Hotel Oceanis - Cephalonie **

Review geschreven door annelies

een beetje gedateerd

annelies,
10-8-2013

Het hotel is moeilijk te vinden, het ligt boven de haven, hoog op een berg. Je hebt oude en nieuwe kamers, wij hadden een oude kamer, je hebt wel een prachtig uitzicht over de zee en de baai bij Poros. het zwembad was prima. Strand is in het dorp. Als je in de haven wat gaat eten heb je een flinke klim terug omhoog naar het hotel en de taxi komt niet, want die moet uit Skala komen en dit is dan een te kort ritje voor de taxi. het ontbijt was redelijk. Het hotel bestaat zelf ook allemaal uit trapjes dus slecht ter been, hier niet zijn. Kamer was ook een beetje gedateerd, badkamer met douchegordijn, maar dan moet je niet te lang zijn.