Géén boekingskosten

GriekenlandKefaloniaLassi

7.5GoedScore uit 17 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

17 Reviews over Princess

• 4M.15-09-2019

Antiek Oud een |Bouwval

Veel trappen , hotel is voor |Nederlandse begrippen heel oud, bedden boven etage te klein en te hard, kamers te klein bovenste etage, alles is verroest en vies of zit onder 6 lagen verf dat afbladdert, ontbijt met heel oud brood en vieze bonen in tomatensaus met veel water, cake alles is droog, fruit schimmelt in de fruitschaal, geen aanrader super Slecht.

• 5C. Slager02-07-2019

Wat je ziet is niet wat je krijgt.

Klein schalig hotel, oogt netjes. Personeel is vriendelijk. Badkamers ( verschillende kamers gehad) moeten hoog nodig gerenoveerd worden !! Zeer klein, je moet of in een badkuip staan douchen, of in een hele kleine douche cabine, zonder een houder voor zeep of shampoo, bukken in douche cabine gaat niet lukken, het is dus echt behelpen. Badmeubel verkeerd in slechte staat, oppervlakte badkamer 1,20 bij 1,80. In onze 1st kamer stond een heel klein bed, 2de kamer had een prima bed. Niet alle kamer zijn gerenoveerd. Let op, foto's op site komen absoluut niet overeen met de werkelijkheid. Ontbijt is zeer zeer karig. Personeel zegt zelf dat de hotelkamers hoog nodig gerenoveerd moeten worden. De ligstoelen bij het zwembad zijn behoorlijk doorgezakt, handdoeken voor zwembad of strand moet je huren, je betaald dus borg en huur. Al met al absoluut geen 3 sterren waardig. Voor mensen die minder mobiel zijn is dit geen goede keuze.

• 7Hans05-06-2019

Net leuk basic hotel als uitvalbasis in Kefalonia

Eenvoudig net hotel in Lassi. Kamer was akkoord; erg klein balkon(1 1/2 bij 1 1/2). Er zijn kamers met groter balkon. Hadden half pension. Ontbijt was karig maar oke. (alleen de melk smaakte erg vies). Het eten van de kaart was prima. Vanaf je hotel loop je zo Lassi in waarbij je allemaal restaurantjes hebt en leuke drinkgelegenheden met soms muziek. Je kunt met 2 p. voor 20 euro uit eten in Lassi. Mooi strand voor de deur. Voor een bedje met parasol betaal je 8,50 of de iets luxer 12,50. Binnen een half uur lopen naar de hoofdstad Argostoli. De bus gaat enkel voor 1,80. Laatste bus terug om 21.30 uur. Leuke plaats. Wij hebben het hotel als uitvalsbasis gebruikt om Kefalonia te ontdekken per motorscooter (20 euro p.d. met 7 euro benzine). We hebben in 5 dagen alle grotere plaatsen op het eiland bezocht. De moeite waard. Fiskardo was klein en erg mooi. Voor verblijf is Lassi/Argostoli wel erg leuk/levendig.

• 7Lenie04-06-2019

Goed hotel. Ligging prima.

Goed hotel voor goede prijs. Kamers nogal basic maar schoon. Ontbijt redelijk. Het brood moet je roosteren, anders oud. Leuk zwembad met terras en barretje. De leuke barkeeper maakt het gezellig. Het dorp Lassi stelt niets voor. Een lange straat met aan weerszijden restaurants en souvenirwinkeltjes. Ik miste een gezellig pleintje, haventje o.i.d. Geen sfeer. Ook geen Griek te bekennen, alleen toeristen. Agropoli, op 3 km afstand, is wel aardig. Ik miste op Kefalonia de echte Griekse dorpjes/haventjes.

• 9Tamara08-10-2018

Niet meer over nadenken, meteen doen!

Super hotel, aan de rand van Lassi en recht tegenover 1 van de mooiste stranden van Kefalonie, Makris Beach. Kamer is gewoon een normale hotelkamer, kleine badkamer met bad en douche in het bad. Iedere dag schone handdoeken. Ontbijtbuffet is elke dag hetzelfde maar wel erg veel keus. Zwembad is een bak water van 25 bij 5 meter. Lekker om even in te plonzen na een dag sightseeing.

• 10Kefalonia201715-08-2017

Erg vriendelijk personeel

Iedereen spreekt goed engels en ik zeer vriendelijk en behulpzaam. Genoeg restaurants in de buurt en de bushalte naar de hoofdstad is bijna voor het hotel. Ook het strand is aan de overkant van de weg (wel een stukje naar beneden lopen) de kamer is niet erg groot, maar voor Griekse begrippen wel goed en netjes.

• 7Willeke25-09-2016

Goed hotel, maar saai dorpje

Keurig schoon hotel met vriendelijke bediening. Mooi zwembad en vlak bij een (helaas erg druk) strand. Het ontbijt was op Engelsen gebaseerd en niet echt uitgebreid. De balkons waren klein en het barretje is niet gezellig. Het dorpje is een beetje saai. Een lange rechte weg met wat supermarkten en veel restaurants. Voor 6 euro ben je echter zo in agrostolli met een taxi. Deze zijn volop aanwezig. Ook gaat er een lijnbus. Een aanrader is restaurant Zorba met live muziek en dans en goed eten. Ook bij Butlers kun je lekker eten.

• 7Joris-en-Irma30-08-2015

Voldoende hotel.

Hotel oogt aan buitenkant mooi. Kamer is schoon en netjes. Genoeg opbergruimte. Boek een kamer met balkon aan zwembadzijde. andere zijde zijn te klein. Gratis kluisje met sleutel. Badkamer is verouderd. Ontbijtbuffet niet heel uitgebreid maar voldoende. Strand badhandoek van hotel eenmalig €5,- Personeel is ingetogen en niet spraakzaam. Geen dranklijst met type cocktails bij de zwembadbar. Zwembad tot 2.80m diep. Ligging hotel is bij zeer druk populair Makris Gialos strand. Hutje mutje liggen. Het zandstrand is niet lang en ook niet breed. Op tijd naar het strand als men een bedje wil huren! Strandtent is met zelf service bediening. Hotel ligt aan het begin van Lassi. Rechts van het hotel 2 supermarkten. Aan beide zijde van de nette straat zit een trottoir welke geschikt is voor kinderwagens enz. In de straat naar rechts veel restaurants (en enkele souvernirshops) die zeer netjes zijn en ruim van opzet.

• 3Bart Willemsen26-07-2015

Bellaberde service en onvriendelijk personeel.

In de basis is dit een prima Grieks hotel met zwaar gedateerde kamers en services. Wat enorm tegenviel is de kwaliteit van het personeel. Lomp, grof en weinig respect voor de gasten. Bij reclame van lekkende airco op de Electra (plas water in de stroom) slechte reacties. Vaak geen handdoeken en bij vraag continue een negatieve ervaring. Het vnl oost Europesche personeel kijkt chagrijnig en doen hun mond niet normaal open. Het karige ontbijt (inbegrepen) is fantasieloos en vaak na een uurtje al weinig beschikbaar. De hotelbar is het duurste van de omgeving en het eten is erbarmelijk slecht. Mijn advies : Niet doen!

• 10Clair31-07-2014

Prachtig hotel! (schoon en vriendelijk personeel)

Wij vonden het een prachtig hotel. We zijn zeer zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Ook de rest van week heeft de gastvrouw ons heel goed en vriendelijk geholpen met onze vragen. Bijv het regelen van een huur auto. Ook uitleg gekregen over waar de mooiste plekjes op het eiland zijn om met de auto te gaan bekijken. Echt zeer te spreken over haar vriendelijkheid! Verder vonden wij het hotel prachtig! mooi zwembad met een gezellige bar waar heerlijke cocktails gemaakt worden. De kamer was ook goed. Hij was schoon(vinden wij het belangrijkst) en had airco. Een balkon met uizicht op de zee. We hebben hier verschillende avonden heerlijk gezeten voor we naar bed gingen. Ook de ligging is perfect. Dichtbij een prachtig strand, met witte loungebedden en restaurantje. Ze komen je lunch naar je ligbedje brengen! mooie blauwe zee.. ook het dorpje is een aanrader. Kun je lopend naar toe, je kunt er heerlijk dineren voor een hele goede prijs! Kortom, een heerlijk verblijf gehad in Princess

Hotel Princess info

• RestaurantsBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar
  • HalfpensionBeschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar