Appartement

11 reviews over Appartement Ranzo Ionio in het Nederlands

Heerlijk eiland

Edwin, Elsbeth en Job,
7-5-2018

Onvangst door een geweldige familie die ervoor zorgt dat je je echt thuisvoelt. Yiannis tovert de heerlijkste gerechten uit de steenoven. De huisjes zijn schoon en ruim. De ligging is zodanig dat je een prachtig uitzicht hebt vooral met de ondergaande zon. Je hebt wel een huurauto nodig om er te komen en alle prachtige stenige strandjes en stadjes te bereiken.

Gereisd met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig gelegen en totale rust!

simone
15-9-2015

Een oase van rust & ruimte. Wij hebben het verblijf als zeer prettig ervaren. Heerlijk gegeten (biologisch uit de steenoven). De familie is vriendelijk en net. Het is misschien even zoeken, maar eenmaal aangekomen wil je voorlopig niet weg. Groene omgeving, rustiger dan het zuiden.

Gereisd met partner in augustus 2015

Aanrader!

Jos & Marieke
31-7-2015

Ranzo Ionio is een prachtige plek op Kefalonia. De familie is heel gastvrij en zorgt ervoor dat het verblijf erg aangenaam is. Yannis bereidt zelf het eten, uit eigen tuin, in zijn steenoven wat erg lekker is. We hadden een huisje op het terrein dat van alle gemakken was voorzien. Alles was netjes verzorgd. Ook was het zwembad, met fantastisch uitzicht, erg mooi. Het hebben van een eigen auto is wel een must zodat je er zelf op uit kan gaan. Een aanrader is het plaatsje Fiskardo met zijn mooie haven en leuke terrasjes.

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische plek

Anke
4-10-2014

Ranzo Ionio, hoewel best lastig te vinden, is een prachtige plek om je vakantie door te brengen. Een hele vriendelijke familie, lekker eten, mooie huisjes, schitterende omgeving en veel rust! Een auto is wel een must, we hebben dan ook heel veel plezier gehad van ons kleine Matizje, een grotere auto is ook echt niet handig op de kleine weggetjes.

Gereisd met partner in september 2014

Ranzio Ionio is een super locatie voor iedereen die van een rustige, rustieke vakantie houdt in een mooie ambiance. Je wordt met open armen ontvangen door patras familias Yiannis en zijn zonen Nikos & Costas (en de rest van de familie). Wij verbleven in het 200 jaar oude plattelandshuisje achter de keuken wat behoorlijk privé gelegen is. Het beschikt over een aparte slaapkamer met airco en een ruime woonkamer en keuken. Je kunt hier zelf een ontbijtje maken, maar geen 3-gangendiner. Dat hoeft ook niet want eigenaar Yiannis en zijn vrouw Stella maken iedere dag een heerlijk biologisch menu, met keuze uit genoeg voor- en hoofdgerechten en meestal krijg je nog een toetje van het huis toe. Het interieur is wat gedateerd t.o.v. de gerenoveerde studio's/appartementen, maar je hebt wel veel meer privacy. Je hebt verder de beschikking over 3 zitjes voor & naast het huisje. Het zwembad is overdag zeer rustig (iedereen trekt er meestal op uit), waardoor je heerlijk kunt relaxen. In 1 woord: TOP!

Gereisd met partner in juni 2014

Hele familie doet haar uiterste best een persoonlijke hartelijke, gastvrije sfeer te creëren op hun ranch. Bij aankomst wordt je voornaam gevraagd waarmee ze je het hele verblijf ook aanspreken. De accomodaties zijn goed, bij een niet gerenoveerd app is de inrichting eenvoudig/wat gedateerd. Vonden wij geen probleem want het was schoon. Gerenoveerde app heel modern. Het uitzicht is overweldigend mooi. Veel gasten kiezen ervoor in de taverne van Yiannis te eten. Het eten uit de houtoven is puur (wel overdadig in de olijfolie) en lekker en je krijgt altijd wel gratis een extraatje 'om te proeven' (Yiannis is erg trots op zijn eten), of meloen toe. Diner is slechts zo'n 17,50 pp (brood, keuze uit voor/hoofdgerechten uit de schalen,drankjes). Schitterende zonsondergang erbij. Op het terrein heerst rust, ook 's nachts. Fiskardo en Assos knus en leuk, goed eten. Vele kleine mooie kiezelstrandjes/baaien en Mirtos Beach prachtig, geen massadrukte. Groen eiland met bochtige (hoofd)weg.

Gereisd met partner in augustus 2013

Verouderde studio in een mooie omgeving

linda vanwesenbeeck
30-7-2013

Erg aftands. Verouderd meubilair en onverzorgde keuken en badkamer. De huisjes zagen er nieuwer en verzorgd uit. Studio is zeker geen aanrader!

Gereisd met partner in juli 2013

Genoten

j_bolink
6-7-2013

Ranzo Ionio is een mooi appartementen complex wat heel mooi gelegen is. Als je 's ochtends je balkondeur open doet, hebt het mooiste uitzicht.

De studio's zijn klein, maar wel van alle gemakken voorzien. Het balkon daarin tegen is weer groot en daar zit je toch het meeste.

het complex is gelegen op het mooiste gedeelte van Kefalonia. Op zo'n 10 minuten rijden van Fiscardo en ongeveer een half uurtje rijden van Mirtos Beach.

Het eten van Yannis was FANTASTICO, maar wel iets aan de dure kant.

Kortom een aanrader.

Verbleef Juni 2013, bezocht met een partner

Gereisd met partner in juni 2013

Droomvakantie

Elke Thelen
19-6-2013

Na even zoeken en wel een flink stukje rijden vanaf het vliegveld werden we bij aankomst heel hartelijk ontvangen door Yiannis en Nikos en fam. We konden ook meteen aanschuiven en genieten van een heerlijk traditioneel klaargemaakte maaltijd. Die bereiden ze iedere avond behalve de maandag in hun restaurant. Een prachtig uitzicht op de mooie zonsondergang iedere avond. Zowiezo geweldig uitzicht op zee vanuit hele complex

De mooie ruime nieuwe studio met terras was schoon en compleet met badkamer met ruime, goede douche. Meubilair op terras zit heerlijk. Er is airco, maar je kunt ook deur en ramen lekker openlaten, want er zijn overal horren/ hordeur. Er is ook een heerlijk zwembad met goede ligstoelen met kussens. Dit was voor ons de mooiste accomodatie waar we tot nu toe geweest zijn . Ook heel hartelijke eigenaren die alles doen om het je naar de zin te maken.

Handdoekwissel/ lakenwissel om de 3 dagen. Emmertjes worden goed geleegd.

Gereisd met partner in Sat Jun 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige accommodatie. Ruime schone en grote studio's en voor Griekse begrippen super moderne ingericht met een mooi uitzicht over zee. Het zwembad wordt iedere dag schoongemaakt en ook vanuit hier heb je een schitterend uitzicht. Wij hebben bijna iedere avond in de taverna van Ranzo Ionio gegeten. Yanis en Stella koken heerlijk en met een beetje geluk speelt Nikos 's avonds prachtige klanken op de piano :) In de buurt zijn hele mooie afgelegen strandjes en met een huurauto kun je het hele eiland bekijken. Lopen naar het volgende plaatsje vonden wij iets te ver (20 min). Ook zijn er heel veel katten van jong tot oud. Deze worden super verzorgd en ieder jaar door een dierenarts gecheckt. Een echte topper. Wij gaan graag weer terug om te genieten van deze unieke plek.

Gereisd met partner in september 2012

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinTuin

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ranzo Ionio in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ranzo Ionio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.