Aparthotel Irilena

GriekenlandKefaloniaLassi

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Irilena voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 20 reviews
+20/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 20 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
Meer aparthotel infoTonen op kaart

20 Reviews over Irilena

• 9Rob15-09-2021

Mooie maisonette.

We hadden een mooie maisonette nr 14 met twee balkons. Voor Griekse begrippen erg netjes ingericht. Het uitzicht was geweldig, maar als je beneden in het gebouw zit zie je alleen bomen en huizen. Weinig privacy op de balkons. Vanaf de weg een hele klim zoals al vele malen gezegd. Wij hadden een auto gehuurd maar aangezien de weg naar boven smal bochtig en steil was moest je in de eerste versnelling met flink gas naar boven en vooral niet stoppen. Bij het gebouw is een piep kleine parkeerplaats waar vier autos konden staan en waar je met veel moeite kon draaien om weer weg te komen. Daarbij komt nog dat waar de auto stond de parkeerplaats naar beneden afliep en als je niet oppaste je tegen een schamel hek aanzet. Een enorm gat in de weg maakte het compleet. Schandalig aangezien dit best verbetert kan worden.

• 9Jolanda23-07-2019

Het is erg mooie en rustige bestemming. Appartementen mooi ,goed onderhouden en schoon . Alleen iets minder geschikt voor mensen die moeilijk te been zijn omdat appartementen op een heuvel ligt en je dus aardig moet "klimmen" maar het eiland verder echt een aanrader

• 7Rob08-07-2018

prima appartement, fantastisch uitzicht

Twee weken verbleven wij in app. Irilena. Het uitzicht is fantastisch. De klim naar boven minder. Goede bedden, ruime douche en toilet. Schoonmaak kan beter. Aardige eigenaar. In Lassi geen bakker te vinden. Je kan na 8.00 uur broodjes halen bij supermarkt Dolphin. 2 puntjes of bolletjes verpakt voor 1 euro. Let op dat je verse hebt! Ga eten bij Ionio, het is daar perfect! Prima vakantie gehad!

• 8Anita15-06-2018

Prima appartement met een super uitzicht

Heerlijk 2 kamer appartement, geen tv, kleine bad kamer en slaapkamer. In woonkamer staan 2 eenpersoonsbedden, die lagen beter. Prachtig uitzicht, wasrek, groot balkon. Voldoende kastruimte. Voor dit appartement moet je flink klimmen, wat nooit went. Lassi, is een straat met winkels en horecagelegenheden. Diverse stranden, waarvoor je ook moet klimmen. Kefalonia is de moeite waard. We hebben relaxcruise gemaakt met de Lady O, aanrader. Super restaurant is Oskars.

• 7peter en hetty06-06-2017

redelijk

app. irilena is n leuk app.mentencomplex.... maar als je in de studio,s zit is t uitzicht echt niet wat omschreven staat op n enkele na. de 2 kamer app. hebben n beduidend beter uitzicht,maar bij alle app.is de privacy zeer gering.. de steile ligging was voor ons geen probleem,ook de eigenaar is aardig en behulpzaam.. p s de app. zijn wel aardig ingericht ondanks dat ze vrij klein.. ook wil even de aandacht vestigen op de plaats ,,lassi, ..nadelen.. langgerekt plaatsje met div.winkeltjes en taverne,s,en geen enkele backery in lassi,en n vry drukke weg... ..voordelen..centraal gunstige ligging om t eiland te verkennen, ook n paar schitterende stranden in lassi.. tot slot kefalonia is n prachtig eiland om lekker per auto te verkennen..

• 9Harpij05-10-2016

Top Locatie

Net terug van 11 dagen Irilena appartementen. Verbleef in Studio 19. Prima studio, basic, maar alles aanwezig wat je nodig hebt. Geweldig uitzicht over zee. Was iedere dag weer volop genieten van het uitzicht. Enthousiast ontvangen door de eigenaar en erg vriendelijk personeel. Iedere dag een werd de studio schoongemaakt.Lekker matras voor Griekse begrippen. Je kunt goed relaxen en genieten van het mooie uitzicht in de gemeenschappelijke tuin.

Genoeg restaurantjes, winkeltjes en strandjes in de buurt. Ga vooral eens eten Sto Psito, heerlijke eten en geweldig uitzicht over zee (afstand +/- 200 aan de weg die parallel loopt aan de hoofdweg naar Argostoli bij Dolphin supermarket). En dan de steile weg richting het complex. De klim is even wennen in het begin, maar goed te doen als je je tempo maar aanpast.

• 9Truus10-09-2016

Fantastich

Prachtig appartement. Zeer vriendelijke eigenaar en super schoon appartement. Ligging en uitzicht fantastisch. Airco niet nodig omdat het appartement erg dikke muren heeft terwijl de buiten temperatuur niet beneden 30gr. was tijdens ons verblijf. Ook erg rustige ligging. De klim naar boven valt mee het is maar een klein stukje bergop. Heerlijke vakantie gehad.

• 9Wilco van Luik18-07-2016

Een hele dikke aanrader!!

Zoals de titel al zegt, een hele dikke vette aanrader Irilena. Wij moesten wel even zoeken in ons huurautootje. Staat niet echt heel goed aangegeven, maar na even gevraagd te hebben toch gevonden. De "eigenaar" stond ons al op te wachten en gaf ons een hartelijk welkom. Sleepte de koffers mee naar ons appartement (appartement 14) en deze zag er voor Griekse begrippen erg mooi uit. Leuk de 2 balkonnetjes, lekker ook echt een twee persoonbed en prima keuken/douche. Airco is een absolute must (€35,-) en kluisje (€10,-) is ook ideaal. Er zaten veel Nederlanders rond ons, maar toch was het erg rustig. Jacuzzi is heerlijk om na een stranddag even af te koelen. Het stijle pad naar boven is redelijk te doen, onderaan het pad is een winkeltje waar je je boodschappen kunt doen. Lassi is een ideaal uitgangspunt op het eiland. Aan de "Bar" street zijn veel restaurantjes en coctailbarretjes. Phaedra en Butlers zijn aanraders. Daarnaast is XI Beach een heerlijk strand en Assos een fantastisch dorp

• 7Anna24-09-2015

Prachtig uitzicht !

Wat een klim ! Een prachtig uitzicht ,maar in die hitte naar boven valt niet mee . Maar het eiland is prachtig . En niet te vergeten de schildpadden . En een scooter huren of auto is wel een must !

• 9Anne06-09-2014

Heerlijk genieten!

Eind augustus hier naar toe geweest met partner, allebei in de 20 jaar. We hebben het fantastisch gehad in onze maisonette (kamer 14). Leuk ingericht, schattige luikjes voor de ramen en een ruim balkon. Het uitzicht op zee is prachtig. Het is even een klim naar boven, je komt met gespierde kuiten terug, maar dat ben je zo weer vergeten. Alleen vervelend als je dus slecht ter been bent of liever lui dan moe ;) Service is super, om de 3 dagen nieuwe handdoeken en de afwas werd gedaan...! Ook heel vriendelijk en zorgzaam. Één keer gebruik gemaakt van de jacuzzi, op de laatste dag, maar dat hadden we zeker vaker moeten doen. Dus ook een leuk appartementcomplex voor jongeren stellen die van rust en ontspanning houden :)

Aparthotel Irilena info

Building information