Appartement Star

53 reviews over Appartement Star in het Nederlands

Zeer goede betaalbare appartementen

miesmol
29-8-2015

Geweldige vakantie gehad. Schone nette appartementen en studio's. Zeer vriendelijke gastvrije eigenaren die ons af en toe wat eigen gekweekte groenten en honing gaven. Afstand tot strand is te lopen voor gezonde mensen. Hele klim. Auto aangeraden .prachtig eiland. Wii hebben een heerlijke week gehad zonder massa toerisme.

Gereisd met partner in juli 2015

geweldig

m van daalen
5-8-2015

Het zijn goede appartementen. Groot, schoon zeker voor Griekse begrippen, Mooi zwembad met goede ligstoelen en grasveld en voldoende schaduwplekken. Grote balkons . De eigenaren zijn erg vriendelijk. Ze helpen (zo brachten ze ons even naar de supermarkt toen we nog geen huurauto hadden) en zijn rustig aanwezig. Gaven ons ook het een en ander ,erg lief. Werken hard om alles netjes te houden. Enige nadeel waren de muggen af en toe (muggenspul ) en je moet echt een auto huren anders zit je te ver van het strand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Droomplek

choogvliet
29-7-2015

Mooi gelegen met een fantastisch uitzicht. Super schoon, ruime kamers.Behulpzame eigenaar. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Restaurants en strand op loopafstand.Niet geschikt wanneer men slecht ter been is. Een auto huren is raadzaam.

Gereisd met partner in juni 2015

Super om weer terug te komen

robh
8-6-2015

Na zes jaar zijn we weer eens terug gekeerd naar Star, ditmaal in het voorjaar. Het is allemaal nog net zo geweldig als de vorige maal. Lieve eigenaar met zijn vrouw Maria die ons bij aankomst onthaalde op koffie met eigen gebakken koek.

Alhoewel we nooit naar hetzelfde adres gaan wilden we voor Star wel een uitzondering maken. Aanbevolen voor rustzoekers en mensen die van een mooi uitzicht houden.

Ga er eens heen je zult er geen spijt van krijgen.

Gereisd met partner in juni 2015

Fantastisch eiland, zeer net appartement

Familie van Gerven
4-9-2013

Prima accommodatie, goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Huurauto is noodzakelijk. Vlakbij zijn vele restaurantjes. Olive Garden in Vlachatta is een aanrader. Naar het strand lopen in Trapezaki is erg steil en in de hitte geen pretje, beter is om met de auto naar skal te reiden, erg mooi strand en leuk plaatsje (ca. 25 min met de auto)

Het app. is super schoon en kleinschalig, Zwembad is prima en alles is goed verzorgt. Je kunt te voet naar enkele restaurantjes.

Je moet niet van veel vertier houden het is meer voor rustzoekers..

Wij vonden het een supermooi eiland en een prima accomodatie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Ideaal voor rustzoekers

harrypotterfan
8-10-2012

Verwacht idd zoals al aangegeven geen topappartement, maar zeker niet slecht. Het is een behoorlijk stuk lopen naar zee (navigatie gaf 1,3 km aan en geen 700m zoals op touroperator-site staat vermeld!) en zeker in de hitte erg zwaar met alle spullen. Het personeel is weliswaar erg lief, maar het is werkelijk een schande dat ze geen woord Engels spreken.

Wij hebben heerlijk gegeten bij restaurant Andromeda in Lourdata wat werkelijk een regelrechte aanrader is! Van de 2 weken dat wij hier zaten, hebben wij hier de laatste week onafgebroken gegeten. Het is werkelijk prachtig gelegen met prachtig uitzicht op zee, de bergen en op Zakynthos. Het ziet er allemaal vrij luxe uit, maar het eten is zeer betaalbaar en van goede kwaliteit. Het personeel is zeer vriendelijk en spreekt zeer goed Engels. De Griekse avonden zijn eveneens zeer aan te raden met live Griekse muziek en dans (wel van tevoren reserveren want het is erg populair).

Al met al een topvakantie gehad met zn twee!

Gereisd met partner in juli 2012

Een oase van rust

BellaNiek
6-7-2012

Vorige jaar zomer zijn we naar Kefalonia geweest en we hebben gelogeerd bij Appartement Star. Van te voren hebben we wel uitgebreid onderzoek gedaan over dit appartement en het eiland, zodat wij niet voor verassingen kwamen te staan.

Het appartement ligt op een helling omringt met olijfbomen en bloemen. Hier heerst een oase van rust. Appartement Star heeft een middelgrote zwembad dat niet dieper is dan 1.80 meter. Rondom het zwembad staan ligstoelen. De Griekse beheerders kennen helaas geen Engels maar zijn erg vriendelijk. Bij aankomst kregen we een fles water en jus en bij afscheid kregen we een fles zelfgemaakte olijfolie. De kamer was eenvoudig ingericht, een tv, bed, commode, douche (erg klein), een kleine kookplaat, een paar mokken, bestek en koelkast.

Trapazaki strand is niet bijzonder mooi en is vanaf Star niet lopend te doen. Je moet echt een auto huren want anders heb je veel blaren.

Myrtos Beach, de Drogarati grot, Melisani meer zijn onvergetelijk!

perfekt

jan
21-6-2012

Heel fijn app,eigenaar zeer hulpvaardig.

Heel geschikt als uitvalbasis om het eiland te ontdekken.

ivm ligging aan steile weg minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Een auto huren is een must.supermarktje met vers brood op loopafst.

Trapezaki strand stelt niets voor even doorrijden naar Lourdas wel kiezelstrand.

in Trapezaki weinig restaurantjes maar die er zijn zijn goed.

Vanaf balkon prachtig uitzicht over zee Zakintosh is te zien

Gereisd met vrienden in mei 2012

Relaxed en prettig!

Monica & Jan Ronald
8-6-2012

We kunnen niet zoveel toevoegen aan wat er hiervoor al gezegd is. Het uitzicht is prachtig, de kamers zijn schoon en ruim, het zwembad is schoon, de eigenaars zijn vriendelijk, de medegasten waren ook leuk.

Het is idd even klimmen om er te komen. De twee restaurantjes die vlakbij zitten zijn prima. Wij vonden we de bediening van Gefiri juist veel aardiger en leuker dan die van Veramense.

Wij hebben de eerste 3 dagen bij het zwembad doorgebracht omdat we echt wilden uitrusten. Aangezien de andere gasten meteen het eiland gingen verkennen hebben we het zwembad de hele dag voor ons zelf gehad. Wat een luxe!!

Toen we een auto wilden huren, hebben we aan de eigenaar gevraag of die ons even naar het dorpje wilde brengen en dat was geen probleem.

Het enige negatieve was voor ons dat het douchegedeelte piepklein was en dat het gordijn aan je plakte, maar ja... lekker boeiend. Toch!?

Dat heeft bij ons de pret niet bedorven.

Echt een aanrader! Zie foto's.

In een woord RUST

Stefan
19-9-2011

Zoals ook door de andere personen beschreven is appartement Star geweldig. De eigenaren zijn uitstekend en de omgeving nodigt uit tot rust. Natuurlijk heb je vervoer nodig als je het eiland wilt ontdekken. Eten in de buurt is goed te vinden en voor iedere smaak wel wat. Alleen maar positief? Neen. De douchecel is met 80x80 cm plus nat douchegordijn niet groot. Maar iedereen die vaker naar Griekenland gaat weet dat je blij moet zijn met een douchegordijn. 2 maal per week reinigen van de toilletemmer had iets meer gemogen. Maar dat werd door de hartelijke ontvangst en de regelmatige bijdrage in de vorm van druiven ruim goedgemaakt. Wij gaan daar niet meer naar toe maar dat is alleen om anderen de kans te geven ook zo iets fijns mee te maken.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Star in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.