Appartement Zest @ Xi Beach

18 reviews over Appartement Zest @ Xi Beach

• 2018
    9Bianca01-09-2018

Aanrader!!

Heerlijke vakantie op een adembenemend mooi eiland. Heel erg fijn, rustig, sfeervol en schoon appartement met een ruim balkon. Beheerder Petros is ontzettend gastvrij en verteld je de mooiste plekjes van het eiland. Het zwembad is erg aangenaam. Op 5 minuten lopen is er een lokaal restaurantje waar je heerlijk en goedkoop o.a. gyros en souvlaki kunt eten. Het is wel handig om een auto te huren, want het appartement is erg rustig gelegen. Kortom we hebben er enorm genoten en gaan graag nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Bram13-07-2018

Heerlijk ongedwongen vakantie vieren!

Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaar die zich bescheiden opstelt maar heel veel goede tips kan geven over “zijn” eiland en alles voor je wil doen. Ook het complex straalt gastvrijheid uit: niets moet (geen regeltjes), alles mag. Prima dagelijkse service (ophalen vuilnis e.d.). Zelfs de afwas werd gedaan maar dat vonden wij iets te veel van het goede. Voor Griekse begrippen ruime appartementen, waar alles aanwezig is om ook een keer zelf een maaltijd te bereiden. Ruim balkon, airco en uitstekende wifi. Alleen de (warm-) water toevoer lijkt een eigen leven te leiden. Schijnt een regionaal probleem te zijn. Xi-beach is een mooi stand waar zelfs in het hoogseizoen (als de strandbedjes vol liggen met diepgebruinde Italianen en Grieken) wel een rustig plekje te vinden is als je er een korte wandeling voor over hebt. Neem wel een parasolletje mee want veel schaduw is er niet. Wij liepen wel eens in westelijke richting om de kaap. Daar komt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

10Paulien Marco en Demi01-08-2017

Prachtige plek

3 weken een super leuke vakantie gehad. De eigenaar Petros super vriendelijk net als zijn vader en moeder.Iedere dag een lekker schoon huisje.Zwembad goed schoon gemaakt. Ontbijt lekker klaar gemaakt.Kortom voor een mooie vakantie is dit het goede adres.

Gereisd in juli 2017

• 9Ron en Ine11-05-2017

Heerlijke plek, nieuw zwembad, a la carte ontbijt!

Eigenaar Petros is ouderwets gastvrij! In de huisjes (5x 2 hoog) alles wat je nodig hebt en heerlijk schoon. Speeltuin voor de kids. Dichtbij het strand, restaurant Vardiani op loopafstand met fantastisch uitzicht en heerlijk eten,'s avonds beachbar met heerlijke mixjes. Supervriendelijk personeel op beide locaties.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 10Ina Johanna18-06-2016

Adembenemend, genieten, voor herhaling vatbaar!

Wat een hartelijk welkom. Schone ruime appartementen. Ruime woonkamer, ruime slaapkamer, complete keuken, zalige douche. Aan alles is gedacht. Perfecte afwerking, heerlijk zwembad om de dag met wat baantjes te beginnen. Twee privé zitjes bij de appartementen (voor en achter dus keus uit zon of schaduw) een tuintje bij de studio. Twee gezamenlijke ruimtes met stoelen en ligbedden waar je vrij gebruik van mag maken. Wifi is in en rondom het complex gratis en perfect. Supermarkt is wat verder gelegen (7 minuutjes met de auto/ wij wandelden het ook wel eens in 25 minuutjes) maar wij huurden tegenover [email protected] een auto voor de hele week dus dat de supermarkt wat verder weg was was voor ons geen enkel probleem. Supermarkt zeeeeeer compleet en prijzen laag. Ik raad sowieso een auto aan want Kefalonia is veeeeeeeel te mooi om maar op 1 plek te blijven. Dit eiland moet je bewonderen en absorberen met auto, het is er zo ontzettend prachtig! En [email protected] is de perfecte uitval locatie. Diverse restaurantjes in de omgeving, Xi is een rustig dorp aan het strand (vlak zandstrand dus fijn voor kinderen). Op het complex zijn diverse speelfaciliteiten voor kleine kinderen en een klein voetbalveldje maar de kippetjes met verse eieren en de jonge katjes waren natuurlijk veel avontuurlijker voor de kleine kinderen :-) de eigenaren zijn enorm gastvrij en dit appartement is luxer dan ik ooit voorheen in Griekenland heb meegemaakt voor deze prijs kwaliteit verhouding!

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10karin08-09-2015

geweldig

een mooi eiland met veel bezienswaardigheden en mooie stranden huur een bootje want dan kan je op plaatsen komen waar je niet met de auto kunt komen het appartement Zest! was perfect lekker rustig want de drukte kan je ook opzoeken aardige mensen, schone kamers en een heerlijke douche het zwembad werd dagelijks schoongemaakt en de kamers ook en geregeld schone handdoeken en dit alles met een vriendelijke lach huur wel een auto want dat is nodig om iets van dit schitterend land te kunnen zien er zat een autoverhuurbedrijf aan de overkant maar wij hebben een jeep gehuurd in Lixouri je kan de bus daarnaar toe pakken ook met de taxi dan kost het 10 euro we gaan vaak op vakantie naar Griekenland en elke keer naar een ander eiland maar als we nog eens terug gaan naar Kefalonia, dan zeker naar dit appartement Zest in xi beach

Gereisd met partner in september 2015

• 9Gre en André09-08-2015

Zeer leuke accommodatie

Zijn nu voor de eerste keer in Kefalonia. Het eiland is mooi en redelijk groot. De accommodatie van Petros is zoals velen al stelden, zeer sfeervol en als er iets is staat Petros direct voor je klaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Piet Broekzitter12-06-2015

Mijn 2e thuis!

Kleinschalig app. complex - met heerlijk zwembad - op loopafstand van een prachtig strand. Mini-market en restaurant eveneens op loopafstand. Bijzonder vriendelijke beheerder, Petros, die in de 4 jaar dat ik er nu kom een echte vriend is geworden. Hij staat altijd direkt voor je klaar. Altijd ruimte voor een heerlijke frappe [koude koffie, heerlijk bij warm weer!], maar ook een biertje of een wijntje [door hem zelf gemaakt!] behoort ook tot de mogelijkheden. De appartementen worden perfect schoongehouden door een top-schoonmaakster Opvallend hoeveel mensen hier terugkomen, dat zegt genoeg, denk ik. Kefalonia is echt een schitterend eiland. Ik geniet iedere keer weer van de meest prachtige vergezichten tijdens mijn fietstochten. {Heb mijn eigen MTB met wegbanden meegenomen] Let wel, het is soms behoorlijk pittig om te fietsen, maar zeer de moeite waard. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Carlijn25-05-2015

Wauw...dit is vakantie! Zeker een aanrader!

Ik kom al jaren in Griekenland maar nog niet eerder heb ik zo'n geweldig appartement gehad (schoon, ruim, geweldige douche, complete keuken met waterkoker/koffiezetapparaat/oven/2 pits, goede bedden met nieuwe matrassen, groot balkon en zitje voor de deur met uitzicht op groen/bergen.) De sfeer bij appartement Zest is zeer goed, relaxed en rustig. De ligbedden bij het zwembad zijn gratis en alles is sfeervol, ruim en gezellig aangekleed. Goede Wifi! Schoon zwembad, veel eigen privé ruimte in en om je appartement. Dit appartement heeft alles wat 'vakantie'heet :-) De meest mooie stranden, uitzichten, bergen en tavernes liggen verstopt op idyllische plaatsen, goed bereikbaar! De aardige eigenaar Petros kan je vertellen waar deze geheime plekjes verscholen liggen. Zest @ Xi-beach heeft een geweldige ligging (ook voor gezinnen ivm het ideale zandstrand) om de rest van Kefalonia te verkennen.Ik kom hier zeker terug, ik heb nog lang niet al het moois kunnen zien. Groetjes Carlijn

Gereisd in mei 2015

• 9Barbara08-10-2014

Heerlijke vakantie

Wij hadden met 2 volwassenen en 2 kinderen de 2-kamerappartement, welke ruim genoeg is voor 2 weken vakantie. We hadden een groot terras aan de ene kant, en aan de ander kant ook een zitje zodat we op ieder moment van de dag lekker buiten konden zitten (in de schaduw ;-)). Het uitzicht is iets minder, tegenover de autohuur, maar de andere kant biedt plaatjes van groen en rust. Op loopafstand van een aantal restaurants, een minimarkt (echt erg mini) , en het strand. Geen gratis bedjes en parasols, maar prijs is echt goed te doen. Je wordt iig tot bij je strandbedje bedient! Hele fijn en lief Grieks/Nederlands personeel, waar je altijd met al je vragen terecht kan. twee keer per week een heerlijke BBQ bij het zwembad aan een lange tafel met (heel) veel wijn ;-). De kamers worden iedere dag schoon gemaakt. Bedden zijn wel erg hard, dat was eigenlijk het enige minpuntje van de accommodatie. Verder is er alles aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Appartement Zest @ Xi Beach info