Hotel Princess

12 reviews over Hotel Princess in het Nederlands

Erg vriendelijk personeel

Kefalonia2017
15-8-2017

Iedereen spreekt goed engels en ik zeer vriendelijk en behulpzaam. Genoeg restaurants in de buurt en de bushalte naar de hoofdstad is bijna voor het hotel. Ook het strand is aan de overkant van de weg (wel een stukje naar beneden lopen) de kamer is niet erg groot, maar voor Griekse begrippen wel goed en netjes.

Goed hotel, maar saai dorpje

Willeke
25-9-2016

Keurig schoon hotel met vriendelijke bediening. Mooi zwembad en vlak bij een (helaas erg druk) strand. Het ontbijt was op Engelsen gebaseerd en niet echt uitgebreid. De balkons waren klein en het barretje is niet gezellig.

Het dorpje is een beetje saai. Een lange rechte weg met wat supermarkten en veel restaurants. Voor 6 euro ben je echter zo in agrostolli met een taxi. Deze zijn volop aanwezig. Ook gaat er een lijnbus.

Een aanrader is restaurant Zorba met live muziek en dans en goed eten. Ook bij Butlers kun je lekker eten.

Voldoende hotel.

Joris-en-Irma
30-8-2015

Hotel oogt aan buitenkant mooi. Kamer is schoon en netjes. Genoeg opbergruimte. Boek een kamer met balkon aan zwembadzijde. andere zijde zijn te klein. Gratis kluisje met sleutel. Badkamer is verouderd. Ontbijtbuffet niet heel uitgebreid maar voldoende. Strand badhandoek van hotel eenmalig €5,- Personeel is ingetogen en niet spraakzaam. Geen dranklijst met type cocktails bij de zwembadbar. Zwembad tot 2.80m diep. Ligging hotel is bij zeer druk populair Makris Gialos strand. Hutje mutje liggen. Het zandstrand is niet lang en ook niet breed. Op tijd naar het strand als men een bedje wil huren! Strandtent is met zelf service bediening. Hotel ligt aan het begin van Lassi. Rechts van het hotel

2 supermarkten. Aan beide zijde van de nette straat zit een trottoir welke geschikt is voor kinderwagens enz. In de straat naar rechts veel restaurants (en enkele souvernirshops) die zeer netjes zijn en ruim van opzet.

Vakanties.nl

Bellaberde service en onvriendelijk personeel.

Bart Willemsen
26-7-2015

In de basis is dit een prima Grieks hotel met zwaar gedateerde kamers en services. Wat enorm tegenviel is de kwaliteit van het personeel. Lomp, grof en weinig respect voor de gasten. Bij reclame van lekkende airco op de Electra (plas water in de stroom) slechte reacties. Vaak geen handdoeken en bij vraag continue een negatieve ervaring. Het vnl oost Europesche personeel kijkt chagrijnig en doen hun mond niet normaal open. Het karige ontbijt (inbegrepen) is fantasieloos en vaak na een uurtje al weinig beschikbaar. De hotelbar is het duurste van de omgeving en het eten is erbarmelijk slecht. Mijn advies : Niet doen!

Wij vonden het een prachtig hotel. We zijn zeer zeer vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Ook de rest van week heeft de gastvrouw ons heel goed en vriendelijk geholpen met onze vragen. Bijv het regelen van een huur auto. Ook uitleg gekregen over waar de mooiste plekjes op het eiland zijn om met de auto te gaan bekijken. Echt zeer te spreken over haar vriendelijkheid! Verder vonden wij het hotel prachtig! mooi zwembad met een gezellige bar waar heerlijke cocktails gemaakt worden. De kamer was ook goed. Hij was schoon(vinden wij het belangrijkst) en had airco. Een balkon met uizicht op de zee. We hebben hier verschillende avonden heerlijk gezeten voor we naar bed gingen. Ook de ligging is perfect. Dichtbij een prachtig strand, met witte loungebedden en restaurantje. Ze komen je lunch naar je ligbedje brengen! mooie blauwe zee.. ook het dorpje is een aanrader. Kun je lopend naar toe, je kunt er heerlijk dineren voor een hele goede prijs! Kortom, een heerlijk verblijf gehad in Princess

Fijn hotel, dicht bij het strand

Jan en Ineke
18-9-2013

Gisteren teruggekomen van een fijne vakantie op Kefalinia. Mensen in hotel zijn zeer vriendelijk en bereid om van alles voor je te regelen. Kamers aan zwembadzijde hebben groter balkon. Wij zaten aan de andere kant en daar is het balkon te klein om met 2 personen te zitten. Mijn man was die week geopereerd aan zijn knie, wij zaten twee hoog, en na mijn vraag of wij een andere kamer met groter balkon en iets lager konden krijgen, deed Elena alle moeite voor ons. Al na twee dagen mochten wij kamer 21, zwembadzijde en 1 hoog betrekken. Wij konden gewoon naar het strand en konden de ingepakte koffers op de kamer laten. Toen wij terug kwamen was alles geregeld voor ons. Toppie! Wij hebben heerlijk gegeten bij Phaedra. Panos doet zijn uiterste best om het zijn gasten naar het zin te maken. Ook kregen wij ruim de tijd om op ons gemak te eten.

Zeer fijn en gastvrij hotel

Ineke van der Jagt
18-9-2013

Wij waren hier 11 dagen en hebben het heerlijk gehad. Kamers wel wat gedateerd en niet heel groot maar super schoon. Kamers aan zwembadzijde hebben groter balkon, andere zijde is het balkon te klein. Gevraagd of wij een andere kamer konden krijgen omdat wij hoog zaten en mijn man net aan zijn knie was geopereerd. Al na twee dagen kregen wij een andere kamer, werd direct op gereageerd door Elena,

( dame achter de balie ) en deze was met een prachtig uitzicht. Dit betrof kamer 21 en wij hebben hier dan nog heerlijk van kunnen genieten. Ontbijt voor Griekse begrippen heel goed te noemen. Drie dagen een auto gehuurd, is echt een aanrader. Wij zijn al op heel wat eilanden geweest maar dit was toch wel helemaal super!

Dit gunstig gelegen hotel ziet er zeer net uit,goed verzorgd en dagelijks schoonmaak vd kamers. Enige minpunt zijn de zwaar verouderde kamers en badkamer,deze zijn echt aan vervanging toe. Aan de buitenkant is princess een plaatje om te zien met uitstekend onderhoud,daarentegen zijn de kamers nog geen 2 sterren waardig! Het eiland is echt prachtig,maar autohuur is wel aan te raden want lassi zelf heeft niet heel veel te bieden! Ondanks de kamers zouden wij toch zeker terug komen op dit prachtige eiland en bij princess vanwege de gastvrijheid van het personeel. Tip; bezoek de plaatsjes Fiskardo,Assos en Sami en het prachtige myrthos beach met spierwit strand en geweldig mooi water,nogmaals een auto huren is echt noodzakelijk op dit eiland waar de wegen goed zijn,met veel bochten door de bergen! Onze conclusie is dat wij hier snel nog eens terug komen op het mooiste eiland van Griekenland e.o. Een echte aanrader!!!

fantastisch plek

Ellen Nap
23-9-2012

Een geweldig goed hotel en hele goede service. Elke dag werd de kamer goed schoon gemaakt en kregen we schone handdoeken. We hadden prima bedden. Het hotel licht tegenover een heel mooi strand en is goed te bereiken. Geen heuvel waar je op moet. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt voor griekse begrippen goed.Jammer dat er voor kinderen geen kinderbadje is. Maar wij waren met twee volwassene.

Uitstekend hotel

Giedfraats_1
14-7-2012

Hotel Princess in Lassi is een zeer aan te raden hotel, goed gelegen met uitstekende service, prima ontbijt. De ligging is lekker dicht bij de luchthaven( 6 km ) het restaurant is pima als je er wilt eten. Wij vinden het leuker om elders restaurantjes te gebruiken . De kamers worden prima schoongehouden met regelmatig nieuw beddengoed en dagelijks handdoeken etc. Mooi zwembad en leuke bar erbij die tot laat open is.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Princess in Lassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Princess scoort een 7.57 uit 10 op basis van 12 reviews.