" gebruik van één van de twee airco units! Dit gaf enige verkoeling!

Het "grote" bed was klein, 140 cm x 190 cm, leuk om mee te beginnen wanneer je je eerst vakantie samen hebt, maar te klein na ruim 40 jaar huwelijk. De z.g. bedbanken: 180 cm x 80 cm, dus ook veel te klein om comfortabel op te slapen.

Het a la carte ontbijt, één keer, was kwalitatief best in orde, alleen duurde ruim Vijf kwartier, alles werd met tussenpauze geserveerd waardoor het Engelse ontbijt geheel was afgekoeld, voordat het brood/toast geserveerd werd, zelfs na diverse keren vragen om het brood!!

Hierna zelf voor ons ontbijt gezorgd, vers brood in de supermarkt direct in de buurt.

Wat erg goed was, was de schoonmaak van ons appartement (uitzonderlijk Goed!!) Het gehele complex werd erg goed onderhoud gegevens en schoongemaakt.

Gereisd met partner in september 2017

• 9annemarije130-06-2017

fantastisch

Prima appartement. Zeer vriendelijke en behulpzame receptioniste. Schoon en alles aanwezig. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Lassi is een leuk plaatsje met veel restaurantjes en winkeltjes.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 7Hans en Jeannette02-10-2016

Kleine studio maar wel alles aanwezig

Wij zaten in studio 22, vlak naast de cv ketel die telkens aansloeg als er iemand ging douchen, wat irritant was. Ook de airco van je buren maakte redelijk veel geluid en de studio was voor ons eigenlijk te klein. Lassi zelf is een rustige tot saaie stad, terwijl Lassi de meest toeristische stad van het eiland is.

Gereisd met partner in september 2016

• 9riky05-09-2016

fantastisch

Wij zijn in San Lorenzo Village geweest. alles is geweldig. Elke dag schoonmaak, zelfs de afwas. Ruime appartementen. Mooi opgezet apppartementencomplex. Voor de kinderen kan het zwembad iets uitgebreider. Daartegenover is het geweldige strand van Lassi maar 300 meter lopen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Pepping22-07-2016

Zeer schoon, geweldig!

Dichtbij markis gialos beach gelegen, een super mooi strand. Groot appartement, met 2 badkamers. Elke dag werd onze kamer schoongemaakt en kregen wij schone handdoeken. Het zwembad vonden wij iets minder, maar aangezien je dichtbij het strand zit, vonden wij dit geen probleem. Wij hadden inclusief ontbijt, je kon hierbij kiezen van de kaart. Erg vriendelijke medewerkers. Douchekraan ging kapot en dit werd direct gemaakt.

Verder Kefalonia echt een mooi eiland, Argostoli een leuke stad. Verder een auto gehuurd, Myrthos beach (voor 11 uur heengaan), Assos en Fiskardo echte aanraders. Al met al een leuke vakantie gehad, Top! We gaan zeker een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9ineke21-08-2011

schoon, ruim, prachtig

heerlijk rusitig appartementencomplex,kleinschalig, zwembad in de tuin, altijd voldoende ligbanken en parasols, soms waren wij de enige in het zwembad, app. werd elke dag schoongemaakt, en kreeg je schone handdoeken. De plaats Lassi heeft leuke restaurantjes, paar winkeltjes en verschillende strandjes.Omgeving is erg mooi, de hoofdstad Argostoli maar 4 km verderop en het eiland zelf is overweldigend mooi. De bevolking zeer vriendelijk.....zeker een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 9kroesentjes15-08-2011

rust en ruimte

Rustig complex. Wij hadden een ruim appartement, maar dat verschilt nogal. 2 slaapkamers en nog 4 slaapplaatsen in de kamer/keuken. 3 badkamers waarvan 2 erg klein maar toereikend. Om de dag schone handdoeken en beddengoed. Schoonmaak elke dag. We waren erg tevreden over locatie(een klein paradijsje!) en het appartement.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Roggies30-07-2011

Zeer schoon en luxe voor griekse begrippen

Goede ligging nabij het (zand)strand, restaurants en barretjes van Lassi. Dagelijkse schoonmaak (geen half werk) en vaker schone handdoeken dan thuis. Zwembad misschien niet erg groot maar erg goed onderhouden, net als het gehele complex. Airco tegen betaling van EUR 0.50 per uur. Bij het complex hoort een restaurant waar je een snack of drankje kan halen maar ook lunch of diner prima kunt nuttigen. Wij hadden kamer 8 aan de zijkant van het complex (BG) met een heerlijk rustig eigen terras met de hele dag zon en/of schaduw net wat je wenst. Gasten uit zowel NL als Scandinavië. We hadden reeds in januari geboekt, prijs was meer dan wij als doorgewinterde Griekenlandgangers gewend zijn maar achteraf kunnen we zeggen dat we ook waar voor het geld hebben gekregen. Neem wel goede maatregelen tegen muggen, niet alle kamers hebben een hor. Je ziet de muggen niet, maar de plakaten op je benen de volgende morgen verraden genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9G.Dekker30-06-2011

Prachtig!

Alle appartenmenten zijn binnen helemaal vernieuwd. En buiten was het prachtig met een tuin en palmbomen. Het zwembad was schoon met heerlijk ligbedden. Een aanrader. Ook omdat je de weg oversteekt en dan in verschillende richtingen naar het strand kon lopen.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Gerrit en Dinie17-06-2011

zou zo weer gaan.

Appartementen San Lorenzo aan de doorgaande weg van Lassi naar Argostoli. Geen last van het verkeer, schoon en mooi complex in een goed onderhouden tuin met zwembad. Appartementen compleet en erg netjes. Op loopafstand zijn supermarkten, restaurants, verhuur van auto's en scooters/motoren. Zandstrand van Makris Gialos op 400 meter, watersportactiviteiten en verhuur ligbedden, douche, toilet en strandbar. Vanuit Lassi kun je met auto/scooter overal op het eiland naar toe. Goede wegen en voldoende uitzichtpunten voor prachtige foto's. Kortom een fantastisch vakantie-eiland. Jeepsafari en een suncruise gedaan en geweldig genoten.

Gereisd met partner in juni 2011

Appartement San Lorenzo Residence info