GriekenlandKefaloniaKefaloniaAppartementen KefaloniaAppartement Vassaliki Naturist Club

Appartement Vassaliki Naturist Club

• 8.6Inrichting
  • 8.6Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

5 Reviews over Vassaliki Naturist Club

• 9fam. Plat20-08-2011

Heerlijke plek!

Vassaliki is een mooi, relaxt en rustig resort. Prachtig opgezet, met een fijne en ontspannen sfeer. Mark en Samantha zijn twee jonge en toegankelijke mensen die het hun gasten graag naar hun zin maken. Je ziet dat zij ook zelf genieten van deze plek. Wij hebben twee heerlijke weken gehad op Kefalonia. Vanaf Vassaliki is het 15min rijden naar een fijn (naturisten) strand. Maar het gehele eiland is met de auto goed te bekijken en zeer de moeite waard. Nog weinig toeristisch en met prachtige stadjes, stranden en natuur. Al met al zeer de moeite waard dus!

Met de hartelijke groeten aan Mark & Sam!

fam. Plat

• 10Yde en Marian18-08-2011

Een resort met kwaliteit op een prachtig eiland.

Vassaliki Naturist Club wordt gerund door een zeer gastvrij en behulpzaam Brits stel. Wij hebben ontzettend genoten van het complex en het eiland; rust, prachtige stranden, een heerlijk schoon zwembad met altijd een ligstoel en parasol beschikbaar. Vanaf ons balkon hadden wij een geweldig uitzicht op de zee en de berg Ainos. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen die van naturisme houdt.

• 9Hans de Werdt18-07-2011

Geweldige plek

Appartement Vassaliki Naturist Club is een aanrader voor iederen die van een ontspannen vakantie houdt. Door de kleinschalige opzet is de benadering erg persoonlijk. De gastvrijheid van Marc en Samantha en hun staf is fantastisch. Je kunt werkelijk alles aan hun vragen. Het complex is goed verzorgd en schoon. De boottochten zijn geweldig. Kortom een aanrader

• 8Van santen19-06-2011

Rustig en relaxed

Leuk en rustig gelegen kleinschalig verblijf waar je lekker tot jezelf kunt komen, de cappuccino is van de hoogste kwaliteit op het eiland. Poolbar jacuzzi aanwezig alles netjes en schoon.

• 9GJ25-08-2009

Fantastische service en vriendelijk mensen.

Mooi appartementen, rustig gelegen, super zwembad, prima excursies, leuke barbeque avonden.

Appartement Vassaliki Naturist Club info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met