Appartement Sarantos Pool Suites

Appartement
Appartement Sarantos Pool Suites

Omschrijving
Word welkom geheten door Eleni en Dimitros bij Appartement Sarantos Pool Suites in Kefalonia. Gezellig een drankje aan de bar, afkoelen in het zwembad of het groene eiland ontdekken kan hier allemaal. In de omgeving zijn mooie stranden te vinden. Een auto is een must als je het eiland goed wil verkennen. Het Avithos strand is aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor Sarantos Pool Suites voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fijne, kleinschalige accommodatie met prachtig uitzicht. Hele goede gastvrouw -en heer die altijd klaar staan iets voor je te regelen. Gezellige kleine bar waar je terecht kunt voor een hapje en een drankje. Voor ons is het elke keer weer thuiskomen en genieten!

Kenmerken

8-10-2018

Fantastisch!

Trudy en Hessel Bijlsma,
7-10-2018

Gastvrij, welkom gevoel, gastvrij, schoon, prachtig uitzicht, gastvrij, mooi zwembad, mooie ligging, gezellige bar, gastvrij, prima eten, gastvrij!!!

Grandioos!

Karin & André,
7-10-2018

We hebben hier weer een fantastische week gehad!!! Mooi groot schoon appartement en een zwembad die voor de nodige verkoeling zorgt!

En natuurlijk, de gastvrijheid van Eleni, een echte topper!!!

Preisdaler

Geweldige vakantie gehad op Sarantos Pool Suites.

Ron Klaver,
7-10-2018

Sarantos Pool Suites is en blijft gewoon een geweldig vakantieadres. Heerlijk om hier te zijn. Gastvrouw Eleni is echt niets teveel en als je en als je iets nodig hebt staat zij altijd voor je klaar. Zij haalde zelfs s'avonds laat nog mijn medicijnen met een andere gast bij de apotheek in Argostolli toen ik ziek werd. Sarantos heeft een perfect onderhouden fijn zwembad en bestel je een drankje bij Eleni dan zit er altijd een knabbeltje bij. Sarantos Pool Suites is voor ons het beste vakantieadres in Griekenland. Helaas is door het hoogte verschil het complex niet echt geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Overigens kom je op Kefalonia veel hoogte verschillen tegen. Voordeel is dat Sarantos lekker dicht bij de luchthaven ligt waardoor je geen lange transfer hebt. Van de vliegtuigen heb je geen enkele geluidsoverlast en het is juist leuk om de landende en vertrekkende vliegtuigen te zien. Wij zijn echt enthousiast over Sarantos.

Heel goed zeker voor herhaling.

Marion Schmidt,
7-10-2018

Mooie ruime appartementen. Hele vriendelijke eigenaars. Altijd ruimte voor een praatje. Veel mogelijk met overleg.

Dicht bij luchthaven maar daar heb je nauwelijks last van.

"Zen"sationeel plekje!

Esmeralda Tack,
7-10-2018

Ik had een geweldig verblijf in Sarantos Pool Suites bij Eleni en Dimitris. Het verblijf ligt in de hoogte op enkele minuten van de luchthaven waar je totaal geen hinder van hebt,integendeel het is leuk om de vliegtuigen te zien landen en opstijgen in de verte.Je hebt een prachtig uitzicht op de vallei en de zee! Het complex is mooi verzorgd en onderhouden met veel bloemen en planten rondom de appartementen.Het is er lekker rustig liggen bij de Pool en de bar. Veel aangename mensen leren kennen en de eigenaars doen er alles aan om je een leuk verblijf te bezorgen. Dit jaar zijn we er voor de tweede maal geweest en gaan zeer zeker terug naar dit complex!!!

Thea Meivogel,
7-10-2018

Ik vond het in een woord fantastisch wat een warme ontvangst ,Eleni en Dimitros zijn super gast heer en gast vrouw niets was teveel ik ga zeker volgend jaar terug 💖🌸🌹

Warm, gezellig, fantastisch

D.J Maassen,
25-9-2018

Wat een fijn verblijf hebben wij gehad in Sarantos Pool Suites. Gastvrouw Eleni is zeer vriendelijk en gastvrij en ze zal er alles aan doen om het je naar de zin te maken.

Het apartement was ruim en schoon, het uitzicht vanaf het balkon was mooi. Het is raadzaam een auto te huren om het eiland te kunnen verkennen.

Sarantos is kleinschalig opgezet, maar we hebben gezellige avonden gehad met andere gasten aan de bar bij het zwembad.

Kortom een absolute aanrader om bij Eleni te logeren, we kijken met genegenheid terug op deze vakantie.

Super fijne bestemming op een prachtig eiland.

Fam. Valkanis,
19-9-2018

Bij aankomst aangenaam verrast door het ruime en gezellig ingerichte appartement, dat duidelijk met liefde is ingericht door de eigenaren. Het appartement ligt op een heerlijk rustige plek, vlak naast het vliegveld, maar door de hoge ligging heb je daar totaal geen last van. We zijn heel vriendelijk ontvangen door Panagis de zoon van de eigenaresse Eleni. In de twee weken dat wij daar waren hebben wij heel leuk contact met beiden gehad. Altijd even vriendelijk en niets was teveel. Diverse gasten die er op dat moment waren, kwamen al voor de tweede of derde keer. Ook wij zullen graag terugkomen. Een auto is inderdaad wel een aanrader, maar de lokale bus en taxi's zijn wij een heel end gekomen. Er zijn meer dan voldoende excursies te boeken, via touroperator of lokaal, waardoor je al een hoop van het eiland ziet. Kefalonia is meer dan de moeite waard, het is een prachtig eiland met hele vriendelijke mensen. Voor je weggaat heb je al heimwee.

We hebben hier een fantastische vakantie gehad.

Diana,
10-9-2018

Gastvrij onthaal, appartement en zwembad top. Heerlijk om hier te zijn

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sarantos Pool Suites in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sarantos Pool Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.