Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag29°21°
Vakantiehuis Volidiera Guesthouse

We hebben een aantal aanbieders voor Volidiera Guesthouse voor je op een rij gezet:

25 reviews over Vakantiehuis Volidiera Guesthouse in het Nederlands

Prima plek om tot rust te komen

Wouter de Beus
5-10-2016

Het gasthuis is rustig gelegen op het schiereiland Lixouri van Kefalonia. De beide gastvrouwen, moeder en dochter, doen hun uiterste best om het hun gasten naar hun zin te maken en echt thuis te laten voelen. Elke ochtend verzorgt moeder een heerlijk uitgebreid ontbijt dat elke dag bestaat uit verschillende zelf gemaakte specialiteiten. Een avond per week verzorgen zij een zelfgemaakt diner bestaande uit lokale specialiteiten en producten geserveerd in de sfeervolle tuin een echt een aanrader. De kamers zijn klein maar erg sfeervol ingericht. Het zwembad ligt verscholen in de grote tuin en is toe aan een grote onderhoudsbeurt waaronder de kussen van de ligbedden.

Heerlijk om weer terug te zijn!

Karin Verheesen
4-9-2016

6 jaar geleden verbleven wij in Volidiera Guesthouse en besloten hier komen we terug! En zo werden wij 9 Augustus warm ontvangen door Rozalia en Anna en het voelde alsof we nooit weg waren geweest.Kefalonia is een prachtig eiland om te ontdekken, de Engels sprekende gastvrouwen geven tips als je daar om vraagt. Het ontbijt is heelijk, de huisgemaakte jams, vers fruit en verse baksels, ook de eieren zijn dagelijks een verrassing in welke uitvoering ze bereid zijn! Alle ruimtes zijn schoon en met zorg ingericht, op de kamer een koelkast met water en fris (de drankjes worden bij de dames afgerekend, jammer dat er gasten zijn die dat niet doen) Het zwembad ligt prachtig en rustig in de tuin met olijfbomen en planten, het water is helder en schoon. Parasols en ligbedden bij het zwembad hebben jammergenoeg flink te lijden door de weersinvloeden. Wij zijn nog steeds erg enthousiast over deze bestemming en omringt met goede zorgen dus wij gaan zeker weer terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

De topper van Kefalonia!

Erik, Danielle en Rebecca
25-8-2016

Geweldig, wat een mooi verblijf en wat een vriendelijke mensen. 's ochtends aanschuiven voor een heerlijk ontbijt met allerlei lekkernijen die door gastvrouw 'Mama Anna' en haar dochter Rosie zijn gemaakt. De kamers zijn schoon en heel netjes, het huis straalt 'gemoedelijkheid' uit en is sfeervol ingericht; aan elk detail is gedacht. Op donderdag de 'lange-tafel-avond' waar je kunt genieten van een zelfgemaakt Grieks buffet-diner. Top ! Een aanrader voor iedereen die Kefalonia wil bezoeken.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Super!

Nick
15-8-2016

Het is een prachtige locatie met alle voorzieningen bij de hand. Dagelijks vers ontbijt met elke dag 2 andere verschillende Griekse snacks/hapje/lekkernij. Vers bereid door de gastvrouw Anna die altijd voor voor je klaarstaat. Heerlijk rustige omgeving en toch alles dichtbij.

Zeker een aanrader voor alle leeftijden

Gereisd Met partner in augustus 2016

Genoten!

SKS
29-7-2016

Wij hebben een week Guesthouse Volidiera als ons verblijf gehad op Kefalonia. Wij hebben genoten. De kamer was heerlijk, prima bed, wel iets hard, maar dat is normaal in Griekenland. Wij hadden een heerlijk groot privé terras, wij verbleven in de kamer achter de receptie. Elke ochtend vanaf 9 uur was er een heerlijk vers ontbijt. Helaas geen verse sapjes, maar verder alles heerlijk, elke dag vers fruit en andere hartige en zoete baksels. Het is mogelijk om elke dag te lunchen of te dineren bij deze accommodatie, als je het maar op tijd doorgeeft.

De Griekse avond is een aanrader, momenteel op de donderdag en iedereen die mee wil doen kan mee doen voor 18 euro p.p. (eten, drinken, toetje). Gezellig met de andere gasten aan een lange tafel heerlijk geniet van alles Griekse specialiteiten die de gastvrouw en haar moeder hebben bereidt. Verder heeft dit guesthouse een prachtige tuin en een heerlijk zwembad en voldoende parkeergelegenheid.

Voor tips over het eiland en over restaurantjes kun je bij de gastvrouw terecht. Wij kenden het eiland nog niet, maar dit is zeker een aanrader en wij keren zeker een keer terug. Mooi groen eiland, zelfs in de zomer, mooie baaien en stranden (o.a. Myrtos en Petani), mooie grot en ondergrondse rivier, wijnproeferijen (o.a. Gentillini Vineyard), mooie dorpjes en kleine stadjes en natuurlijk de aardige mensen en het heerlijke eten.

Gereisd Met partner in juli 2016

Ziet er leuk uit, maar kan nog veel beter

Sabrina en Remko
17-7-2016

Verbeterpunten: service with a smile. Anna ziet er vaak chagrijnig uit. (suite a): Matras niet ok en te kort voor ledikant. Aangebroken amenities (shampoo etc.). Te korte gordijnen in de badkamer. Houtworm..continu hoor je een soort geritsel. Zwembad: Groen water bij aankomst. Je zag de bodem niet. Schimmel op de rand en alg aan de wand in het water. Na een klacht werd de pomp aangezet waardoor het wel iets helderder werd. De schimmel en alg in het zwembad op de rand was niet weg. Overall niet fris en schoon.Zo kun je het eigenlijk niet verkopen.Je betaalt voor een faciliteit die niet op orde is. Positief: Elke dag ander fruit, smakelijke hapjes. Tuin met veel bloemen. Huis ziet er goed uit van buiten. Locatie heel rustig en groen. Handige hordeur in de kamer.Genoeg parkeerruimte. Bed wordt opgemaakt en kamer licht schoongemaakt tijdens ontbijt. - Griekse diner is leuk.

G e w e l d i g!

HenkJan
27-6-2016

een heerlijke vakantie! en wat een prachtige omgeving! en dat in Volidiera Geusthouse. een prachtig verblijf van wel heel vriendelijke mensen. een hele goede verzorging door moeder en dochter die ook nog eens een griekse avond organiseren met de heerlijkste griekse gerechten. echt een aanrader en ik denk dat we er nog wel eens terug zullen komen, zo fijn! het eiland? wat een rust, de mooiste stranden binnen bereik en wat een vriendelijke mensen. we hebben inmiddels heel wat griekse eilande gehad maar Kefalonia spant de kroon! met de huurauto het eiland over en de omgeving verkennen: Argostoli met de zeeschildpadden, Sami enz. enz. en natuurlijk heerlijk eten bij de diverse restaurantjes in Lixouri (Maxim, Akrogiali) en natuurlijk Captain Nikolas, iets verder weg. kortom, een echte aanrader dit eiland en dan natuurlijk bij Volidiera! ps: we hopen dat de badkamer goedgekomen is! HenkJan Strikkers en Evelien Bloemhof 07/06 tm 18/06 2016

Gereisd Met partner in juni 2016

Genieten met een grote G!

wckhogeweg
22-9-2014

Een kleinschalig guesthouse, waar je, je als gast echt thuis voelt. De kamers zijn luxe en met liefde ingericht, modern maar met behoud van de traditionele stijl van het eiland. Rust is er in overvloed, met in de weide omgeving niet veel meer dan een oneindig uitzicht en honderden olijfbomen en bij sommige kamers uitzicht op zee. Het ontbijt is elke ochtend weer een verrassing. Ook voor een kleine maaltijd kan je bij Mama Anna en dochter Rosy terecht.

Gereisd Met partner in Mon Aug 04 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer smaakvol ingericht huis met dito kamers.

Joke van Drunen
25-6-2014

11 dagen verblijf in Volidiera, een absolute aanrader. Elke dag andere gerechten bij het uitgebreide ontbijt, dagelijks schone handdoeken en twee keer per week schone lakens. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en hebben veel kennis over Kefalonie en mogelijke trips om te maken. Ook is het mogelijk een maaltijd te krijgen in het gasthuis, welke zeer smakelijk was.

Gereisd Met partner in juni 2014

Geweldig

Hannie
18-6-2014

Geweldige inrichting. Super gastvrij! Voor mensen die s'avonds gezelligheid zoeken met en bij elkaar om verhalen uit te wissel. Ontbijt is meer dan voortreffelijk. Ontbijt om 9h waar wij ook heel vrolijk van worden. Lekker kleinschalig Rust!!!

Gereisd Met partner in mei 2014

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Volidiera Guesthouse in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Volidiera Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.