Appartement Tramonto Suites

Appartement Tramonto Suites

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag31°22°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Tramonto Suites voor je op een rij gezet:

Eliza was here
Eliza was here

2 reviews over Appartement Tramonto Suites in het Nederlands

Fantastisch!

Marianne G.
11-9-2018

Een geweldige accommodatie, met een prachtige , rustige ligging. Het appartement werd fantastisch schoongehouden en we werden verwend en prima verzorgd. Heel fijn was de handdoekservice bij het zwembad en iedere morgen genoten we van een prima ontbijt. Mooie stranden en leuke plaatsjes in de omgeving , wel heb je een huurauto nodig om overal te komen. Er is gelegenheid om in het appartement iets te eten te maken, maar uitgebreid koken gaat niet. Dat is ook niet nodig want je kunt in de omgeving prima en betaalbaar uit eten.

Niet twijfelen, boeken!

Saskia v.d. Beemt
31-7-2017

De foto's op de website liegen niet. Het is er werkelijk prachtig. Op een heuvel gelegen, met rondom mooi uitzicht op zee. Ruime appartemententen, goede bedden. Dagelijkse schoonmaak en opmaak van bedden. Regelmatig verschonen van handdoeken en beddengoed. Prima verzorgd ontbijt. Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. In de nabije omgeving zijn winkels, restaurants en stranden. Een huurauto is wel sterk aan te bevelen. Ook het eiland Kefaloniais is zeer de moeite waard. Met mooie baaien, dorpjes en fenomenale uitzichten. De mensen zijn vriendelijk en vrijwel iedereen spreekt Engels, erg handig.

Gereisd Met partner in juli 2017

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tramonto Suites in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tramonto Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.