Hotel Sofi

0Tonen op kaart

11 Reviews over Sofi

• 8Ais17-09-2021

Voor herhaling vatbaar

Accommodatie is ok. Wel een beetje ver om lopend naar Lixouri te gaan. Er staan fietsen die je kunt pakken. Schoon zwembad en schone kamers. Sofia en Babis zijn ontzettend lieve mensen die je het naar je zin willen maken.

• 9Nanda12-08-2021

Een 10 voor gastvrijheid!

Super gastvrije eigenaren Sofi en Babbas zorgen ervoor dat je je gelijk thuis voelt. De sfeer is heel gemoedelijk en er wordt goed voor je gezorgd. De ligging is buiten de plaats Lixouri maar met de (gratis) fietsen kan je daar prima komen. Heerlijk zwembad waar je in de schaduw prima kunt vertoeven! Een dikke 10 voor gastvrijheid!

• 9Elly10-08-2021

Super

We verbleven 14 dagen in Sofi’s House. Mooi appartementencomplex. Ruim opgezet. maar Sofi….zo’n gastvrouw zie je maar zelden. Ze doet alles om je een prachtige vakantie te bezorgen. Als je graag bij Sofi wilt blijven eten dan kan dat. Je eet wat zij ook voor haar familie kookt. B.v mousaka met Griekse salade en vers fruit na. Ook het ontbijt is zeer uitgebreid en eet je aan een gedekte tafel onder een prachtige oude plataan. Het zwembad is erg uitnodigend om aan het eind van de middag en duik te nemen of te zonnen met een schitterend uitzicht. Je kunt een heerlijk drankje bestellen bij Sofi. Ook Liguori is de moeite waard. Het plein is s’avonds vol met Grieken die van het leven genieten. Met de Ferry naar Argostoli om de groete schildpadden te zien in de haven. Ten slotte Kefalonia is een fenomenaal eiland. Azuurblauwe kusten, weelderige natuur, prachtige pittoreske dorpjes en aardige bevolking!!

• 9Pieter R.19-08-2020

Gastvrijheid van grote klasse

Hotel Sofi, ook bekend als Sofies House is een prima uitval plek om West Kefalonia te ontdekken. De eigenaresse en haar man zijn uiterst gastvrij en staan altijd voor hun gasten klaar. In de coronatijd was het ontbijt in de tuin niet mogelijk, maar kregen we een ontbijt voor op de kamer. Steeds zeer uitgebreid, zodat we hiervan ook nog konden lunchen. Mooi groot zwembad met uitstekende bedjes. Kamers aan de zwembadzijde liggen het gunstigst. Centrum Lixouri ligt op ca 2 km afstand.

• 8Familie Dijkstra09-08-2020

Gemoedelijk

Prima appartementencomplex, rustig gelegen aan een doorgaande weg. Heerlijke warme douche met een schuifwand. Voor het regelen van een betaalbare huurauto kun je bij de eigenaar terecht. Doen want het is een schitterend eiland. De eigenaars zijn heel hartelijke mensen. Wij hebben het goed naar ons zin gehad bij Sofi.

• 9Jolanda en Sander14-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Fantastisch lieve mensen, modern hotel, met heerlijk zwembad. Je wordt graag geholpen om je weg te vinden op Kefalonia. De appartementen zijn ruim en schoon. Er zijn fietsen die je mag gebruiken. Scooter of auto is handiger om echt wat te zien. Echte aanrader!

• 9joanna08-07-2019

Gastvrij familiehotel

Een hartelijke familie doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Ontbijt tegen redelijke prijs is mogelijk. Ook bestaat de mogelijkheid om het diner te gebruiken. hier hebben we een aantal keren gebruik van gemaakt. Heerlijk gegeten met enkele traditionele recepten gemaakt door de moeder van de eigenaar. Er zijn fietsen beschikbaar bij het appartement. Ze voldoen niet helemaal aan de maatstaven van de Nederlandse fietsen. Het is maar een paar kilometer naar lixouri centrum . Maar de weg terug zit toch een behoorlijk klimmetje in dus enige conditie is wel gewenst. Ik zou wel autoverhuur aanbevelen anders mis je veel van dit mooie eiland. Hoewel mede gasten ook goede ervaring hadden met o.v.

• 10Fred Van de Merwe16-05-2019

Een heerlijk appartement voor rustzoekers.

Sofi huis is rustig gelegen net buiten Lixouri, een auto is wel noodzakelijk wil je wat van het eiland zien en om bijvoorbeeld een keer uit eten in Lixiuri of een andere plaats. De eigenaren zijn heel vriendelijk en doen alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Er is ook een mogelijkheid om te ontbijten, een warme maaltijd of een drankje en een klein hapje te gebruiken. De appartementen zijn netjes en zijn van alle gemakken voorzien. De kamers worden goed schoon gehouden. Er is ook een heel mooi en goed onderhouden zwembad met zitjes en ligbedden aanwezig.

• 8Stuiver26-09-2017

Perfect

Hartelijke ontvangst, mooie rustige locatie en goed ontbijt

• 9Thea18-10-2016

Wij waren hier voor één nacht tijdens een rondreis

Het "B&B" hotel ligt wel een stukje buiten Lixouri, maar het is een prima plek om te verblijven! De familie doet álles om het naar je zin te maken en het ontbijt was heerlijk verzorgd. Prima appartement en superschoon! Ik heb Sofi beloofd dat zij op Zoover een 9 kreeg!

Hotel Sofi info

Veilig betalen met