Hotel Regina Dell Acqua

Hotel Regina Dell Acqua
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Regina Dell Acqua voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Regina Dell Acqua in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heerlijk genieten in een gastvrij en mooi hotel .

T. Oosterbroek
27-7-2017

Regina Dell Aqua is een hotel waar je vanaf de eerste tot de laatste dag verwend word door al het personeel

Heerlijk eten, schone kamers, elke dag schoon beddengoed.

Iedereen is vriendelijk. Je voelt je meer dan welkom. Lekker ontbijt. Service op het strand met heerlijke bedden.

Een echte aanrader.

Heerlijk lief en gemoedelijk hotel.

beumer
4-10-2013

Dit is een prachtig nieuw hotel, prachtig gelegen met uiterst vriendelijke bediening en aardige managers.

Eten is er erg goed maar in het stadje zijn ook prima restaurants te vinden.

Niet doen als je goed wil slapen.

David
25-9-2011

hotel door touroperator aangemerkt als 5 sterren hotel. Kamers zijn niet meer dan 3 sterren met een hard bed van 150 cm breed wat volgens de hotel website kingsize zou moeten zijn.

heerlijk genieten

catja stapper
3-10-2010

regina del aqua is een fantastisch hotel. De ligging is perfect, mooi uitzicht op zee. De service is uitmuntend, niets is teveel. Kortom wil je een relaxte fijne vakantie, ga naar dit hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regina Dell Acqua in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regina Dell Acqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Regina Dell Acqua scoort een 9.2 uit 10 op basis van 4 reviews.