Appartement Rodi Studios

Meer appartement info

23 reviews over Appartement Rodi Studios

• 2018
    9Fam Posthuma06-09-2018

Voor herhaling vatbaar, zo genoten.

Een prachtige locatie voor mensen die van rust houden. Heerlijk zwembad, wat vooral met jonge kinderen een aanrader is. Fantastisch uitzicht dus ook de ouders komen hier volledig tot rust. De locatie ligt vrij afgelegen, dus het huren van een auto is zeker een must. Want op de locatie zelf is weinig vertier en na een aantal dagen ben je ook wel uitgekeken op het zwembad. Maar als uitvalsbasis is Rodi studio een topper. Heerlijk om na een dagje strand, of toeren over het eiland hier naar terug te keren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8J S09-08-2017

Fijne vakantie!

Wij verbleven 2 weken in een studio. De kleinschalige accommodatie ligt in een rustige omgeving. Kamer werd goed schoongemaakt en om de dag schone handdoeken. Vriendelijke eigenaar en schoonmakers! Mooi uitzicht over het eiland richting hoogste berg en de zee. Goede bedden, kleine keuken zoals we in Griekenland gewend zijn. Auto is wel een must om het eiland te verkennen. Boek deze van te voren zelf in Nederland, scheelt veel geld. Accommodatie ligt centraal op het eiland, ideaal om het eiland zo te verkennen. Zwembad erg schoon, geen chloor maar vanuit eigen bron. Laatste dag mochten we ook langer in ons appartement blijven in verband met late vlucht. Wat wij misten was een zonnescherm/overkapping op het balkon. S'morgens was het te warm om op het balkon te ontbijten. Maar we konden wel aan de voorkant in de schaduw zitten.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Mevr. De Jong06-06-2017

Prachtig uitzicht en rustige ligging

Rustige ligging met een mooi uitzicht over het zwembad richting zee bij helder weer zie je zakynthos liggen. In het dorp heb je een leuk grieks familie restaurantje en minimarkt happiness. Waar je goedkoop en lekker kan eten.

De studio's zijn heel schoon de badkamer is erg klein maar zo zijn de meeste griekse badkamers. De studio's hebben een heerlijk balkon met mooi uitzicht over de prachtig onderhouden tuin richting de zee en de hoogste berg van kefalonia. De wifi werkt prima. De eigenaar en schoonmakers zijn heel vriendelijk.

Een auto huren is wel nodig om dit mooie eiland te verkennen. Al met al een heerlijke plek om het mooie eiland kefalonia te ontdekken.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10Corsiva24-01-2017

Score: 10 punten!

Rustige accommodatie, vrij uitzicht, overdag zwembad voor ons alleen, restaurant in het dorp is geweldig! Mooie stranden in de buurt en locatie is centraal gelegen voor uitstapjes over het eiland (het noorden is als dagtrip prima te doen). Hele vriendelijke eigenaar. Wij hadden de maisonnette wat ideaal is, onze dochter van 3,5 sliep boven en wij hadden s'avonds onze ruimte beneden met balkon. De drie maisonette's zijn alle drie op de begane grond. Locatie heeft eigen prive parkeerplaats bij je voordeur onder de olijfbomen. Leuk wandelen naar het dorp. Veel kleine katjes, vijgenbomen en andere mooie planten in de tuin. Zwembad en tuin werd perfect bijgehouden iedere dag. Je kan de zee in de verte zien vanaf je balkon. Eigenlijk is de kwaliteit hier hoger voor wat je betaald. Ik zou het willen vergelijken met een premium touroperator bestemming. PS: vooral de niet nederlandse, buitenlandse toeristen wat hij als positief ervaren. Wij komen liever nooit naar dezelfde plek terug maar deze plek zien we graag nog een keer.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 10Henrico Bok30-08-2016

Rust, ruimte....paradijsje

Wie rust en ruimte zoekt met kinderen of met zn 2en vind het hier. Centraal op het eiland gelegen ligt deze mooie accomodatie met 3 4-persoons maisonettes en 10 2-persoonskamers. Ruime kamers met een bovenverdieping met open trap. Goede bedden en goede douche. Schitterend uitzicht vanaf het balkon op het zwembad en de zee. Zoals de meeste mensen al aangeven; een auto huren is een must.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Dirk Ouwehand01-08-2016

heerlijk relaxed

Lekker ruime studio in een heerlijk rustige omgeving met goede bedden, airco, en prima Wifi. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, eigenaar Illias kwam elke dag even informeren of alles in orde was. Schitterend uitzicht op de hoogste berg van het eiland en de zee. Mooi zwembad met bedden en parasols. Vlakbij (3 minuten lopen) is een mini-market waar je brood kunt halen met daarbij een restaurant, Happiness, waar je heerlijke huisgemaakte Griekse gerechten kunt eten voor een mooie prijs. Een auto is wel noodzakelijk ! Op 10 minuutjes rijden zijn enkele grote supermarkten, en de hoofdstad Argostoli is binnen 15 minuten bereikt. Rodi Studio’s is wat ons betreft een echte aanrader, we komen hier zeker nog een keer terug !

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Kevin02-07-2016

Heerlijk

Goede en nette accomodatie, lieve en klantvriendelijk personeel. Alles word er aan gedaan om je zo prettig mogelijk verblijf te geven.

Gereisd in juni 2016

• 8Alfred en Annelies01-10-2015

t is fantastisch geweest

Verblijf op Rodi Studios was geweldig!! Het was het einde van het seizoen dus niet druk op het appartementencomplex maar alles en iedereen heerlijk ontspannen :), zwembad was top en schoon, de bar serveerde koude drankjes, de studio was niet groot maar wel voorzien van airco en keukentje en niet te vergeten een Geweldig uitzicht. De eerste dag hadden we echt wel nodig om te acclimatiseren (34 graden - op 19 september) en om je weg te vinden, maar wat een prachtig eiland ..... op de eerste dag zijn we door de reisorganisatie heel goed geïnformeerd over de bezienswaardigheden en dat gaf een goed gevoel. Het is echter wel een must om de beschikking te hebben over een auto als je wat van het eiland (Kefalonia) wilt zien en hier hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan (ca. €40, pd) , Kortom .... een aanrader en als we het nog eens over mochten doen, dan zouden we zeker weer voor Rodi kiezen :))

Gereisd met partner in september 2015

• 7Angelique09-09-2015

Prachtig maar erg afgelegen

Sluit mij aan bij "klein villa Felderhof" als het om de ligging en het uitzicht gaat, maar ligt verder erg afgelegen van alles. De appartementen zijn prima, bedden voor Griekse begrippen goed, schoonmaak dagelijks en keurig! Douche erg klein. Zwembad is heerlijk. Zonder auto is deze locatie geen optie. Dichtstbijzijnde strand is minimaal een half uur lopen, de terugweg is bergop! Geen bedjes bij dit strand. Via touroperator was een auto huren voor 12 dagen rond de 600 euro. Tip: boek afzonderlijk een huurauto via een aanbieder in Nederland, scheelt en hele hoop geld en gewoon keurig verzekerd en netjes geregeld. Vanaf de luchthaven is het 20 min rijden naar het appartement. Zorg dat je navigatie hebt dan is het een fluitje van een cent om dit zelf te doen. Tip: download de app "Here" op je telefoon. Prima offline navigatie en het werkte echt! Kefelonia is een prachtig eiland, erg bergachtig, de mensen zijn zeer vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Joyce de Kanter18-06-2015

Klein "Villa Felderhof"

Wat een plek en wat hebben we genoten. Prachtige ligging , formidabel uitzicht, Aardige eigenaar en ligging van de locatie (mits je een auto tot je beschikking hebt) prima. Op loopafstand prima restaurant en kleine supermarkt. In de directe omgeving vele uitstekende restaurants. Supermarkten (3) binnen 5 minuten te berijden met auto. Accommodatie was zonder meer goed vooral de maisonnette waarin wij verbleven was helemaal gerenoveerd. Was lekker ruim en had alles wat je nodig hebt. Eenvoudig zoals de grieken dat kennen. Het zwembad was geweldig, geen gloor maar gevuld met bronwater uit zijn eigen bron. Auto huren is hier wel nodig anders kom je nergens. We vonden Kefalonnia van de griekse eilanden die we gezien hebben het mooiste. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Wij hebben een top vakantie gehad en gaan zeker eens terug en dat zeggen we eigenlijk nooit.

Gereisd met partner in juni 2015

Appartement Rodi Studios info

• RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin