Hotel Palatino

25 reviews over Hotel Palatino in het Nederlands

Werelds!

Kees,
1-9-2018

Het appartement was eenvoudig maar schoon. Vriendelijk personeel en een fantastisch zwembad. Ligt dicht bij het centrum. Aanrader neem de veerboot naar Argostoli. Je bent een half uurtje onderweg, geweldig uitzicht op de boot, je waait lekker uit en Argostoli is een hartstikke leuke plaats. Enkele reis 3,80 pp. Voor de kosten hoef je het niet te doen want het is een echte aanrader en de laatste boot naar Lixouri gaat om 00.30 uur. En als je geluk hebt zie je ook nog de beroemde schildpadden. Hoef je daar ook niet voor naar Zakynthos toe. Kortom TOP!

Gereisd met partner in juli 2018

Simpel hotel vriendelijk, maar uitzicht geweldig

Anja de Groot,
7-7-2017

Vriendelijk personeel, fijn zwembad, mooi uitzicht over de baai aan de voorkant, Ontbijt voldoende,iedere dag schone handdoeken.niet ver van het centrum. Minder goed: Verouderd hotel, wat jammer is want ligt op toplocatie! Helling naar het hotel is wat steil. Weinig nederlanders, kan ook een voordeel zijn. Ver naar het strand, rijdt wel een busje maar gaat pas om 11 uur en komt al om 15.00 ophalen.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel fijn vakantie gevierd op Kefalonia

Carin Sesink
21-9-2016

Hotel Palatino ligt op een heuvel aan de rand van Lixouri. We hadden prachtig uitzicht over de baai van Lixouri. Het ontbijt was prima in orde. Het is inderdaad verstandig om een auto of scooter te huren. Wij hebben gebruik gemaakt van het huren van een scooter en hebben prachtige plekken bezocht. Wij vonden Lixouri zelf niet zo heel bijzonder. Het centrale plein daarentegen was vooral 's avonds gezellig. Je moest wel uitkijken dat je niet omver werd gefietst of gelopen door het grote aantal spelende kinderen. Ook zijn er veel zwerfhonden en zwerfkatten. De mensen zijn er ontzettend vriendelijk. Wij hebben in ieder geval ontzettend genoten.

Gereisd met partner in september 2016

Fijn gelegen hotel

An
23-8-2016

Hotel is aardig. Uitzicht zee is mooi. Bedden erg hard. Sanitair verouderd en niet netjes. Kamers op het oog schoon. Maar daar mag wel wat meer aandacht aan worden gegeven. Vieze deurknoppen etc . Ontbijt best te doen. Diner veelal hetzelfde maar ook aardig. Jammer dat de airo erover heen blaast. Zwembad is fijn. Poolvaarder goed eten en niet duur. Hotel ligt op een heuvel dus met zeezicht een heerlijk uitzicht over Lixouri en de baai. Wij hadden alle dagen een auto. Is echt een must ! Prachtig eiland ! Komen op kefalonia zeker nog terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldige plek !

chantal en jurjen
9-9-2014

Wij verbleven in het apartement van Palatino voor 14 dagen, dit waren 14 dagen te kort! Onze appartement werd keurig onderhouden door Eleni zij deed echt alles met liefde voor ons! Ook vertelde Eleni ons welke plekken in kefalonia je moet gezien hebben voor je weer naar huis gaat en welke stranden het mooiste zijn. Ook marina was geweldig zij maakte van alles aan lekkere eten voor ons ! Kort om wij zouden zo weer naar dit plekje in kefalonia gaan !

Gereisd met partner in juli 2014

Leukrustig hotel, niets op aan te merken.

pschoone
16-7-2014

Alles in en om het hotel ziet er goed en verzorgd uit. Ontbijt is goed.Kamers schoon, airco aanwezig,kamers worden ook dagelijks schoongemaakt. Wil je naar het strand dan is de afstand om dit lopend te doen te groot. Een auto is echt noodzakelijk. Voor kinderen is er niets te doen, zij zullen zich hier heel erg snel gaan vervelen. Voor rustzoekers of mensen die de hele dag weg zijn is dit hotel prima geschikt.. Het dorp zelf heeft niet veel te bieden je zal er echt opuit moeten anders verveel je je al gauw.

Gereisd met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustige sfeer

Conno
1-9-2013

Wij hadden de bungalow welke het dichts bij het zwembad lag. Prima bungalow. Bedden zonder voeteneind (voor mij belangrijk, 205 cm) waren best goed voor Griekse begrippen> kinderen lagen op de vide te slapen, wat prima ging. Er was genoeg aanwezig (föhn, strijkijzer, glazen en bestek). Om eten te maken is er een oventje met daarop 2 electra-platen. Buiten groot terras met tafel en 4 goede stoelen. Je zit goed vrij. Tussen ons en de buren stond een prima schutting en verder genoeg beschutting door de olijfbomen. Er wordt elke dag schoongemaakt en bedden opgemaakt. om 4 a 5 dgn schoon beddengoed. Het zwembad was prima. Een kinderbadje grenst aan het grote bad dat van 60 cm tot 270 cm diep. Hier kan je lekker baantjes trekken. Verder is er voor de kinderen niets aanwezig. De poolbar is groot en je kan daar eten (vanaf 10:00 uur) en drinken bestellen. (lunch) Als het druk is moet je geduld hebben. Toch vakantie. Afstand tot het centrum is 5 min. Berg af. Prima te lopen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

prima hotel

annelies
10-8-2013

Wij hebben hier 1 nacht verbleven op onze rondreis fly-drive Keffalonie. De kamer was schoon, een douchekabine, prima zwembad met bar. Ontbijt was redelijk, het brood was erg hard. Naar het centrum kun je te voet, naar het strand heb je een auto nodig.

Gereisd met partner in juli 2013

prachtige plek, prima uitvalsbasis

han rietman
7-8-2013

Het hotel is leuk gelegen en het uitzicht is prachtig. Een klein stukje bergaf ben je in het centrum en omhoog is ook te doen. De buurt is rustig. Het personeel is erg klantvriendelijk en helpt je graag. Ook het ontbijt was prima en er was genoeg zelfs aan het eind. De kamers werden elke dag netjes schoongemaakt en elke dag schone lakens en handdoeken. We hebben geen gebruik gemaakt van het diner, maar zal er goed uit. 's middag heerlijk bij het zwembad lunchen en ook hier is de bediening perfect.

Gereisd met partner in juli 2013

Super Hotel

Martin en Ine Tinnemans
17-7-2013

Dit Hotel verdiend meer als 2 sterren zeker voor griekse begrippen. Lekker rustige ligging, met een prachtig uitzicht op de baai van Argostolli. en toch dichtbij centrum Lixouri. Het ontbijt is prima. Het zwembad is geweldig in de mooie achtertuin van het hotel. Zeer vriendelijk personeel van receptie tot schoonmaak. Niets is teveel altijd een vriendelijk antwoord als men iets vraagt. Iedere dag schone handdoeken en om de twee dagen schoon bedegoed. Wij hebben hier een keer gegeten dit was prima jammer dat dit binnen is Daar wij het leuker vonden om in de stad op een terras te eten hebben wij hier maar een keer gebruik van gemaakt. Kluisje huren was gratis evenals wifi op het hele complex Dus wat ons betreft een echte aanrader.

Gereisd met partner in Sat Jun 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palatino in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palatino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.