Géén boekingskosten

Aparthotel Roi

GriekenlandKefaloniaKefalonia

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Roi voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 14 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

14 Reviews over Roi

• 10Claudia03-06-2019

Wat een fantatische plek!

Heel mooi, vriendelijk en goed onderhouden complex. Mooi ingerichte appartementen die netjes dagelijks worden bijgehouden. Lieve mensen ook. Ontbijt goed verzorgd, ligt wel op een helling dus mensen die slecht ter been zijn zouden wellicht beter kunnen uitwijken. Gratis parkeren. Met maar drie restaurants is Assos wel wat klein en waren we zo uitgekeken. Om savonds te eten zou je dan in de auto moeten stappen. Friskardo is dan een betere plek.

• 9Ytse & Irene01-09-2018

Een fantastische plek!!

Knus en intiem hotelletje met een fenomenaal uitzicht over zee, gelegen in een gezellig klein haventje. Nette en schone kamer voorzien van een lekker bed. We hebben een hele mooie tijd gehad in Roi apartments! Een echte aanrader!

• 10Simone en Rob11-09-2016

Heerlijk relaxen

Een prima plekje. Lekker rustig (10 kamers). Op een mooie locatie. Ruime en zeer schone kamers en prima beddegoed n handdoeken. In de ochtend een heerlijk ontbijt en een mooie uitvalsbasis om het eiland te bekijken. Maar ook om een dagje relaxt aan het zwembad te hangen op een gratis ligbedje. Verder zijn zowel eigenares als personeel uitermate vriendelijk. Kortom, een aanrader, waar niets op aan te merken is.

• 9mieke van der marel31-05-2015

Een heerlijke rustige plaats

Dit is een fantastische plek, mooie ligging,heerlijk rustig. Een plek om te onthaasten. Assos is het leukste plaatsje van Kefalonie. Wil je heerlijk eten ga dan naar:Nefell anait, bijzonder vriendelijk personeel en een gezellig rustig terras.

• 10Floortje Janssen18-09-2013

Fantastische plek, super locatie

Wat hebben wij hier genoten, we hebben deze plek uitgekozen voor onze huwelijksreis. We hadden geen betere plek kunnen kiezen. We werden hartelijk ontvangen en zijn van begin tot eind geweldig verzorgd. De eigenaresse Maria wil echt dat je een top verblijf hebt en daar doet ze alles aan. Ook het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het appartement dat wij hadden was heel romantisch en eindelijk hadden wij in Griekenland een fijne ruime douche! Het uitzicht is fenomenaal en het dorpje Assos is het mooiste dorp van het hele eiland. Het ontbijt is goed verzorgd, vollop keuze en dagelijks iets speciaals uit eigen tuin of keuken. Dit is een absolute aanrader.

Tijdens het boeken vonden we de prijs voor Griekse begrippen vrij hoog, maar dit is het meer dan waard geweest.

• 9a.doorn1810-09-2013

Perfect

Dit jaar opnieuw naar Roi geweest en het was opnieuw geweldig. De gastvrouw Maria zorgt voor haar gasten alsof het haar eigen vrienden zijn. In vergelijking met ons vorige bezoek in 2011 is het ontbijt helemaal naar buiten verhuisd, er is voldoende keuze uit regionale producten en er is verse thee van Griekse kruiden. De kleinschaligheid van het complex maakt het heel rustig en intiem. De kamers worden goed schoon gehouden en als er wensen zijn dan worden deze vervuld. Het weinige personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het zou heel leuk zijn als er de mogelijkheid voor de lunch zou zijn, geen straf met het mooie uitzicht. Het dorp Assos is en blijft schilderachtig met de prachtige baai en het fort op de heuvel. Ook het restaurant Platanos is een aanrader, een zeer ruime keuze en meer dan goede kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs, voor- hoofdgerecht met de heerlijke wijn voor 30 euro voor personen. Hoewel wij bijna nooit teruggaan naar 1 lokatie komen wij hier zeker terug

• 10Bianca29-05-2013

GENIETEN!

Je ziet de foto's van Roi op internet, je leest de verhalen van voorgangers op Zoover, en ja... het is werkelijk zo heerlijk en mooi als iedereen omschrijft. Wat een fantastische plek in dit lieflijke dorpje Assos en op dit mooie eiland Kefalonia! Wij hebben nog nooit in zo'n mooie, knusse en verzorgde accommodatie verbleven. Het voelt als thuis. Doordat de kleinere kamers vol waren, hebben we de grotere geboekt. We kregen "Olive", wat een plaatje! Alle kamers hebben uitzicht op zee, maar deze had als bonus een groot terras, complete zithoek en apart slaapgedeelte dat via paar treetjes te bereiken is. Er wordt zeer goed schoongemaakt. Je ziet overal de persoonlijke touch. Zo komt Maria (de eigenaresse) iedere ochtend tijdens het ontbijt even een praatje maken. Iedere dag is er ook iets extra's klaar gemaakt bij het ontbijt, bijv taart, flensjes of typsich Griekse gerechtjes. Kortom: geen goedkope accommodatie, maar je krijgt absoluut waar voor je geld! Een absolute aanrader!

• 10Sotiria07-08-2012

Geweldige plek!

Wij zijn laat in de avond aangekomen en zeer gastvrij verwelkomd. De accommodatie is pittoresk, de ligging paradijselijk. Aan elk detail is aandacht besteedt. Van het uitzicht in het complex kun je geen genoeg krijgen. Het plaatsje Assos is kleinschalig maar met zeer vriendelijke mensen en voldoende horeca. De eigenaresse van het complex is een zeer innemende vrouw, zij vertelde mij dat haar gasten ziet zoals zij ook privé gasten ontvangt. En dat hebben wij ook mogen ervaren tijdens ons verblijf. Prijskwaliteit staat in verhouding. Eten in Assos, ik als Griekse kan je adviseren: Platanos, smakelijk, schoon, goede bediening, eten is in een woord geweldig!!! Elke dag werden de kamers schoongemaakt en bedden gedaan. Voor kleine kinderen is deze accommodatie ongeschikt. Onvoldoende speelgelegenheid e.d.. Volgend jaar graag weer een weekje bijkomen in een stukje paradijs op aarde.

• 10y.suurland05-07-2012

een paradijs op aarde, niet te verwoorden!!

Waar moet je nog heen als je dit paradijs ontdekt hebt? Wat een geweldig mmoie plek en wat een geweldige eigenaresse! Met zoveel zorg en liefde heeft zij onze vakantie compleet gemaakt. Een schitterend appartement met een adembenemend uitzicht. Elk hoekje totaal anders en zo verrassend Geweldig gegeten en geweldig genoten!

• 9rita14-08-2011

Adembenemend fraai uitzicht en romantische kamers

Wij waren hier 1e week juni 2011. Aangekomen midden in de nacht (veel bergen) toch zeer gastvrij onthaald. Dank je lieve Areti en moeder Jenny. Het (appartment nr 1) is sfeervolle en het bed was ook uitstekend. Het uitzicht is magnifiek. Elke kamer heeft zeezicht. Geweldig!!! Schoonmaak is zeer degelijk/grondig en alles ziet er gelikt uit. Het zilte water uit de douche merk je niks van. Het keukentje is minimaal pannen heb ik niet gevonden dus zelf een eitje bakken of iets te eten maken is geen optie. Wel lastig als iemand zich een dagje niet lekker voelt. Na te vragen toch een pannetjes gekregen.Op loopafstand kan je lekker eten in het haventje van Asos. Goed, gezellig en redelijk geprijsd.

Leuke strandjes heb je rond Sami bedje+parasol 4 euro. Wel lastig te vinden! Maar zeker de moeite waard.

Wij vonden Kefalonia een prachtig eiland. Gastvrij, groen en schoon. En voldoende te zien. En nog geen massatoerisme!!!!

Aparthotel Roi info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden