Hotel Princess

Hotel Princess
8,5

4 tips over Hotel Princess

Clair, 31-7-2014
Huur een auto en ga het eiland bekijken, strandjes ontdekken. En ga een keer dineren in het dorpje vlak bij het hotel. Heerlijk eten voor goede prijs. Ow ja, de cocktails in het hotel zijn ook heerlijk;)!!
Ineke van der Jagt, 18-9-2013
Lekker eten bij Panos in restaurant Phaedra, prijs kwaliteit verhouding is prima en het eten is er heerlijk. Hier kun je nog rustig zitten en op je gemak eten.
De best, 5-8-2013
Auto huren ivm de afstanden naar de overige toeristische plaatsen en ga zelf op zoek naar excursies,deze worden overal aangeboden (engels talig) maar zijn vele malen goedkoper dan via de touroperator! 80% vd toeristen is engels en weinig jongeren

We hebben een aantal aanbieders voor Princess voor je op een rij gezet:

Ellen Nap, 23-9-2012
Tzirtaki restaurant heel goed en elke woensdagavond live muziek. We hebben eigenlijk nergens slecht gegeten. Buthlers house wel wel vrij duur. Over het algemeen is Kefalonia een wat duurder eiland.

We hebben een aantal aanbieders voor Princess voor je op een rij gezet: