Villa Xi Beach

Met vrienden

redelijk

marianne
29-9-2016

-De weg naar de villa is eigenlijk onverantwoord en gevaarlijk zeker na een regenbui, grote gaten in de weg en diepe sporen. Wij hadden de blauwe villa, deze lekte behoorlijk, na een regenbui een grote plas water in de woonkamer. Mooi zwembad, mooie ligging dichtbij het strand.

Supervakantie!!!

Familie Poels
30-8-2016

Ruime, rustig gelegen, villa met zwembad, 2 slaapkamers en een slaapzolder. Allen met een badkamer met douche en toilet. Ruime keuken met vaatwasser. Grote living.

Wij hebben het hier prima naar onze zin gehad, mochten gebruik maken van de groententuin met verse tomaten, aubergines, watermeloenen en nog veel meer. Een pad naar de zee (nog geen 100 meter verderop) met leuke strandtentjes en mogelijkheden genoeg voor waterskien, wakeboarden enz. Van hieruit zijn leuke trips te maken over het eiland (wel handig om een auto te huren) Ook kun je bij Vatsa Beach een boot huren om er zelf op uit te trekken.

Prima huis, rustig gelegen.

Chantel mars
16-8-2016

Wij hebben een heerlijke week gehad met onze familie in Xi-beach villas. Wij hadden beide villas 1 week. De huizen zijn identiek en zeer ruim, alles wat je nodig hebt is aanwezig en in prima staat. Alle slaapkamers hebben een eigen badkamer en airco, de schoonmaak is ook prima in orde. Fijn detail is dat er bij het zwembad ook badlakens liggen. Wij kregen iedere dag meloen, tomaten, komkommers aubergines etc uit de groente tuin, een paar souvlaki's op de BBQ en heerlijk eten.

Wij hebben vooral genoten van het mooie uitzicht het heerlijke zwembad en het schaduwrijke terras.vanuit de tuin van de blauwe villa loop je zo naar het strand via een prima zandpad, aan het einde moet je een klein stroompje oversteken. Het strand van Mega lakos is mooi en kind vriendelijk.

Het enige minpuntje is inderdaad de toegangsweg, de eigenlijke weg is 2 km lang en in slechte staat. het is beter om langs via mare te gaan. Dit stukje is ook heel slecht maar een paar honderd meter is wel te doen alles went.. De eigenaar van via mare vindt het wel leuk als je dan een keer komt eten en dat is zeker aan te raden. Heerlijke gerechten en veel uit eigen tuin.

Veel verbeteringen nodig, momenteel geen aanrader

Robert Beunder
9-11-2014

Zeer ruime maar niet goed onderhouden accommodatie. Teveel details ontbraken of waren kapot. Beheerder Gent leidde ons over een 2km lange zeer slechte en onveilige toegangsweg, terwijl de enige juiste weg langs de buren van Via Mare leidt. Onbegrijpelijke situatie. Onveilige strandopgang. Heerlijk zwembad, maar ongeschikt voor kleintjes. Klacht ingediend bij organisatie touroperator, die er hopelijk wat aan gaan verbeteren, want onder deze omstandigheden is Xi Beach Villas geen aanrader en het programma van touroperator onwaardig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Xi Beach in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Xi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.