Appartement Odyssey Villas

41 reviews over Appartement Odyssey Villas in het Nederlands

Zeer mooi

Johan
6-8-2018

Mooie locatie op een schitterend eiland, net onderhouden en mooie ruime kamer, met waterkoker en koelkast. Douchen gaat wat moeizaam, bij de eerste handeling had ik de knop al in mijn hand, een douche met gebruikshandleiding, douchestang maar profisorisch vastgemaakt anders donderde die naar beneden. Wij hadden kamer boven met een mooi balkon, gelukkig wel aan de voorkant, uitzicht over het zwembad en de zee. Gastvrouw is vriendelijk en erg aanwezig, ze hoort haarzelf graag praten, ontbijt hebben wij geen gebruik van gemaakt, naar aanleiding van reviews en vragen ter plekke.

Ontbijt bij de strandtent verder op beviel ons goed, zeezicht en aankomst badgasten was gewoon goed.

Fijne vakantie gehad, op een mooie locatie, auto is een must.

Paradise @ Keffalonia

Astrid
29-7-2018

We had wonderful holidays @ Odyssey Villas. This quite hotel with around 15 rooms has a beautiful green garden and a relaxing swimming pool. It is run by a beautiful lady that makes you feel very welcome and she can cook homemade Greek dishes too! I believe it is specially for couples who wants to recharge their battery the ideal place. And the island has lot’s of nice trips and small beaches to go to.

Fantastisch. Petani Beach het mooiste strand ever!

Koos en Margot
29-5-2018

Je moet op zoek zijn naar rust, behalve bij het eten, want dan is Eleni 'aanwezig' maar op een heel prettige manier. Niets is teveel om het je naar de zin te making. Inrichting kamer en badkamer is eenvoudig. Wordt prima schoongehouden, zelfs in de hoekjes. Alleen natuurgeluiden: vogels, het ruisen van de zee en de bellen van de geiten. Echt tot rust gekomen.

heerlijke vakantie

Leonardo Davinci (Paul)
16-7-2017

Heerlijke ontspannen vakantie gehad bij Eleni (eigenaresse).Het is gewoon een paradijs.Mooie ruime appartementen en heel schoon.Elke dag schoonmaak en opmaak bedden.Geen voorzieningen om te koken.Is ook niet nodig als Eleni kookt.

Heel mooi zwembad met goede ligstoelen en parasols.500 meter langs de kust via een zandpad en je bent bij de mooiste baai.Heerlijk strandje met een leuk restaurant erbij.Auto is wel noodzaak.Contant afrekenen .Kan niet pinnen.Kortom een verblijf om terug te komen.Geweldig eiland.

Voor de 2de keer en weer even fantastisch!

Moos Verwoert
12-8-2016

We zijn speciaal teruggegaan naar deze locatie omdat het de eerste keer zo ontzettend goed is bevallen. Eleni is inmiddels onze vriendin, een echte schat, die heeerlijk kan koken. Vooral de verse vis is de lekkerste die wij ooit hebben gegeten. De kamers zijn prima, goede bedden, elke dag wordt de kamer verschoond, vaak schone handdoeken. Eleni doet alles om het je naar de zin te maken en ze is gek op kinderen. De omgeving is prachtig, huurauto wel aan te raden. Mooie stille strandjes dichtbij, fijne kleine restaurantjes met heerlijk eten in de omgeving. Een dagje een boot huren is ook mogelijk, zeker een aanrader. Kortom Voor ons is deze locatie een toplocatie waar we zeker vaker terug gaan

Wat je echt moet weten ? Be prepared op de nukken en grillen van deze gastvrouw Heleni. Het complex is werkelijk een paradijsje, de plek is mooi en de accomodatie ook het is 2 sterren waard met name omdat de eigenaresse echt een "wolf in schaapskleren is " helaas kan ik het niet anders zeggen. Omdat er geen kookgelegenheid is had ik piepklein kookplaatje mee voor mijn havermout en ons eitje op te koken . Daar was ik achteraf dolblij mee voor de 8 euro is het ontbijt bedroefend! 2 dunne slappe sneetjes vd lidl en slappe koffie geen echte jus en niet eens griekse yoghurt , heel matig. Elke dag komt er een bakker met een busje tussen 9 en 10.30 hij toeterd en voor schamele paar euro verkoopt hij het heerlijkste brood!Ook de eigenaresse koopt daar elke dag maar serveert het niet bij het ontbijt ! Verkeerde zuinigheid want het merendeel ontbijt om de hoek aan t strand voor 5 euro. Toen ze achter mijn kookplaatje kwam ( het lag buiten) ging ze helemaal uit haar dak!! Schreeuwen en schelden tegen mij en ze ging tegen haar andere gasten verhaal halen en die wilden dat niet! Zo ging het 2 weken lang door zeer jammer ! Touroperator DOE HIER IETS AAN!!! Het is zo jammer het is zo n mooie plek en ze is niet slecht mens maar wat ze doet tegen gasten kan niet!!! Daarom jammer genoeg ga ik er nooit meer heen( ze heeft wel 1 dag later excuus aangeboden) maar ik had er 2 dagen echt hoofdpijn van

Redelijk goed

Margaret
7-4-2016

De accomodatie was redelijk, we hadden meer verwacht voor het aantal sterren. Op de kamers alleen een koelkast, geen kookplaat, geen waterkoker... dus je was min of meer verplicht om het ontbijt ter plekke te gebruiken, hetgeen erg duur was voor wat je kreeg. Gastvrouw was soms vervelend aanwezig, als je commentaar op haar had, werd je genegeerd. Locatie is goed als je voor een rustige vakantie gaat, auto is noodzakelijk! Kortom 3 sterren was meer dan voldoende geweest, verder toch een heerlijke vakantie gehad!

Leuke locatie ….maar..:

Henry
11-8-2015

Positief: Rustige locatie, dagelijkse schoonmaak hotelkamer, fijn zwembad, een paar fantastische strandjes en 3 tavernes ( met beperkt assortiment) in de directe omgeving, centrale gelegen, fraai uitzicht over de baai.

Minder positief: Gastvrouw is veel te veel verbaal aanwezig, ontbijt is erg schraal en toch prijzig ( Na één keer regelden wij ons eigen ontbijt..) Van prijzen (food) die niet vermeld staan krijg je de prijs gepeperd gepresenteerd bij de eindafrekening..

Veel wespen bij het zwembad terwijl bijna de helft van de ligbedden een defect heeft, kamers wat kil ogend en vrijwel altijd kunstlicht, bedden zijn hard, uitzicht vanaf eigen terrasje bij benedenverdieping is grotendeels op de muur van de omheining, vanaf 20.00 uur tot 22.30 uur geluid van het afzuigsysteem van de keuken storend aanwezig tot aan ons terrasje, Wi-Fi werkt meestal niet..

Conclusie: prijs versus kwaliteit is helaas niet in evenwicht.

heerlijk!

jennifer
1-8-2015

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij odyssey villas, we houden niet van drukke toeristische plaatsen en waren daarom hier helemaal goed! Gezellig, een heerlijk zwembad met ligbedden, je kunt zelf je ontbijtje maken want er is een koelkast op de kamer aanwezig maar je kunt ook op het terras een ontbijt bestellen en 's avonds lekker eten bij Eleni. Doordat het kleinschalig is en Eleni de enige gastvrouw is het ook persoonlijk wat we erg gezellig vonden. Wel ligt het een beetje afgelegen maar wanneer je een (huur)auto tot je beschikking hebt is dat geen probleem. De kamers waren ook prima in orde, niet luxe maar alles wat we nodig hadden was aanwezig en het was allemaal superschoon en netjes, werd iedere dag schoongemaakt. Helemaal top!!

Fantastic location

Hubert Gröbner
20-7-2015

We are a family of 5 from Austria and spent 1 week there in July 2015. We liked the place very much, it was beautiful, quiet and very relaxing. The owner is very friendly and helpful and quite a good cook. The beaches nearby are fantastic, you can rent a motorboat at the harbour. If you want to be off the beaten tracks and want to enjoy greece like it was decades ago this is the right place. But we would recommend a car.

We hebben een aantal aanbieders voor Odyssey Villas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Odyssey Villas in Kefalonia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Odyssey Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Odyssey Villas scoort een 8.66 uit 10 op basis van 41 reviews.