Kleine hotelsWeer vandaag24°15°

26 reviews over Hotel Lorenzo in het Nederlands

Geweldig

Abibi,
7-7-2018

Geweldige ligging nabij mooie zandstranden. Heel gezellig hotel met prima service. Top tijd gehad. Dichtbij meerdere restaurants in het centrum. Huur een auto en bewonder dit hele mooie eiland.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Taartaar,
6-7-2018

Heerlijk schoon, gezellig appartementencomplex. Met een groot zwembad en voldoende ligbedjes. In het centrum van lassi en op een paar minuten van het strand. Wij hebben nog nooit een appartement gehad die zo schoon was! Het enige min puntje is de badkamer. Heel erg klein en dan met name de douche. Het appartement verder is heerlijk groot. Ook kan je bij het zwembad heerlijk lunchen en drankjes bestellen! Kortom, top week!

Gereisd met partner in juli 2018

leuke plek renovatie kamers noodzakelijk

Klees,
20-8-2017

Mooi hotel op een leuke plek alleen jammer dat de bedden echt super slecht zijn na twee dagen weet je niet meer hoe je moet liggen . Douche gaat prima alleen kun je dan beter maar beneden gaan bij het zwembad want die op de kamer is echt heel trist alles is echt al jaren aan vervanging toe en ik vind het ongemakkelijk om in een ruimte van 60x60 te douchen.Ontbijt moet je niks van verwachten was ons al gezegd maargoed zal wel prima zijn denk je dan , nog het was echt niks één soort brood jam kaas en om de dag werd er afgewisseld tussen plakjes komkommer of een geklookt ei met zo'n groene dooier. De plek is echt leuk een gezellig er is genoeg te doen voor een leuke vakantie , maar voor ons was dit toch wel het slechtste hotel ooit

Gereisd met partner in augustus 2017

Tinkerbell,
8-7-2017

Heel goede bediening en een gezellige bar juf Effie. Altijd in voor een praatje en een geintje. Uiteraard ook met goede info voor wat te doen. Schone kamers met schone handdoeken. We hebben een leuke tijd gehad.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

Michel,
2-7-2017

Prima hotel, op een mooie locatie. Dichtbij het vliegveld. 3 minuten lopen naar het strand. Diverse leuke eettentjes en cocktailbarretjes op loop afstand. Ontbijt is niet bijzonder, maar voor ons voldoende. Op de avondreceptioniste na heel erg vriendelijk personeel. En mocht je laat vertrekken is er een mooie gelegenheid om nog even te douchen, met gebruik van de handdoeken van het hotel. Ook nog even een compliment voor Fenna van touroperator voor haar hulp die ik even nodig bleek te hebben, top!

Gereisd met partner in juni 2017

Goed verzorgd en rustig hotel, prima!

Brigit Wichmann
30-6-2016

Mooie locatie, alles prima geregeld. Ontbijt eenvoudig maar goed verzorgd en lekker! De dames bij de receptie doen er alles aan om jou vragen te beantwoorden, ze zijn erg vriendelijk! Kamer werd prima schoongemaakt! Vlakbij Hotel Lorenzo keuze uit genoeg mooie stranden. Lassi heeft een gezellige hoofdstraat met een grote keuze aan restaurants. In de omgeving genoeg te zien, wij hebben het wandelend, met een scooter en met de auto gedaan. De auto hebben we gebruikt om naar het noorden en zuiden te gaan. Naar Argostoli loop je via de hoofdweg in ongeveer 20 minuten. Je kunt ook een mooiere route wandelen via een zijweg van de hoofdweg maar daar doe je een stuk langer over, maar zeker de moeite waard! Genoeg schildpadden te zien wanneer de vissers ,s-morgens terugkomen van de vangst in de haven van Argostoli. Kefalonia is een mooi rustig eiland met niet teveel toeristen, mooie natuur, mooie stranden, leuke knusse plaatsjes, en super vriendelijke bewoners.

Schoon en centrale ligging

Jolanda Thoen-vos
22-6-2016

Schoon hotel als je mooi uitzicht wil hebben moet je met zeezicht boeken even naar boven lopen en je kan te kust en te keur eten probeer zeker een keer de steenoven pizza's zijn echt heel lekker ontbijt erg simpel lassie is een grote straat wel erg gezellig wij hebben de zwaluw uit zien vliegen was een mooi gezicht het eiland is mooi groen met veel bezienswasrdigheden

heerlijk hotel

jet ruud
15-6-2016

Lorenzo wordt geheel door dames geleid en dat is te merken: niets is teveel voor de gasten, en de dames zijn onderling ook erg op elkaar gesteld. Zeer schoon hotel, op de bovenste verdieping met de appartementen kun je je deuren aan 2 kanten openzetten, het heeft een heerlijk zwembad met bedjes en stoeltjes met parasol (soms wel vroeg opstaan om er nog 1 te krijgen want dit hotel is vaak volgeboekt). Door de speciale open bouw staat er overal een briesje. Er nestelen ook zwaluwen in/aan het hotel. Heuveltje op en je staat in een gezellige straat (Lassi heeft geen dorpsplein) met veel goede restaurants en een supermarkt t.o het hotel. Heuveltje af voor strand met bedjes en eettentje. Taxi en bushalte zijn daar ook. Wij vonden zelf Lassi erg leuk omdat het compact en overzichtelijk is, Argostoli is wat groter en een havenstad, naar Lassi ga je eerder als je vooral culinair wilt genieten en relaxed aan het zwembad/strand wilt zitten. Vnl. Engelse en Nederlandse gasten en wat Scandinaviërs. Ontbijt basic maar voldoende. Als je laat terugvliegt mag je je koffers in de hal zetten en de hele dag blijven, er zijn douches om je nog even op te frissen.

Heerlijke vakantie gehad.

Nelleke
13-6-2016

Prima ligging, dichtbij supermarkt, restaurantjes en strand. Goede uitvalsbasis en fijn hotel met gemotiveerd en lief personeel, wat er alles aan doet om je een fijne vakantie te bezorgen. Er is een heerlijk zwembad met zonnebedden en parasols...en zelfs een grasveld waar je, als je wilt, in de schaduw onder een boom kunt liggen. Okay, de kamers zijn wat gedateerd, maar voor ons absoluut geen probleem omdat je er immers enkel slaapt. Vind je dat wel vervelend kies dan voor een duurder hotel, want de prijs/kwaliteit is uiteraard naar verhouding. Ik ga persoonlijk nooit terug naar dezelfde bestemming, mocht dat wel zo zijn dan kies ik weer voor hotel Lorenzo, een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Prima hotel met een goede ligging, een mooi zwembad met goede poolbar en aardig en behulpzaam personeel. Diverse restaurantjes zijn op loopafstand. Een auto huren is aan te raden. Het eiland leent zich er voor om (per auto) ontdekt te worden. Petani-beach was ons favoriete strand, maar er zijn veel andere prachtige baaitjes! Veel Engelse toeristen in Lassi. Argostoli is een levendig plaatsje met een leuk haventje. Kortom: een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lorenzo in Lassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lorenzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.