Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag19°10°
7,5

18 reviews over Aparthotel Irilena in het Nederlands

Twee weken verbleven wij in app. Irilena. Het uitzicht is fantastisch. De klim naar boven minder. Goede bedden, ruime douche en toilet. Schoonmaak kan beter. Aardige eigenaar. In Lassi geen bakker te vinden. Je kan na 8.00 uur broodjes halen bij supermarkt Dolphin. 2 puntjes of bolletjes verpakt voor 1 euro. Let op dat je verse hebt! Ga eten bij Ionio, het is daar perfect! Prima vakantie gehad!

Gereisd met partner in juni 2018

Prima appartement met een super uitzicht

Anita,
15-6-2018

Heerlijk 2 kamer appartement, geen tv, kleine bad kamer en slaapkamer. In woonkamer staan 2 eenpersoonsbedden, die lagen beter. Prachtig uitzicht, wasrek, groot balkon. Voldoende kastruimte. Voor dit appartement moet je flink klimmen, wat nooit went. Lassi, is een straat met winkels en horecagelegenheden. Diverse stranden, waarvoor je ook moet klimmen. Kefalonia is de moeite waard. We hebben relaxcruise gemaakt met de Lady O, aanrader. Super restaurant is Oskars.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

redelijk

peter en hetty,
6-6-2017

app. irilena is n leuk app.mentencomplex.... maar als je in de studio,s zit is t uitzicht echt niet wat omschreven staat op n enkele na. de 2 kamer app. hebben n beduidend beter uitzicht,maar bij alle app.is de privacy zeer gering.. de steile ligging was voor ons geen probleem,ook de eigenaar is aardig en behulpzaam.. p s de app. zijn wel aardig ingericht ondanks dat ze vrij klein.. ook wil even de aandacht vestigen op de plaats ,,lassi, ..nadelen.. langgerekt plaatsje met div.winkeltjes en taverne,s,en geen enkele backery in lassi,en n vry drukke weg... ..voordelen..centraal gunstige ligging om t eiland te verkennen, ook n paar schitterende stranden in lassi.. tot slot kefalonia is n prachtig eiland om lekker per auto te verkennen..

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top Locatie

Harpij
5-10-2016

Net terug van 11 dagen Irilena appartementen. Verbleef in Studio 19. Prima studio, basic, maar alles aanwezig wat je nodig hebt. Geweldig uitzicht over zee. Was iedere dag weer volop genieten van het uitzicht. Enthousiast ontvangen door de eigenaar en erg vriendelijk personeel. Iedere dag een werd de studio schoongemaakt.Lekker matras voor Griekse begrippen. Je kunt goed relaxen en genieten van het mooie uitzicht in de gemeenschappelijke tuin.

Genoeg restaurantjes, winkeltjes en strandjes in de buurt. Ga vooral eens eten Sto Psito, heerlijke eten en geweldig uitzicht over zee (afstand +/- 200 aan de weg die parallel loopt aan de hoofdweg naar Argostoli bij Dolphin supermarket). En dan de steile weg richting het complex. De klim is even wennen in het begin, maar goed te doen als je je tempo maar aanpast.

Gereisd alleenreizend in september 2016

Fantastich

Truus
10-9-2016

Prachtig appartement. Zeer vriendelijke eigenaar en super schoon appartement. Ligging en uitzicht fantastisch. Airco niet nodig omdat het appartement erg dikke muren heeft terwijl de buiten temperatuur niet beneden 30gr. was tijdens ons verblijf. Ook erg rustige ligging. De klim naar boven valt mee het is maar een klein stukje bergop. Heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een hele dikke aanrader!!

Wilco van Luik
18-7-2016

Zoals de titel al zegt, een hele dikke vette aanrader Irilena. Wij moesten wel even zoeken in ons huurautootje. Staat niet echt heel goed aangegeven, maar na even gevraagd te hebben toch gevonden. De "eigenaar" stond ons al op te wachten en gaf ons een hartelijk welkom. Sleepte de koffers mee naar ons appartement (appartement 14) en deze zag er voor Griekse begrippen erg mooi uit. Leuk de 2 balkonnetjes, lekker ook echt een twee persoonbed en prima keuken/douche. Airco is een absolute must (€35,-) en kluisje (€10,-) is ook ideaal. Er zaten veel Nederlanders rond ons, maar toch was het erg rustig. Jacuzzi is heerlijk om na een stranddag even af te koelen. Het stijle pad naar boven is redelijk te doen, onderaan het pad is een winkeltje waar je je boodschappen kunt doen. Lassi is een ideaal uitgangspunt op het eiland. Aan de "Bar" street zijn veel restaurantjes en coctailbarretjes. Phaedra en Butlers zijn aanraders. Daarnaast is XI Beach een heerlijk strand en Assos een fantastisch dorp

Gereisd met partner in juli 2016

Prachtig uitzicht !

Anna
24-9-2015

Wat een klim ! Een prachtig uitzicht ,maar in die hitte naar boven valt niet mee . Maar het eiland is prachtig . En niet te vergeten de schildpadden . En een scooter huren of auto is wel een must !

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Heerlijk genieten!

Anne
6-9-2014

Eind augustus hier naar toe geweest met partner, allebei in de 20 jaar. We hebben het fantastisch gehad in onze maisonette (kamer 14). Leuk ingericht, schattige luikjes voor de ramen en een ruim balkon. Het uitzicht op zee is prachtig. Het is even een klim naar boven, je komt met gespierde kuiten terug, maar dat ben je zo weer vergeten. Alleen vervelend als je dus slecht ter been bent of liever lui dan moe ;) Service is super, om de 3 dagen nieuwe handdoeken en de afwas werd gedaan...! Ook heel vriendelijk en zorgzaam. Één keer gebruik gemaakt van de jacuzzi, op de laatste dag, maar dat hadden we zeker vaker moeten doen. Dus ook een leuk appartementcomplex voor jongeren stellen die van rust en ontspanning houden :)

Gereisd met partner in augustus 2014

gastvrij appartement

Ellen
13-7-2014

appartement Irilena ligt op een heuvel in het dorp. Een kleine klim door een straatje erheen heeft wat kuilen e.d. Dus neem een zaklantaren mee voor als je bij donker terug keert, de stroom valt nog wel eens uit in Griekenland! Mooi uitzicht. Schone goed onderhouden kamers. Zeer vriendelijk gastvrij personeel. Jammer dat er geen zwembad is. Naar zee is haalbaar maar ligt veel lager, dus terug in de hitte is niet zo leuk. Supermarkt is vlakbij. Eetgelegenheden ook. Ze zijn goed en goedkoop.

Gereisd anders in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed en simpel

Marcel
29-5-2014

In het voorjaar is het leuk om Griekenland / Kefalonia te bezoeken. Het appartement (wij hadden een Studio; nummer 2) was inderdaad zeer schoon. Het 2persoonsbed inderdaad erg hard. Verder een prima uitrusting als je er enkel slaapt en er op uit gaat. De ligging (en uitzicht) is perfect. Ok een beste klim, maar dat was voor ons geen probleem. In het hoogseizoen met hitte is dat wat anders. Supermarkt aan eind van de straat. Lopen naar Argostolie kan via een mooie wandeling langs de kust (kilomter of 5 a 6) of 'binnendoor' en dan ben je er met 2 kilomter wandelen wel. Afstand naar vliegveld is hooguit 15m rijden.

Gereisd met partner in mei 2014

Aparthotel info

• ZwembadJacuzzi

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Irilena in Lassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Irilena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.