Appartement Sarantos Pool Suites

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info
Tonen op kaart

Word welkom geheten door Eleni en Dimitros bij Appartement Sarantos Pool Suites in Kefalonia. Gezellig een drankje aan de bar, afkoelen in het zwembad of het groene eiland ontdekken kan hier allemaal. In de omgeving zijn mooie stranden te vinden. Een auto is een must als je het eiland goed wil verkennen. Het Avithos strand is aan te raden.

179 reviews over Appartement Sarantos Pool Suites

• 2019
    4Familie Pas11-09-2019

Nooit meer

Lees hier de echte waarheid over Sarantos Pool Suites!!! TIP: ADULTS ONLY op jullie accommodatie laten zetten. Voordat u verder leest, geloof niet de reviews hieronder waarbij men een 10 of een 9 geeft voor het totaal plaatje van deze accommodatie. Dit zijn namelijk reviews van bekenden of vrienden van de eigenaar. En ja hun waarheid en opvattingen zijn waar, want er wordt namelijk een groot verschil gemaakt in het behandelen van gasten bij deze accommodatie. Dit is pijnlijk maar waar. De eigenaren Eleni en Dimitris lopen inderdaad hard voor hun “vaste” gasten. Lees: (goed betalende gasten) en doen een stapje extra voor je als je tenminste ook geregeld iets bij ze afneemt of bij ze in de smaak valt. Ze hebben goed voor ogen wie hun terugkerende gasten worden of mogen zijn. Van eerst vriendelijk naar uiteindelijk op de een na laatste dag scheldend en onbeschoft tegen mijn echtgenoot uitgevallen bij het zwembad. ( Hier later meer over)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Kelly Weijdema15-08-2019

Onze vakantie bij Sarantos was onvergetelijk.

Wat mensen moeten weten voordat ze naar dit verblijf gaan.. de eigenaren van dit verblijf zijn ontzettend gastvrij. Zij willen je helpen op welke manier dan ook. Houd er wel rekening mee, de eigenaren zijn ontzettend zuinig op hun zwembad! Ze willen geen bommetjes, veel gespetter etc. Ze willen rust rondom het zwembad, en natuurlijk ook omdat er andere gasten aanwezig zijn. Houd er ook rekening mee dat je wanneer je er bent, de handdoeken wissel is om de 3 a 4 dagen. Ons bezoek duurde 15 dagen, op mijn reisbescheiden stond 7x handdoeken wissel, ik legde daarom ook na 2 dagen de handdoeken op 1 grote stapel en kreeg geen nieuwe. Als je dit maar even weet, verder geen probleem! Het bed is ook wat aan de harde kant. Wij hebben de gehele vakantie ontbeten bij de bar, dit was elke dag weer heerlijk vooral met het mooie uitzicht. Ook hebben ze brunch, in overleg kan je ook savonds dineren! Wij hebben 15 dagen genoten van het mooie eiland.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Jan en Jolanda30-07-2019

Fantastisch,schoon,geweldig uitzicht, top mensen.

Wij zijn hier geweest van 15 juli tot 29 juli, en ik kan je vertellen dat het geweldig is daar. De geweldige eigenaren Eleni en Dimitris willen werkelijk alles voor je doen om het je naar het zin te maken. Buiten het feit om dat alles er schoon en netjes is, kun je ze vragen naar tips om mooie stranden te bekijken en andere bezienswaardig heden die er zijn op dit mooie eiland. 1 ding wat zeker is je moet wel een auto hebben. Niet alleen om bij hun te komen maar om het eiland te bezichtigen. Verder kan ik alleen maar lof spreken over dit fantastische appartement complexje met super eigenaren.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Jolanda Habraken07-07-2019

Thuis komen , wij zijn nu voor de 8e keer.

Eleni en Demitros zijn gastvrij. Ze helpen je met alles. Top vakantie hier. Voor de klagers over dit appartement, als je hier de boel versterkt, en je houdt je niet aan de regels, dan wordt Dimitros boos. MAAR als bij u iemand de spullen sloopt ben je dan zelf ook niet woest? Deze mensen zijn zo lief en werken als paarden om het u naar uw zin te maken, wij hebben hier weer een fantastische vakantie gehad, met magische mensen......

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Richard en petra10-06-2019

fantastisch

Wij verbleven van 3 tot 10 juni in dit ruime appartement. Een fantastisch uitzicht en zeer gastvrij. Ligging dicht bij vliegveld maar zeker geen hinder. Mooi en goed zwembad en lekkere frappekoffie van eleni. zeker een aanrader . mooie uitval basis voor de vele mooi plekjes op kefalonia.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9Moreno van M10-06-2019

Uitmuntende vakantie!

Zeer mooie locatie, prima uitwijkpunt voor alle bezienswaardigheden in Kefalonia! Zeer gastvrij en mooie verzorgde appartementen voor zowel families als koppels. Voor Eleni de gastvrouw is niets teveel alles wat je vraagt word met een glimlach gedaan! Al raad ik tevens wel aan om een huurauto te nemen!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Peter Bruins08-05-2019

Super verblijf gehad hier!!

Auto huren aan te raden, in het vroege seizoen lekker rustig, weinig toeristen. Vlakbij vliegveld maar hier heb je geen last van.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Anneke08-10-2018

Op Sarantos komen is thuiskomen

Fijne, kleinschalige accommodatie met prachtig uitzicht. Hele goede gastvrouw -en heer die altijd klaar staan iets voor je te regelen. Gezellige kleine bar waar je terecht kunt voor een hapje en een drankje. Voor ons is het elke keer weer thuiskomen en genieten!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Trudy en Hessel Bijlsma07-10-2018

Fantastisch!

Gastvrij, welkom gevoel, gastvrij, schoon, prachtig uitzicht, gastvrij, mooi zwembad, mooie ligging, gezellige bar, gastvrij, prima eten, gastvrij!!!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Karin & André07-10-2018

Grandioos!

We hebben hier weer een fantastische week gehad!!! Mooi groot schoon appartement en een zwembad die voor de nodige verkoeling zorgt! En natuurlijk, de gastvrijheid van Eleni, een echte topper!!!

Gereisd met partner in september 2018

31 tips over Appartement Sarantos Pool Suites

• Laurence Berghouwer, 26-03-2014

TIP1 enkel wifi bij het zwembad en in het 1e appartement va het zwembad TIP2 Vergeet niet naar het restaurant van de familie te gaan. Heerlijk eten voor een mooie prijs. Het is ze ook niet teveel om eventueel het eten naar het appartement te brengen indien je niet van het "complex" weg wilt. TIP3 het eiland heeft een behoorlijke hoeveelheid wespen. Wij hadden een elektrische vliegenmepper en deze is veelvuldig gebruikt.

• Miranda, 15-10-2013

Ga eens uiteten bij het plaatsje erboven(Lakithra) bij Byron. Heerlijk eten,veel en betaalbaar! Bij Obelix in het zelfde plaatsje hebben wij giros besteld,en thuis laten bezorgen! Heel veel krijg je,en goddelijke tzaziki.

• alex en gerlinde, 07-08-2013

Heb je eens geen zin om 's morgens naar de bakker te rijden, kan je ook ontbijten bij Dimitris en Elini. Dan krijg je een zeer uitgereid on-Grieks ontbijt met verse jus, vers fruit voor weinig geld. Ze mogen geen scherpe messen in het apartment hebben. Een broodmes van thuis meenemen is een aanradertje.

19 vragen over Appartement Sarantos Pool Suites

• Iris, 21-01-2019

last van vluchten?

Beste mensen, kan iemand mij aangeven of er aan de kust overlast ondervonden wordt van de vluchten (periode juni) van en naar Kefalonia? Dank alvast!

• Veronica, 03-02-2018

Ik zie weinig ruimte om het zwembad . Lig je niet veel in de schaduw of is er ergens anders nog ruimte voor bedjes? En als je een app met terras neemt, kun je daar ook op bedjes liggen? Kun je lopend naar een supermarkt en een centrum met restaurantjes? Hoe ver is dat?

• Annette Van Beijsterveldt, 21-01-2018

Vliegtuig

Hallo, heb je in dit complex overlast van de vluchten welke arriveren en vertrekken?

Appartement Sarantos Pool Suites info

• Aantal sterrensterstersterster