Appartement

17 reviews over Appartement Trapezaki Village in het Nederlands

Heerlijk complex!

Van der Veen
4-10-2013

Heerlijk rustig gelegen appartement! We zijn eind juni 2 weken met onze zoon van net 1 jaar naar Trapezaki Village geweest. We hebben een super vakantie gehad. Het appartement werd elke dag schoongemaakt. Het appartement was goed schoon bij aankomst, maar mocht wat vaker gedurende het verblijf worden schoongemaakt. Wel elke dag bedden opgemaakt en vaak verschoond en prullebakjes geleegd. Babybedje en kinderstoel gratis aanwezig. Heerlijk balkon! Wel keiharde bedden. Pool/snackbar is sinds dit seizoen helaas niet meer open, dit rendeerde niet meer! Aardige oude man de eigenaar! Verder weinig te doen in de omgeving maar met een auto huren (plaatselijk doen in Lourdas) kun je het eiland prachtig verkennen. Het strand is 20 minuten lopen maar goed te doen (ook met buggy) mooi rustig aflopend zandstrand. 3 tavernes in de omgeving waarvan 1 heerlijk (naam vergeten), t zijn er twee tegenover elkaar op 50 m van het complex en is aan dezelfde kant van de weg.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Heel erg rustig

Wendy & Lars
15-9-2013

Het appartement zelf is mooi, maar klein. Keuken is uitgebreid en er zijn 2 ruime balkons. Airco op de kamers werkt prima. Nadeel zijn de hordes wespen waardoor je niet fatsoenlijk op je balkon kunt zitten zonder belaagd te worden door ontzettend veel wespen. Zeker niet fijn om daar met een klein kind te zijn. Het is er niet echt kindvriendelijk door de vele trappen en afstapjes. Kamer werd niet echt schoongemaakt, wel werden de bakjes dagelijks geleegd. 2 tavernes om de hoek waar je goed kan eten. Enorm nadeel voor ons was dat wij veel te vroeg op dag van vertrek uit het appartement moesten waardoor onze dochter (15 maanden) haar slaapje niet echt kon doen. Tijdens het verschonen/aankleden van onze dochter besloot de schoonmaakdame alvast het laken van het bed af te halen waar ik op bezig was, hier ben ik erg van geschrokken... vrouw verstond en sprak geen woord engels. Verder hebben wij ons prima vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Sep 07 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer! Trapazaki Village!

Echtpaar K
15-9-2013

Twee weken hier geweest, appartement is erg klein. Er was niet goed schoongemaakt er lagen nog etenswaren en spullen in de kastjes en koelkast van de vorige huurder. Zwembad werd goed schoongehouden echter heel veel chloor! De eigenaar is een oude humeurige man die doof is en de radio keihard heeft aanstaan op Griekse informatiezenders hierdoor is het niet echt gezellig bij het zwembad. Ook dat er een poolbar is? Deze is er wel maar wordt als rommelhok gebruikt door de eigenaar. Dus niets te krijgen.Het appartementen complex heeft absoluut geen sfeer! Schoonmaak is tijdens ons verblijf niet gebeurd, dagelijks werden wel de prullenbakjes leeggehaald, en hebben we in twee weken drie keer schone handdoeken gehad en 2 x bed verschoond. Tijdens ons verblijf was er een enorme wespenplaag hierdoor kon je eigenlijk niet buiten zitten eten, hier kan de eigenaar natuurlijk niets aan doen maar weet dat dit je kan overkomen als je in september gaat. Auto noodzakelijk niets te doen in de buurt.

Gereisd met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Superplek!

plakias
20-9-2012

Heerlijk rustig gelegen 12 appartementen verdeeld over drie gebouwtjes (vraag wel om de bovenverdieping ivm uitzicht) Woonkamer met eethoekje zitbank, tv en goede keuken met oven en vier kookplaten, koffiezetapp., waterkoker, broodrooster,koelkast met vriesvakje. Slaapkamer met twee 1 persoons bedden met redelijk harde matrassen, voldoende bergruimte, tv, fohn. Woon en slaapkamer beide voorzien van zeer goed werkende airco tegen betaling van 6 euro p.n. Badkamertje met toilet en douche in zitbadje Ruim balkon met zitje en uitzicht naar zee. Schoon zwembad met kinderbadje en genoeg ligbedden. Voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein. Zeer vriendelijke eigenaar die wat engels spreekt en aanwezig is van 10.00uur tot 14.00uur en dan tevens de poolbar bemant. Schoonmaak goed en elke dag worden de prullenbakjes geleegd. Supermarktje en enkele tavernes op loopafstand Trapezakibeach is lopend wel te doen als het niet al te warm is .

Gereisd met partner in Mon Aug 27 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel mooi onderhouden appartementencomplex. Houd je van rust, boek dan Trapezaki Village. Erg aardige eigenaar; is aanwezig tussen 09.00 - 15.00 uur waardoor je tijdens die tijd bij het zwembad iets kunt nuttigen. Een auto raden we wel aan; het complex ligt niet echt op loopafstand van een dorp. Wel verschillende restaurants en een supermarkt op loopafstand. Bij Restaurant Stamna voel je je heel welkom én het eten is voortreffelijk. Ga ook eens naar Fiscardo en huur daar voor een dag een bootje bij Regina. Top.

Gereisd met partner in Sat May 14 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig gelegen in mooie omgeving

GeRi
20-6-2010

Prachtig, schoon, goed onderhouden appt van alle gemakken voorzien (oven, broodrooster, waterkoker, koffiezetapp, tv in (slaap)kamer (bvn). Doet niet onder voor een appt van Ross Holidays maar stukken goedkoper. Wel balkon vragen bij het boeken. Appt ligt in klein dorpje Trapezaki in prachtige omgeving op loopafstand van winkel (dagelijks vers brood behalve zondag - open 08.00 uur) en 4 tavernes (taverne Gefiri is erg goed). De eigenaar en schoonmaakster zijn elke morgen behalve zondag aanwezig. Wie van rust houdt zal het hier erg naar de zin hebben. Voor drukte en vertier moet je naar Argostoli (20 km). Pinnen kan in Skala/ Argostoli of Sami. Water uit kraan is goed. Eigen vervoer is handig om het eiland te verkennen. Hebben zelf een motor gehuurd in verderop gelegen plaatsje Lourdas (30 min lopen) (2 verhuurbedrijfjes). De zandstrandjes Trapezaki (met parasol/ ligbed) of Kanali (zonder parasol/ligbed) (wel erg steil) zijn erg rustig. Kefalonia is mooi; komen zeker voor 3e keer terug

Gereisd met partner in juni 2010

Trapezaki is een heel mooi complex

Rijvordt
      19-6-2010

Wij zijn in mei en juni 2010 3 weken in Trapeza Village geweest. En heel mooi en schoon complex, je moet beslist een auto hebben, anders is het niet te doen. Het Trapazaki strand stelt niet veel voor, daarom gingen wij veel naar Louders Beach.

Gereisd met partner in juni 2010

Prima accommodatie, maar......

Jan P.
      13-10-2009

Met de accommodatie zelf is niets mis. Ziet er prima uit, maar je wanneer je een beganegrond appartement hebt zit je wel gedurende je verblijf tegen een muur aan te kijken en mis je het overzicht. Gelukkig konden wij na 3 dagen naar een appartement met 2 balkons en dat bood alle mogelijke uitzicht(en).

Verwacht daarentegen niet iets bijzonder in de directe omgeving. Een auto huren is onvermijdelijk en dan heb je alle mogelijkheden het eiland te verkennen. Echt unieke lokaties hebben wij niet kunnen ontdekken, de zogenaamde standaard aanbevelingen zijn zeker de moeite waard.

Het eten in de buurt is overigens prima.

Gereisd met partner in september 2009

Voor de echte Griekenland-ganger een super locatie

Jaap en Jannet
      19-6-2009

Trapizaki Villages is een klein appartementen complex met knusse, volledig ingerichte appartementen.Trapizake Villages is een goede locatie om het hele eiland te verkennen. Goede tarvernes in de omgeving, zoals Gerini en Dennis aan het strand van Trapezaki.Dit appartement is zeker zo goed als app.Star en bovendien GOEDKOPER. Wij komen zeker nog een keer terug op Trapezaki village.

Gereisd met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De appartementen zijn klein, maar voorzien van alle gemakken, er is zelfs een koffiezetapparaat. De bedden zijn vreselijk hard, wij hebben dit verholpen door het matras van de slaapbank op 1 bed te leggen. Geef als voorkeur "boven" aan, want als je beneden zit kijk je tegen je eigen muurtje aan en zit je eigenlijk in een soort kuil, deze appartementen liggen namelijk onder straatnivo, zijn daarentegen wel lekker koel. Zoals al eerder gezegd je hebt een auto nodig, er is nagenoeg niet te wandelen zo steil zijn de wegen. Wij hebben dan ook het hele eiland kunnen verkennen en dat was geweldig, wat een prachtig eiland. Deze locatie was voor ons te saai, wil je wat meer afwisseling, kies dan voor Agostoli, Lassi, Skala of Agia Efmimia (aan deze kant heb je wel wat meer kiezelstrand). Wij kregen als tip om bij Ross Hollidays of Elisa was here te kijken voor de volgende keer dat wij naar Kefalonia gaan, want dat is zeker!

Gereisd met partner in juni 2009

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Trapezaki Village in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Trapezaki Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.